Sayın arkadaşlar çin malı bir motosikletim mevcut. Malum sorunlar bitmiyor fakat dün denize gitmiştim dönüşte ise mıcırlı bir rampadan çıktım motor biraz kendini zorladı hatta bi ara koku geldi. Düz yola çıktığımda ise gaz verince gaz yiyor motor bağırıyor sonra hareket alıyordu. Sonra 50km lik dönüş yoluna geçtim yaklaşık 25 km gittikten sonra motorun gazı kesildi ve istop etti. Marşa bastım tık yok ayak marşını denedim çok sert dönüyordu. Dün tamirciye götürdüm sanırım motor kitledi dedim. Evet kitlenmiştir dedi aldı kağıdı motor bloğu hariç bütün parçaları yazdı işçilik ekledi 560 dedi. 600 de olabilir yada düşebilir dedi. Yapacak bişi yoktu tamam dedim. Bugün gittiğimde başka bir motor topluyorlardı sonra benimkini aldı ilk varyatör kapaklarını ve kasnakları çıkardı yağı boşalttı kenara aldı. Şeytan dürttü beni bi marşa basayım dedim marş döndü alü zayıf olduğu için ateşleyemedi. Şaşırdım hemen varyatörde sorun olacağı aklıma geldi ustayada söledim motora bakmıyor sonra çırak vardı ona dedim varyatörü toplada bir bakalım dedim. Ordan ustanın teki onun yapacağı şey değil ben bakarım dedi. Yarım saat sonra gelip marşa elektriği bağladı bas dedi bir bastım marştan ince tıkır tıkır ses geliyor fakat ateşleme yok. Tamam usta siz haklısınız dedim çıktım fakat çıktıktan sonra aklıma geldi acaba adam anladı sorunu elektriğe takınca voltajı düşürüpte bana bastırdı marşa marşta kuvvetli elektrik alamadığından motor çalışmadı diye düşündüm fakat motordaki volt metreye bakmadım. O elektriğe taktığı kutununda voltajına bakmadım. Sizce gerçekten motor mu kitledi yoksa sorun varyatörde mi. Ustanında günahına girmek istemiyorum.