normal zinciri tam gergin olacak şekilde sıkamazsın zaten yaylanma sırasında gerginliği artacağından bir miktar boşluk bırakman gerekmekte azda olsa değmesinde sıkıntı yoktu
motoru vitese takıp geri çek üst kısım gergin kalsın altta kalan boşluğa bakman gerekir esas
Motorunda maşasının üzerine bir LASTİK parça denk gelmelidir,
eğer geçmişte zinciri aşırı gevşek kullandınız ise o lastik aşınıp kopmuş olabilir
servisinize danışıp temin edebilirsiniz...
O plastiğin orada oluş amacı odur.
Sorun yok. ZAmanla o plastik aşınıp direk maşaya değmeye başlarsa maşayı eritebilir.
Servislerden temin edilebilen bir parçadır. TEflon kaplı ve sürtünmeye çook dayanıklı olduğundan yıllarca sorun çıkmaz.
Lastik parça var. Geçen gün kasksız şekilde motora bindim ilk defa ve o zaman zincir sesini duydumi, debriaja bastıgımda özellikle motor sesi azaldıgı için cok daha fazla duyuluyor.
Yzf gibi bir motorda olması imkansıza yakın bir durum söz konusu , motoru sehbaya al çalıştır . Viteste gaz ver nereye sürttüğünü tespit et . Oraya kibar ama dokuşu sert bir kauçuk parçası yapıştır sorun kalmasın .
200 cc caracal varken her hafta yapıyordum
Üstten değilde zincir bolsa belki salınma sırasında alt tarafa vuruyordur,zincir bollaştığında özellikle kompresyonda birçok motorda bu yaşanıyor.
aynı sorun bendede vardı zincir artık son gerilme yerindeydi zincir bollaşmıştı .zincir ve tekerlek geriye çekilince arka dişli ile değme yapan yerin açısı düşüyor.tekerleği öne çekerseniz değme yapan yer ile arka dişlinin açısı büyüyor. büyük ihtimalle zincirin bollaştı.plastiği yemeye başladı. artık beni değiştirme vaktin geldi diyor.
Aynı sorunu bende yaşadım orda plastiğin olduğundan haberim bile yoktu
Ses gelmeye başladıkça bilinçsizce zinciri gerdirdim
Gerdirmeme rağmen ses hala devam edince kafama tak etti ön disli kapagini açınca orda plastik oldugunu gördüm plastik parçayi aldim taktim sorun ortadan kalkti
fiyati 3.5 tl şaka gibi ama gerçek
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)