normalde 100 yapan motor 95 fln yapar
normalde 100 yapan motor 95 fln yapar
KArdeşim motor devir düşürerek çekiş sorunu yapıyorsa balatadan değildir.
Hava filtresi ve bujini kontrol ederek başla ilk önce . ( bunlar en basitleri)
Sonrasında baktın düzelme yok sorun oradan değil.
Karbüratör ayarı ve sübop ayarı yaptırırsın.
Yine bir değişim olmadıysa motorun kompresyonunu ölçüp , silindir piston yıpranması varmı ona bakarsınız.
Motorun üst devirleride eksozdan duman atışı varmı varsa rengi nasıl onuda kontrol et.
39 yapsak fark olurmu orjinal dişlilerini kaç olduğunu bulamadım internetten
hocam benim motor daha yeni bütün bakımları yapıldı balata a-z ye hersey yapıldı usta motor durumu iyi oldğunu söledi tanıdık usta ama uzak mesafede benim motor iyi Aeşleme yapmıyor arastırmama göre CDI BEYİN den olabilir dediler rampalarda bayılma fazla yakma etesleme yapmaması bazen alaka varmıdır
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------
motor düz yolda iyi gidiyor 3 kişi ben 65 arkadas 75 bide 55 klo bindi 80 seni vurdu deviri gec alıyor ama gidiyo az cok
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------
Daha duzde hiz yapmadin ama cok yakiyor gibi 1 lt ile 20 km koyde kullaniyorum ormanda iui gitmesi cabuk devir almasini istiyorum
Ateşlemede sorun varsa onun düzelmesi lazım.
Eğer motorda hiçbir sıkıntı yoksa ve rodajı düzgün yapılıp 3bin kmye gelmişse ve sorunun devam ediyor sa ve bu gerçekten diğer cg lerle kıyaslayınca belirgin bir sorunsa dişli değişimi senin işini çözebilir.
Cümle biraz karışık oldu ama inşallah anlatabilmişimdir. Tek cümlede çok şey anlatmaya çalışınca böyle oluyor
Sağolun motor honda cgl 2004 model abim 23. Civarinda sanirim disli arka 38 39 yapsam nasil olur diyer lerine rampada gecermi
nc750x satin al.
2 kisi dimdik yokusu rolentide cikiyorsun. 1000 devir.
Yok sağolun biraz daha devirli gitse yeter bana
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------
Bizim oralarda duz asfalt az genelde yokuş rampa asaği iyi gidiyor cikarken bayikiyor diyerlerin 3. Vitesde gittiqini ben 2.vitesde gidiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------
Evet bukadarmi
ön dişli 18 çok büyük geldi bana.. normali bumu? değilse 14-15 falan olması lazım onun
İnteenette bulamadim 15 16 18 var hangisi kendisininki bilmiyorum sanirim elimiLe saycaz 16 ise 15 nasil olur arka 38 onu elimle saydim 39 yapsak nasil olur yakitta cekiste hemen devir yaparmi
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------
İnternettrki resimlere bakarak saydim ne kadar doru olur tabi hep 15 dis cikiyor on uygunmudur tabi benim motorda kaclik takili onu bilmiyorum
arka dişliin 1 diş büyümesiyle çok az değişir ön dişlinin küçülmesi lazım.. ama sorun bumu bilmiyorum belki motorun orjinali 18 dir ama sanmıyorum hız yapmak için oynanmış onunla bence
Hm sağolun on disliyi 1 dis kucultsem ne kadar tork artar hiz duser
Ön dişliyi bir diş küçültürsen arkayı 3 diş büyültmüş gibi oluyordu diye okumuştum bir yerde. Ön dişlin 18 ise onu bi 15 yapman fazlasıyla yetecektir sana. Ama hızdan düşer 120 yapıyorsa 80 -90 olur herhalde. Ben 110 yaparken 14 dişli ile 12 taktığımda 80- zorlasan 90 anca Ama tork çoşuyor tabiki. Vites aralıklarıda kısalıyor .
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
Cok dusmese iyi olmasin onu 1 dis yapsak nasi olur 16 ise 15 yapsam nasil olur
18 zaten çok büyük ön dişli için . Orjinalinde bu olduğuna emin misin. normalde 14-15 oluyor 125-150 cc lerde falan genelde tabi. bence sen onu 15 yap farkı görürsün
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
Tmm 18 ise 15 yapuyim orjinalinde yani ustunde 15 yada 16 varsa ne varsa bur dismi kucultiyim son hjz ne olu
Valla netten araştır üstünde kaç var o olanda yeter sana muhtemelen 15 se 14 takarsın hızın 10 km gibi düşer belki ama torkun kutrtarır hızlanmada ve tırmanışta. Sen yinede bi araştır . BEnim motor 14 - 50 dişli oranları araziye çıkmadan 12 dişliyi takıyorum deli gibi tıormanıyor . uzun yolda 15 takıyorum uzuyor.
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
Sağolun internette pek yok artik ustundekini elimle bakcam ben uzun yola cok cikmiyorum bir kucultme torkta fark olursa yeter dislinin takmasi cikarmasi kolaymi zormu
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)