Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Hyosung GV 250 ve baş belası bir arıza

    REKLAM ALANI
  1. #1
    DarkWheel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XVS 1300 Midnightstar
    Herkese merhaba.

    Hyosung gv250 kullanıcısıyım. Bu konuda tecrübesi olan arkadaşların yardımını talep edeceğim, motor 5 gündür tamirde ve sorun çözülemedi, büyük ihtimalle servise gönderilip makineye alınacak.

    Bugüne kadar herhangi bir problem veya kaza yaşamadım, fakat ortaköy dereboyu caddesine girdiğimde kırmızı ışıkta durduğumda motorun devri rölantide düşmeye başladı. 2 ye çıkıyor, sonra yine bire düşüyor, daha sonra debriyajı bırakıp ara gaz vermeye başlayıncada gazı alamıyor ve stop ediyordu. Bu şekilde ancak 50 60 metre ilerleyebildim ve artık debriyajı bıraktığımda tık tık tık diye bir ses duyuyorum ve motor stop ediyor. Bujileri ve yağı yeni değişti. Motor hararet yapmadı pek ama soğukken bir sıkıntı olmuyor, fakat motor ısınınca yine aynı sorun baş gösteriyor. Enjeksiyonları temizlendi, yine yok.

    Bilgisi olan bir arkadaşım var ise en azından bir daha böyle bir problem olduğunda ne yapacağımı bilirim, yardımlarınız için teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    yusufozugenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 Race Blue
    gt250r başlığına da bir yazın orada sorunuza cevap bulabilirsiniz. Buji pipolarını da kontrol ettirin çatlak olabilir

  3. #3
    İzmir İl Temsilcisi CEM. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fazer 600 Ve Wr 125 R
    Gaz sensörüne bi bakın derim.Gaz kelebek konum sensörüne.

    Diger sensörleride kontrol edin.

  4. #4
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    Enjeksiyonu temizlemek nedir yahu,bu servis amcaların bazen hic insafı yok..
    Dostum arızanı iyi tahlil et,akuyu bitiriyor mu,tek silindir mı çalışıyor,fİ lambası yakıyor mu,tekrar calistirirken hemen çalışıyor mu?bu arada akun yeni mi,motorun kac model?gibi seyler..
    Senin arızanı kolaydan zora sıralarsak;
    -benzinden olabilir(yasadım)
    -ayaklik musuru ya da kontak ya da kirmizi dugmedeki temassizliktan da yapar(cok muhtemel)
    -Yerinden cikan bir bobin fişi olabilir(sanmıyorum)
    -doğru buji takılmamış olabilir(ngk cr8e olmalı ama sanmam)
    -oksijen sensörleri var egsoza giren onlar yapabilir(sanmıyorum ama onu da gördük)
    -buji pipolarinda minik çatlaklar oluşmuş olabilir(2012 ve üzeri modellerde kroniktir,ihtimal cok yuksek bana gore,yasadım)
    -konjektorun yanmış olabilir,kisadevre yapiyordur(cok yuksek ihtimal,yasadım)
    -herhangi bir yerdeki kisadevre de kuvvetliyse o da yapiyo(koltuğun altındaki tesisata baksınlar,soket fiş yanan bisey var mı diye)
    Bana gore temassizlik yoksa eger,cok buyuk ihtimal kisadevre var motorunda,voltmetreyle rolantide ve gaz verirken ölçerseniz çıkar ortaya..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------

    Aklıma gelmişken uyarayım,anlamayan adamlara kurcalatma motorunu,sonra Gv cok sorunlu makina diyorlar,geçenlerde bir tanesi geldi ne yaptıysam olmadı falan falan
    Thracian, polo34 ve DarkWheel bunu beğendiler.

  5. #5
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    motor ısı ve hava ısı sensörlerine baktılar mı?

  6. #6
    DarkWheel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XVS 1300 Midnightstar
    Levent kardeşim evet söylediğin şeylerin hepsi kontrol edildi, motor tekrar sorunsuz çalışıyor marşa basınca. 2. vitesten sonra yolda gayet iyi gidiyor, fakat ne zamanki 1. vitese alıyorum, devirden düşmeye ve gaz verince "tık tık tık" gibi bir ses veriyor ve stop ediyor. Aküyü bitirmiyor ve tek silindirede hiç düşmedi. Motorum 2013 model ve henüz 6500 de.

  7. #7
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Buji pipolarını değiştirerek mi denediler yoksa gözle kontrol ederek mi?Bahsedilen çatlaklar gözle görülmüyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:27 ----------

    Bir de sorunuzun kaynağını ve çözümünü bulmanız durumunda burada paylaşırsanız sevinirim.Benzer sorun ile karşılaşacak arkadaşlara faydalı olabilir.
    DarkWheel bunu beğendi.

  8. #8
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    Alıntı Levent E. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Enjeksiyonu temizlemek nedir yahu,bu servis amcaların bazen hic insafı yok..
    Dostum arızanı iyi tahlil et,akuyu bitiriyor mu,tek silindir mı çalışıyor,fİ lambası yakıyor mu,tekrar calistirirken hemen çalışıyor mu?bu arada akun yeni mi,motorun kac model?gibi seyler..
    Senin arızanı kolaydan zora sıralarsak;
    -benzinden olabilir(yasadım)
    -ayaklik musuru ya da kontak ya da kirmizi dugmedeki temassizliktan da yapar(cok muhtemel)
    -Yerinden cikan bir bobin fişi olabilir(sanmıyorum)
    -doğru buji takılmamış olabilir(ngk cr8e olmalı ama sanmam)
    -oksijen sensörleri var egsoza giren onlar yapabilir(sanmıyorum ama onu da gördük)
    -buji pipolarinda minik çatlaklar oluşmuş olabilir(2012 ve üzeri modellerde kroniktir,ihtimal cok yuksek bana gore,yasadım)
    -konjektorun yanmış olabilir,kisadevre yapiyordur(cok yuksek ihtimal,yasadım)
    -herhangi bir yerdeki kisadevre de kuvvetliyse o da yapiyo(koltuğun altındaki tesisata baksınlar,soket fiş yanan bisey var mı diye)
    Bana gore temassizlik yoksa eger,cok buyuk ihtimal kisadevre var motorunda,voltmetreyle rolantide ve gaz verirken ölçerseniz çıkar ortaya..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------

    Aklıma gelmişken uyarayım,anlamayan adamlara kurcalatma motorunu,sonra Gv cok sorunlu makina diyorlar,geçenlerde bir tanesi geldi ne yaptıysam olmadı falan falan
    gv sorunsuz demişinde her sorunuda yaşamışın
    Levent E. bunu beğendi.

  9. #9
    DarkWheel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XVS 1300 Midnightstar
    Sebebini ve çözüm yolunu motorumu teslim aldığımda (Alabilirsem) yazacağım kardeşler.

  10. #10
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    yakıt deposu vakum yapıyor olabilir mi

  11. #11
    Levent E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gv 650
    Dostum bence kontrollerde eksik var,hangi bolgedesin istanbulda?servisin hangisi?
    Sadece 1. viteste sorun yapması cok garip geldi dogrusu,bence gözden kaçan biryer var

  12. #12
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Cik sıkıntılı bir durum.
    Diagnostic cihazina baglanmadan net tesgis biraz zor .
    Ama isin daha aci tarafi suki . Koca st ni.trde bir tane diag cihazi var , oda bayi bayi gezmekten bozulmus tu . Hala ayni ise seni serviste cok oyalayabilirler .
    Okadar cok sensor , varki deneme yanilma ile sorunu bulmak cok zor ve zaman alici. Ayrica denemek icin parca bulmalarida zor , birinin.motorundan sok tak yapmak zorundalar .
    Gecmis oksun .
    Süreci yazarsaniz guzel olur .
    DarkWheel bunu beğendi.

  13. #13
    DarkWheel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XVS 1300 Midnightstar
    Arkadaşlar ufak bir güncelleme; gaz kelebeklerinden soldaki gaz verince çalışıyor sorun yok, fakat sağdaki gazı alamıyor. Motorun tek pistona düşüyor dedi ustamız. Tek pistona düşmesi sizce böyle bir problem yaratır mı ?

  14. #14
    dedektif5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    dostum buji pipolarını değiştir sorunun büyük ihtimalle düzelecektir
    DarkWheel ve velizrsln bunu beğendiler.

  15. #15
    zonta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT 250RR
    statör yanık bence.statör, konjektör ve akü üçlüsünü kontrol edin.
    korbygs bunu beğendi.

  16. #16
    korbygs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    MCX 162 CC
    aynen statör
    1. FYM MASAİ 250 CC CHOPER 2. HONDA CBF 150 CC COMMUTER
    3. ASYA GY 200 CC ENDURO 4. HONDA CB 125 E YİNE COMMUTER ve commuterin kralı son MCX 162 CC

  17. #17
    EFEKAN09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2013
    Şehir
    Nazilli
    Motosikleti
    Honda cb125e, Yamaha MT 7
    Beyin arızası olabilir. Komşumda aynı motordan var benzer bir sorun yaşadı. Ne yaptıysa olmadı. Son olarak beyini söküp Kargoyla İstanbul'a yolladı. Beyin bakılıp yazılım yüklemişler. Aklımda kaldığı kadarıyla 150 tl civarı ödeme yaptı. Sorunu halloldu.

  18. #18
    DarkWheel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XVS 1300 Midnightstar
    Arkadaşlar 1 aylık ayrılıktan sonra motor canavar gibi geri geldi. Problemi: buji pipolarının içindeki çatlaklar. Dışarıdan bakıldığında pipolar mis, fakat içi bi ton çatlak dolu. Birde elektrik aksamındaki bi çok kablo oksitlenmiş. Yardımlarınız için teşekkür ederim.

  19. #19

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı zonta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    statör yanık bence.statör, konjektör ve akü üçlüsünü kontrol edin.

    yok artık ne alakası var , akü veya elektrık sorunu yok ortada
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  20. #20

    Üyelik
    31 Aralık 2014
    Motosikleti
    GV 250
    İyi Akşamlar arkadaşlar benim 2013 model 5800 km Gv250 motosiklet tim var motor çalıştıktan sonra ısınınca tek silindire düşüyor Bujileri değiştirdim 50 ila 100 km yol yaptım hiç bir sıkıntı olmadı ama ertesi gün motora binince tekrar aynı sorun oldu tek pistona düşütü sorun nedir acaba yardimci olursaniz çok sevinirim Teşekkürler. Sizin ki gibi buji piposu nu degistirirsek duzelirmi acaba sorun sizinki ile ayni sanki


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)