Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

rampada bayiliyor ne yapabilirim

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    normalde 100 yapan motor 95 fln yapar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    KArdeşim motor devir düşürerek çekiş sorunu yapıyorsa balatadan değildir.

    Hava filtresi ve bujini kontrol ederek başla ilk önce . ( bunlar en basitleri)
    Sonrasında baktın düzelme yok sorun oradan değil.
    Karbüratör ayarı ve sübop ayarı yaptırırsın.
    Yine bir değişim olmadıysa motorun kompresyonunu ölçüp , silindir piston yıpranması varmı ona bakarsınız.

    Motorun üst devirleride eksozdan duman atışı varmı varsa rengi nasıl onuda kontrol et.
    WunWunderbar bunu beğendi.

  3. #23

    Üyelik
    14 Temmuz 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tabana kuvvet
    39 yapsak fark olurmu orjinal dişlilerini kaç olduğunu bulamadım internetten

  4. #24

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı nurllah12456 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nekadar oluyor 10 km 15 km 20 km hangisi düsüs yapıyor nkdar 10 km gibi ama zaten arka 38
    39 yazıcaktım yanlış yamzışım kb arkayı 39 yaparsan %2.6 torktan kazanırsın
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  5. #25

    Üyelik
    14 Temmuz 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tabana kuvvet
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KArdeşim motor devir düşürerek çekiş sorunu yapıyorsa balatadan değildir.

    Hava filtresi ve bujini kontrol ederek başla ilk önce . ( bunlar en basitleri)
    Sonrasında baktın düzelme yok sorun oradan değil.
    Karbüratör ayarı ve sübop ayarı yaptırırsın.
    Yine bir değişim olmadıysa motorun kompresyonunu ölçüp , silindir piston yıpranması varmı ona bakarsınız.

    Motorun üst devirleride eksozdan duman atışı varmı varsa rengi nasıl onuda kontrol et.

    hocam benim motor daha yeni bütün bakımları yapıldı balata a-z ye hersey yapıldı usta motor durumu iyi oldğunu söledi tanıdık usta ama uzak mesafede benim motor iyi Aeşleme yapmıyor arastırmama göre CDI BEYİN den olabilir dediler rampalarda bayılma fazla yakma etesleme yapmaması bazen alaka varmıdır

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------

    motor düz yolda iyi gidiyor 3 kişi ben 65 arkadas 75 bide 55 klo bindi 80 seni vurdu deviri gec alıyor ama gidiyo az cok

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------

    Daha duzde hiz yapmadin ama cok yakiyor gibi 1 lt ile 20 km koyde kullaniyorum ormanda iui gitmesi cabuk devir almasini istiyorum

  6. #26
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Ateşlemede sorun varsa onun düzelmesi lazım.
    Eğer motorda hiçbir sıkıntı yoksa ve rodajı düzgün yapılıp 3bin kmye gelmişse ve sorunun devam ediyor sa ve bu gerçekten diğer cg lerle kıyaslayınca belirgin bir sorunsa dişli değişimi senin işini çözebilir.

    Cümle biraz karışık oldu ama inşallah anlatabilmişimdir. Tek cümlede çok şey anlatmaya çalışınca böyle oluyor

  7. #27

    Üyelik
    14 Temmuz 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tabana kuvvet
    Sağolun motor honda cgl 2004 model abim 23. Civarinda sanirim disli arka 38 39 yapsam nasil olur diyer lerine rampada gecermi

  8. #28

    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    nc750x satin al.
    2 kisi dimdik yokusu rolentide cikiyorsun. 1000 devir.

  9. #29

    Üyelik
    14 Temmuz 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tabana kuvvet
    Yok sağolun biraz daha devirli gitse yeter bana

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------

    Bizim oralarda duz asfalt az genelde yokuş rampa asaği iyi gidiyor cikarken bayikiyor diyerlerin 3. Vitesde gittiqini ben 2.vitesde gidiyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------

    Evet bukadarmi

  10. #30
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    ön dişli 18 çok büyük geldi bana.. normali bumu? değilse 14-15 falan olması lazım onun

  11. #31

    Üyelik
    14 Temmuz 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tabana kuvvet
    İnteenette bulamadim 15 16 18 var hangisi kendisininki bilmiyorum sanirim elimiLe saycaz 16 ise 15 nasil olur arka 38 onu elimle saydim 39 yapsak nasil olur yakitta cekiste hemen devir yaparmi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------

    İnternettrki resimlere bakarak saydim ne kadar doru olur tabi hep 15 dis cikiyor on uygunmudur tabi benim motorda kaclik takili onu bilmiyorum

  12. #32
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    arka dişliin 1 diş büyümesiyle çok az değişir ön dişlinin küçülmesi lazım.. ama sorun bumu bilmiyorum belki motorun orjinali 18 dir ama sanmıyorum hız yapmak için oynanmış onunla bence

  13. #33

    Üyelik
    14 Temmuz 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tabana kuvvet
    Hm sağolun on disliyi 1 dis kucultsem ne kadar tork artar hiz duser

  14. #34
    Ahmanamra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa / Setbaşı
    Motosikleti
    XT 125 R 2006
    Ön dişliyi bir diş küçültürsen arkayı 3 diş büyültmüş gibi oluyordu diye okumuştum bir yerde. Ön dişlin 18 ise onu bi 15 yapman fazlasıyla yetecektir sana. Ama hızdan düşer 120 yapıyorsa 80 -90 olur herhalde. Ben 110 yaparken 14 dişli ile 12 taktığımda 80- zorlasan 90 anca Ama tork çoşuyor tabiki. Vites aralıklarıda kısalıyor .
    Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)

    http://www.facebook.com/amraercan

  15. #35

    Üyelik
    14 Temmuz 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tabana kuvvet
    Cok dusmese iyi olmasin onu 1 dis yapsak nasi olur 16 ise 15 yapsam nasil olur

  16. #36
    tekoklava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2013
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    200ns
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çocugum orda çekiş düşükse balata bitmiştir yazıyor , ulan yazman kıt okumanda kıt senin be
    Ayıp Ayıp konuşmanıza biraz dikkat edin
    Terbiyesizlik yapmana hiç gerek yok

  17. #37
    Ahmanamra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa / Setbaşı
    Motosikleti
    XT 125 R 2006
    18 zaten çok büyük ön dişli için . Orjinalinde bu olduğuna emin misin. normalde 14-15 oluyor 125-150 cc lerde falan genelde tabi. bence sen onu 15 yap farkı görürsün
    Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)

    http://www.facebook.com/amraercan

  18. #38

    Üyelik
    14 Temmuz 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tabana kuvvet
    Tmm 18 ise 15 yapuyim orjinalinde yani ustunde 15 yada 16 varsa ne varsa bur dismi kucultiyim son hjz ne olu

  19. #39
    Ahmanamra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa / Setbaşı
    Motosikleti
    XT 125 R 2006
    Valla netten araştır üstünde kaç var o olanda yeter sana muhtemelen 15 se 14 takarsın hızın 10 km gibi düşer belki ama torkun kutrtarır hızlanmada ve tırmanışta. Sen yinede bi araştır . BEnim motor 14 - 50 dişli oranları araziye çıkmadan 12 dişliyi takıyorum deli gibi tıormanıyor . uzun yolda 15 takıyorum uzuyor.
    Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)

    http://www.facebook.com/amraercan

  20. #40

    Üyelik
    14 Temmuz 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tabana kuvvet
    Sağolun internette pek yok artik ustundekini elimle bakcam ben uzun yola cok cikmiyorum bir kucultme torkta fark olursa yeter dislinin takmasi cikarmasi kolaymi zormu


2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)