Cem gerekli açıklamayı yapmış bende ekleyeyim zincir güçten biraz çalar tamam ama çok hissetirecek kadar olmaz
Cem gerekli açıklamayı yapmış bende ekleyeyim zincir güçten biraz çalar tamam ama çok hissetirecek kadar olmaz
değerli kardeşim zincir yağlama evet gerekli bir olay ve güzel düşünmüşsüm arka dişlinin biraz üstüne doğru her iki yanına olacak şekilde sızıntı şeklinde yağlama ayarı yapmak ve iki dakikada bir akma şeklinde ayarlamak gerekiyor ki sen bunu %90 halletmişsin. 20-50 yerine piyasada sanayide 90 numara dişli yağı (litresi 6-7 tl ) bu şekilde akma ile dişlinin üzerinden değil de her iki yanına yapabilen bir düzenek ayarlayabilirsin. bu 1 litre seni 15 - 20 bin götürür zaten. bugün müsait olursam burda fotosunu paylaşacağım. dediklerimi yaparsan ne arka lastiğin yağ olur ne kendine ne arkandakilere zararın olur. (bu anlattıklarım motosikletin için düşünme, biz de çinli kullandık şu an bindiğim makine de bir 800c değil . hayat olumlu düşünürsen olumlu olur).görüşürüz
öğrenciyim param yok diyon jack içmeyi bilion o yaptığın şişeden damlamayı dahada azaltabilirsen daha verimli olabilir mesela 7/8 dakikada 1 damla gibi
Bu kadar teferruata girene kadar zincir spreyi alıp kullanmayı denedin mi Ben motul kullanıyorum 500 km götürüyor...
rodostan iki bira parasına litrelik jack alabilirsin.ben bandrollü içkiye para vermem.kaçak gelirse 10-15tl ye geliyor.burada en az 120tl.kaçak içki kullanıyorum çünkü öğrenciyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------
bu sistemi sadece uzun yolda kullanıyorum.ve belim ağrıyıp çişim gelene kadar durmuyorum.daha önceleri 45tlye motul zincir yağı bitirdim 20kmden sonra benim çinli parçalar üzerinde etkisini uzun sürdüremiyor.
Belli ki scottoil almayacaksın. Yine de benden bi öneri. Sistemini ufak bi benzin pompası (ilk motorumda Jinlunda vardı) ile yaparsan ve bir ucunu emme manüfoldunun oradaki hortuma bağlarsan sadece vakum açtığında yağ damlatan bir sistemin olur. Bu arada kalın yağ işini ben de öneririm. Zinciri yağlamaya devam etmezsen, 70 lere düşmene ben de bir anlam veremedim. İlginç bir değişken olmuş. Ama doğrudur tabi denediysen. İcat işi iyidir. Ama tabi bu seni Mucit yapmaz Benim düşüncem, genel olarak olmamış.
amacım mucit olmak değil.sadece 180kg motor+110kg ben+10kg sırt çantası ve 200cc tek silindir alttan egzantirikli muhteşem bi çinli ++rüzgar... beni yolda bırakmasın yeterli :D bence olmuş görüntü vs size itici gelse de hareket halindeyken 1 gr yağ bile etkiliyor gidişatı.sizlere burada 90kmyle giderken 120-130km yaptım muhabbeti açmadım ve yapmıyorum.bi kere bile denememişsiniz kağıt teknik üzerinden konuşuyorsunuz.bu sadece yeterli değil.hiç denemediyseniz yorum hakkı anca olmamışlarla kalır.tecrübelerime dayanarak yazdım
Gökhan YAŞDAL
hondanın transalp ve yamahanın enduro motosiklet kullanım kılavuzlarında "sprey zincir yağı kullanmayınız" yazar-dı. adamlar 90 numara dişli yağı öneriyorlar. ilk defa foto yükleyeceğim. resimi acele ile çektim. senin gibi bende iki adet valf kullanıyorum. biri on*off gibi çalışıyor. diğeri dozunu ayarladığım sabit valf ona dokunmamak lazım. yağım 90 numara. 110 ve üstü önerilmez makine müh. bir arkadasım da 90 öneriyor ayrıca GL 1-4 ARASI değerleri uygun demişti. gl5 genleşmesi fazla olan bir yağ pek tavsiye etmedi. litresi açıktan 7 tl kadar sanayide. damlama hızım 2 dk da bir gibi. çok merak edenler olursa ufak da bir video çekmeyi düşünüyorum yapılış ve montaj için.
karanlıkta çektim dişlinin her iki yanına sızmasını sağlayan uç şekilde.
https://imageshack.com/i/kmsfaUfKj
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)