Enjeksiyonu temizlemek nedir yahu,bu servis amcaların bazen hic insafı yok..
Dostum arızanı iyi tahlil et,akuyu bitiriyor mu,tek silindir mı çalışıyor,fİ lambası yakıyor mu,tekrar calistirirken hemen çalışıyor mu?bu arada akun yeni mi,motorun kac model?gibi seyler..
Senin arızanı kolaydan zora sıralarsak;
-benzinden olabilir(yasadım)
-ayaklik musuru ya da kontak ya da kirmizi dugmedeki temassizliktan da yapar(cok muhtemel)
-Yerinden cikan bir bobin fişi olabilir(sanmıyorum)
-doğru buji takılmamış olabilir(ngk cr8e olmalı ama sanmam)
-oksijen sensörleri var egsoza giren onlar yapabilir(sanmıyorum ama onu da gördük)
-buji pipolarinda minik çatlaklar oluşmuş olabilir(2012 ve üzeri modellerde kroniktir,ihtimal cok yuksek bana gore,yasadım)
-konjektorun yanmış olabilir,kisadevre yapiyordur(cok yuksek ihtimal,yasadım)
-herhangi bir yerdeki kisadevre de kuvvetliyse o da yapiyo(koltuğun altındaki tesisata baksınlar,soket fiş yanan bisey var mı diye)
Bana gore temassizlik yoksa eger,cok buyuk ihtimal kisadevre var motorunda,voltmetreyle rolantide ve gaz verirken ölçerseniz çıkar ortaya..
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------
Aklıma gelmişken uyarayım,anlamayan adamlara kurcalatma motorunu,sonra Gv cok sorunlu makina diyorlar,geçenlerde bir tanesi geldi ne yaptıysam olmadı falan falan