200 cc yi 125 e düşürmek [hantallaştırmak] nasıl yapılır ?
Reklamlar
-
28 Ağustos 2014, 09:02
#21
Forumda daha once hic motor tecrubem yok 600rr la baslamak istiyorum diye konu aciyor millet, sen 200cc bulmussun korkup 125'e cevireyim diyorsun
Reklamlar
-
28 Ağustos 2014, 09:37
#22
200 cc muazzam güçlü bir şey ona lafım yok beğeniyorum lakin beni zorlayan şey motorun ataklığı.. ben bu ataklığı iyice alışana kadar istemiyorum
-
28 Ağustos 2014, 09:51
#23
emre186 adlı üyeden alıntı
200 cc muazzam güçlü bir şey ona lafım yok beğeniyorum lakin beni zorlayan şey motorun ataklığı.. ben bu ataklığı iyice alışana kadar istemiyorum
dostum muhtemelen senin motorda dereceli egzantirikde vardır,
sadece onu eskiye cevirip ön dişliyi biraz buyutursen anı gaz acmalarındaki ataklık ortadan kalkacaktır.
ama ne yaparsan yap gene cc gücüne geri dönmez
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
28 Ağustos 2014, 10:01
#24
cenkito adlı üyeden alıntı
dostum muhtemelen senin motorda dereceli egzantirikde vardır,
sadece onu eskiye cevirip ön dişliyi biraz buyutursen anı gaz acmalarındaki ataklık ortadan kalkacaktır.
ama ne yaparsan yap gene cc gücüne geri dönmez
125 olmasa da olur ataklığı olmasın yeter. ön dişliyi büyütüp denemek lazım o zaman.
-
28 Ağustos 2014, 10:06
#25
emre186 adlı üyeden alıntı
bu gün af edersiniz bir b*k yedim gittik 200cc ye yükseltilmiş aslı 125cc bir motosiklet aldık.. stop ettire ettire kalkışı ve vitesi kısmen öğrendim fakat motor deli fişek mübarek "sen in ben bir fırlayıp geleyim" der gibi bir hali var anlayacağınız çok seri ve bu benim gibi yeni başlayan birini çok strese soktu kullanamıyorum rahat rahat. Ne yapabiliriz kalkarken zıplamaması için ? ağır ağır aheste aheste kalksın istiyorum.
nadiren de olsa forumda daha yavaş gitmek isteyen, cc küçültmek isteyen insanlar varmış gözlerim yaşardı. ayrıca arkadaşı da tebrik ediyorum.
-
28 Ağustos 2014, 10:12
#26
zihnigonen adlı üyeden alıntı
nadiren de olsa forumda daha yavaş gitmek isteyen, cc küçültmek isteyen insanlar varmış gözlerim yaşardı. ayrıca arkadaşı da tebrik ediyorum.
teşekkür ederim, öyle hız meraklısı değilim "efendi sürüşü" benim kisi tabiri yerinde ise. ama motor korkunç atak geldi şimdilik o ataklığı istemiyorum hem kendi canımı hemde başkalarının canını tehlikeye sokmaya hakkım yok. cesaret edipte acemiyken trafiğe dahi çıkamam. bereket evin olduğu yer müsait alıştırma yapmaya yarım km den fazla sıfır trafik miss
-
28 Ağustos 2014, 10:17
#27
emre186 adlı üyeden alıntı
125 olmasa da olur ataklığı olmasın yeter. ön dişliyi büyütüp denemek lazım o zaman.
ön dişliyi buyutüp bakıcan olmazsa modifiye egzantirik takılı ise onu normal 33mm lik bademle değişmek gerekebilir
cıkan parcayıda sen al ilerde geri takmak isteyebilirsin
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
28 Ağustos 2014, 10:17
#28
emre186 adlı üyeden alıntı
stop ettire ettire kalkışı ve vitesi kısmen öğrendim fakat motor deli fişek mübarek "sen in ben bir fırlayıp geleyim" der gibi bir hali var anlayacağınız çok seri ve bu benim gibi yeni başlayan birini çok strese soktu kullanamıyorum rahat rahat.
Gaz koluna hakim degilsin motor sen in ben bir fırlayıp geleyim diyorsa orda kelek bir durum vardır motosiklet sürücüsü olmadan sahibinden komut almadan fırmalaz kendi basına ayakda bile duramaz
Kalkısları stop ettire ettire ögrenmissin daha debriyajı kavramayı ayırma noktasını tam ögrenememissin 200 cc oldugunu varsayarsak daha hafif gaz daha nazik komutlar vermen iyi olur bu arada ön disliyi büyult
-
28 Ağustos 2014, 10:23
#29
gazı birden alıyor deliriyor dişli büyütmeyi deniycez bakalım
-
28 Ağustos 2014, 11:44
#30
en basit yöntem arka dişliyi 2-3 büyültüceksin olayı kökten çözüceksin bilinçli bi arkadaş olduğun içinde tebrik ediyorum ayrıca
-
28 Ağustos 2014, 11:49
#31
arka dişli mi ön dişli mi karar verin..? biriniz arka biriniz ön diyorsunuz kafa karıştı.
-
28 Ağustos 2014, 11:57
#32
emre186 adlı üyeden alıntı
arka dişli mi ön dişli mi karar verin..? biriniz arka biriniz ön diyorsunuz kafa karıştı.
önü büyütürsen tork düşer, motor tabiri caiz se zorlanır
ama arkayı buyutursen tork artar motor daha cok hoplar ama nefesi erken kesilir.
vitesleri daha cabuk bitirir
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
28 Ağustos 2014, 12:00
#33
alışana kadar tork düşsün sonra yükseltilir. o zaman ön dişliyi büyütüp görelim.
-
28 Ağustos 2014, 13:44
#34
Dostum gazı biraz az çevir + debriyajı daha yavaş bırak hiçbir sorunun kalmaz.
-
28 Ağustos 2014, 13:56
#35
cenkito adlı üyeden alıntı
önü büyütürsen tork düşer, motor tabiri caiz se zorlanır
ama arkayı buyutursen tork artar motor daha cok hoplar ama nefesi erken kesilir.
vitesleri daha cabuk bitirir
200 cc yapılıpda dişlilerle oyunanmadıysa tork baya vardır
-
28 Ağustos 2014, 14:00
#36
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
200 cc yapılıpda dişlilerle oyunanmadıysa tork baya vardır
arkadas zapt edemediğine göre demekki oynansa da tork kalmıs
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
28 Ağustos 2014, 14:09
#37
Daha gaz koluna hakim değil yeni öğreniyor kalkışlarda stop ettire ettire kavrama ayırma vites devir ilişkisini henüz çözmüş değil 4.000 - 5.000 km ön dişliyi bir diş büyültüp kullansa daha uygun gibi
-
28 Ağustos 2014, 14:20
#38
bu forumda daha önce bunu görmemiştim tebrikler inş halledersin sorunu dostum
DÜŞERSEN ÖLÜRSÜN DEMEDİMMİ !!!
-
28 Ağustos 2014, 14:26
#39
Öö dişliyi belki aldiğin kişi büyütmüştür , daha fazla büyütmeye pay olmayabilir. Önü büyültemiyorsan, arkayi KÜCÜLT ..
Arkayi büyütürsen daha güzel ön kalkar kalkışta :-)
-
28 Ağustos 2014, 15:21
#40
Acemiliktendir. Motoru elleme. Sen tecrübe kazandıkça yumuşak kalkmayı öğrenirsin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)