Ramzey 100 Kesmeli Biçmeli Modifiye (Beyin fırtınası gerek)
Reklamlar
-
Reklamlar
-
cbf 150 yi 200 e çıkaran bir usta vardı forumda geçenlerde konuşuldu bir arayıp ondan fiyat al istersen ona gidenler memnun olduklarını söylüyolardı zaten kendini makine mühensidiydi yanlış hatırlamıyyorsam.
-
her yüz motorcudan 95 tanesi motoru kesicem biçicem diye buraya konu açtı. şu ana kadar sadece 3 kişi kesti ikisi vazgeçti 1 i de pişman oldu
-
Ben motoru kestim şuan şase motor başka bişey yok hatta grenajların çoğu kırık döküktü ben iyice kırdım. Gemileri yaktım yani geri dönüşü yok bu projenin
Şuan motor tek kişilik arkada bagaj demirini yolcu selesi kısmını kestim. Resimde çizdiğim gibi amortisör hizasından kesik.
Şuan öncelik depoda.Çünkü hem depoda ufak bi sızdırma var sanırım bu hem tehlike hem sıkıntı. Motor niye bu kadar çok yakıyo diyodum meğer yattığı yerde 1 lira yakıyomuş haberim yokmuş
Hemde depo selenin altında olduğu için selede net karar veremiyorum.Yeni bi depo ayarlasam sıra seleye gelecek kafamda biraz rahat eder.
-
Eğer beceririm dersen gugıl amcada bi sürü örnek var...
https://www.google.com.tr/search?q=m...moped&tbm=isch
-
@mystic80 konuyu gördüm ama Ankarada olduğum için zor.
@mckayrak hoşuma giden şeyler var uğraşacaz bakalım.
Asıl sıkıntı şurda önce yürür aksamı halletmek istiyorum ama ustaya selam versen borçlu çıkıyosun.
Diğer ustam dediğim ustayla konuştum oda 200 liradan açtı ağzını vites dişlisi için. Anlamıyorum benim internetten 30 liraya bulduğum parça onlara toptan kimbilir kaça gidiyo. Ustalar taş mı kemirsin diyenler olacaktırda 170 lira işçilikte nedir yav bana sıfır şanzıman imal etmiyecekya.
Piston işini sordum sözde kendisinden bi ebat teknik bilgi falan bekliyorum. Kafadan olmazı yapıştırdı.Ustaların niyeti hiç uğraş emek vermeden kazanmak heralde.
Şimdi kara kara motorun yürür aksamını düşünüyorum orayı bi halletsem kalanı el işçiliğimize birazda maddiyata kalıyo.
-
Motor kısmıyla ilgili sorduğum sorulara hala net bi cevap bulamadım.Proje daha başlama aşamasındayken de caymak istemiyorum. Motor kısmı beni baya bi üzecek sanırım. Yardım ve önerilerinize açığım.
-
sen önce dediğin gibi mekanik aksamı ve elektril tesisatını hallet herşeyi tıkır tıkır işlesin. ve yanlış ustayla muhattap oluyorsun onu söyleyeyim 200 liraya bütün motoru toplatırsın. çevrende cup kullananları bul onlar hangi ustaya gidiyorlar hangi usta ucuza güzel iş çıkarıyor onu bul. mesela erdekte bir arkadaşım var cup motorunu yolun kenarında harabe gibi biryere götürdük keçeden yağ sızdırıyordu teker bilyaları değşşicekti subap ayarı falan yapılacaktı. ben baştan pek sıcak bakmadım ama adam yaptı
daha sonra deposu olsun selesi çamurluğu olsun yurtdışından yavaş yavaş getirip toplarsın çokta güzel olur
-
Ramzey 100 Kesmeli Biçmeli Modifiye (Beyin fırtınası gerek) kızma ama şu başlığı her gördüğümde hayırlı mübarek gün ...meli ....malı geliyor aklıma
-
14 Temmuz 2014, 03:04
#10
Çevremde sırf şanzımana ağzını 200 liradan aşşağı açan usta yok. Şimdi 3. vites olmadığı için 2 de çok zorlayıp 4'e çekiyorum. Böyle olunca diğer dişlilere de zarar.Yakında onlarda beni yolda bırakır. Lisede motor okuyan bi arkadaşım var eli iyi kötü anahtar tutar.Kendi işindede baya çalıştı.
Belki motosiklet farklı ama yapacak bişey yok. Ustaya 200 lira verene arkadaşla kafa patlatır en kötü hiç ederiz.Pekte çıkar yolum kalmadı işin maddi kısmının beni bu kadar zorlayacağını hiç tahmin etmiyodum.İlerleyen günlerde konuyu iyi haberlerle güncellerim inşallah
-
15 Temmuz 2014, 01:01
#11
Motorun servis manuelini bulabilirsen, birazda dikkatle kendin de yapabilirsin. Tabii biraz alet edavat alman da gerekecek. Ama sonuçta 200 tl ye gereken aletleri toplarsın.
Bence arka tekeri geniş taban bir 15" jant ile değiştir. Ön teker 17" jant ince teker yap. Tabii bunlar tel jant olacak. Ön çatalı ve gidonun açısını arttır. Gövdedeki esnemeyi alması için şasinin üstüne önden arkaya kiriş yerleştir. Üzerine de bir depo uydur. Hoş bir görüntü olabilir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)