Arora 200-11 ,motorun yağı yeni değişmiş eksiltme yokken motor krank kitledi,Daha kötüsü fabrikada bile krank mevcut deil farklı krank takılabilirmi yada başka çözümü varmıdır? Cevaplarınızı bekliyorum motor şuan tamircide.
Arora 200-11 ,motorun yağı yeni değişmiş eksiltme yokken motor krank kitledi,Daha kötüsü fabrikada bile krank mevcut deil farklı krank takılabilirmi yada başka çözümü varmıdır? Cevaplarınızı bekliyorum motor şuan tamircide.
başka marka modellerin krank ı uya bilir araştırmak lazım
Merhabalar
Öncelikle geçmiş olsun.Japon alın diyince kızanlara duyrulur.Lafım sadece size değil.Çinli savunanlara.Geç olsun çinli olmasın.
Bilg.
Sayg.
Geçmiş olsun, mutlaka uyan bir modelinki vardır.Tamircidetse zaten o araştırır bulur
biraz arastır motor gy 200 serisi ile uyumlu mu
gy 200 krank internette mevcutda uyumlulugunu nasıl anlayacam ki
motoruna bak hangı tamircideyse biyel kolunda gy 200 yazıyorsa tamamdır
motor cg 200
itecekli olmalı
balansörlü cg 200 krankları uyar.
ama krank rulman ı değişmek gerekebilir.
merkezleri aynı olsada karteldeki rulman yuva ölçüleri farklı olabiliyor.
bu işleri yapabilecek hidrolik presi olan yer bak,
ince iştir cunkü egzantirik dişliside cıkartılıp takılacak
düzeltme üstten egzantirikli imiş
senin yerin kötü arkadas, orada yedek parcada ustada zor bulursun
kesin uyan parca vardır ama hangi modelin ki uyacagı önemli ki direk alınıp takılabilsin
yoksa baskasıda uydurulur. önemli olan krankın sag sol baglatı yerleri ve sıkıstırması- stronku.
hiç bişey bulunmazsa itecekli modelin krankından dişli cıkartılıp egzantirik zincir dişliside takılabilir.
ama sıkı gecme olacak sekilde takılacak yer cok ıyı ayarlanmalı
hatta kuba str 250 dede aynı motor blogu var, ama onun krank stroku fazla
daha cok asagı inip seninkinden fazla yukarı cıkar.
uzun silindirle belki o iş de çözülür ama egz.zinciri de sorun olabilir.
bu tarz seyler için parcacı yakında ve tanıdık olacak alıp bakacan
uymuyorsa iade edebileceksin
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
karacal da, motocar da racer da itecekli sistem direk uymaz.
sizin krank muhtemelen biel kolundan kitleme yapmıstır,
sadece biel kolu ve rulmanları da değişsen muhtemelen saglıklı olur.
zaten öteki bölümlerde dişlerde vs sorun muhtemelen yoktur.
komple yeniden imal etmek zor iştir, baya da pahalıya gelir.
onun yerine uydurma cok daha hesaplı ve kolay olur
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
adana da camgöz motor var, oradan sor, yuzde90 ellerinde vardır.
birde krankın sagdan soldan fotolarını cekip buraya da atarsan belki uyumlu modeller daha kolay bulunur
motorun sol yanındaki yag süzgecini temizlemişmiydin?
orayı es gecti isen motor ondan kitlemişte olabilir,
tabi parcasının miyadıda dolmus olabilir
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
kranktan biel sökülüp ölçüsü alınacak o ölçüye göre, uzunluk ve pernosuna göre bulunur.
rulmanlarda piyasada mevcut.
yag süzgecini temizlemediysen tıkanmıs olabilir,o zamanda pompa yag basamaz.
her yag değişime süzgece de bakmakta fayda var.
tamirciye gidersen de krankın resminı cek burada paylas
dostum sen RKS 200 modelinin ölçülerini sor,
aklıma o geldi şimdi,
perno pimi onun uyması gerekıyor sanırım,
O MOTORUN KRANK'I HİÇ BİR YERDE YOK,
KRANK RULMANI YOK,
ben 3 gün aradım sonunda bulduk fakat sadece kol olarak bulduk ve piyasa malı değildi,
üstten eksantrikli hçbir krank uyumlu değildi,
RKS 200 KRANK'ı belki KESİN DEĞİL TABİİ uyum sağlayabilir...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)