Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Cbf150 oldu 200cc. Artık yağ da eksiltmeyecek.

    REKLAM ALANI
  1. #21
    ucanteneke5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2007
    Şehir
    avcılar istanbul
    Motosikleti
    Super Tenere xt1200z. Actros 1841 megaspais.
    bu arada 200cc pistonun takımından çıkan pimi kulanmasydınız orjinali taksaydınız daha iyi olurdu çünkü takımın içinden çıkanlar kırılıyo orjinali dayanıyo.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    maden 200 cc yapacaktınız silindir almanıza gerek yoktu diye düşünüyorum,
    KENDİ ORJINAL silindiri kullanılsa daha mantıkı olurdu,

    kaliteli VT piston ve ATG segman seti alınarak ORJİNAL SİLİNDİR rektifiye edilebilirdi,

    Ustanın eline emeğine sağlık,

  3. #23
    farcob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    maltepe istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Alıntı serkanADH13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    maden 200 cc yapacaktınız silindir almanıza gerek yoktu diye düşünüyorum,
    KENDİ ORJINAL silindiri kullanılsa daha mantıkı olurdu,

    kaliteli VT piston ve ATG segman seti alınarak ORJİNAL SİLİNDİR rektifiye edilebilirdi,

    Ustanın eline emeğine sağlık,
    Hazır VT 200 cc silindir piston kiti varken (90 TL) Mevcut silindiri honlayarak uğraşmak, işçiliğin artması
    Silindir et kalınlığının incelmesi mantıklımı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

    Alıntı ucanteneke5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu arada 200cc pistonun takımından çıkan pimi kulanmasydınız orjinali taksaydınız daha iyi olurdu çünkü takımın içinden çıkanlar kırılıyo orjinali dayanıyo.
    Valla usta süperdi, kendimi, pardon motoru onun ellerine teslim ettim. Mesela sibop contasının orjinalini aldırdı bunun için 100 km yapmışımdır bulmak için.Honda otosever de buldum en son . Usta ne diyorsa o. Belkide usta o pimi kullanmamıştır. Mesela karton motor contasını kullanmadı, silikon tabancasıyla sıvı conta sürdü.

  4. #24

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    bence çok güzel olmuş umarım sonuçlarıda beklentileriniz gibi olur.yeni forumlar açılır artık cbf 200 mü pulsar 200 mü,cbften vazgeçemeyenler için ilaç gibi çözüm

  5. #25
    farcob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    maltepe istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Alıntı blueway2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence çok güzel olmuş umarım sonuçlarıda beklentileriniz gibi olur.yeni forumlar açılır artık cbf 200 mü pulsar 200 mü,cbften vazgeçemeyenler için ilaç gibi çözüm
    Çok güzel bir tesbit. İnazuma: pahalı, Ağır, yavaş. Pulsar daha yeni rüştünü ispat edecek. Boy kısa her motora binemiyoruz.

  6. #26
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    Alıntı farcob adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hazır VT 200 cc silindir piston kiti varken (90 TL) Mevcut silindiri honlayarak uğraşmak, işçiliğin artması
    Silindir et kalınlığının incelmesi mantıklımı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

    Alduğınız silindir etek kalınlıgı SALLIYORUM 5 mm oldugunu varsayarsak,
    orjınal sılındır etegının kaınlıgı zaten ortalama 9,,,10 mm olur,
    yani honlatında kalacak kısım o aldıgınızdan daha kalın ve KESİNLİKLE DAHA KALİTELİ olacaktır,,,

    Sağlık olsun,
    rodaj sonrasındaki verileri Duymayı sabırsızlıkla bekliyorum...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  7. #27
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    cbf in yağ yakma sorununa çözüm bulan ve bu kadar az maliyet ile 200 yapan ustadan bir müdden sonra randevu bile alamazsınız inşallah güzel sonuç alırınız.

  8. #28

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Merak ettim, motorun titreşimi nasıl şu anda ?

  9. #29
    farcob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    maltepe istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merak ettim, motorun titreşimi nasıl şu anda ?
    Titreşim mi, oda ne?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:39 ----------

    Alıntı serkanADH13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alduğınız silindir etek kalınlıgı SALLIYORUM 5 mm oldugunu varsayarsak,
    orjınal sılındır etegının kaınlıgı zaten ortalama 9,,,10 mm olur,
    yani honlatında kalacak kısım o aldıgınızdan daha kalın ve KESİNLİKLE DAHA KALİTELİ olacaktır,,,

    Sağlık olsun,
    rodaj sonrasındaki verileri Duymayı sabırsızlıkla bekliyorum...
    silindirin et kalınlığı 5 mm var yok.Usta VT'nin iyi olduğunu söyledi.

  10. #30
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Ellerinize emeğinize sağlık. Paylaşım için de çok teşekkürler. Devamını da bekliyoruz.

    Bu uygulamayı 3-4 sene önce benim ustam da yapıyordu. Ben Cbf'in yağ yakma olayını sorarken bana da bu konudan bahsetmişti ama ben motoru satacağım için istememiştim. O zamanlar bile yapılan uygulamanın bu kadar çok yaygınlaşmamasının nedeni nedir? Belki ilerleyen süreçlerde sıkıntılar çıkıyordur.

  11. #31
    farcob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    maltepe istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Alıntı dockerengin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ellerinize emeğinize sağlık. Paylaşım için de çok teşekkürler. Devamını da bekliyoruz.

    Bu uygulamayı 3-4 sene önce benim ustam da yapıyordu. Ben Cbf'in yağ yakma olayını sorarken bana da bu konudan bahsetmişti ama ben motoru satacağım için istememiştim. O zamanlar bile yapılan uygulamanın bu kadar çok yaygınlaşmamasının nedeni nedir? Belki ilerleyen süreçlerde sıkıntılar çıkıyordur.
    Ben oraya gittiğim de liftte bir cbf 150 vardı ve piston deliklerini genişletiyordu, yağ eksiltmesin diye.
    Savaş ustanın dediğine göre, yüzlerce kuryeye bu işlemi ve cc yükseltmesini yapmış. Ama kurye arkadaşlar işten
    güçten vakit bulup buraya yazmamışlardır. Savaş usta BMW, Kava, suzuki vs litrelik motorlarıda yapıyor. Orada kolide gelmiş bir motor vardı İstanbul dışından. Usta bunu topluyor tamir ediyor, adam geliyor binip gidiyor.
    BMW'lerin krank kolunu imal ediyor ve geliştirmiş tasarımı, silindirik rulmanlar koymuş krank kolu yatağının içine. O kadar yani. Usta cbf 150'nin arka amortisör yatağının metal gömleğini kendi yaptığı polyamid gömlekle değiştirdi baya bi uğraşarak. Bunuda herkese yapmıyorum dedi. Benim motor tezgahtayken 2 müşteriyi gönderdi. Yani
    işin arasına iş sokmadı.
    seyyid47 bunu beğendi.

  12. #32

    Üyelik
    06 Nisan 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hd200 evo
    Savaş ustayı tanıyorum çok sağlam usta ölüyü ver diriltsin diyecek kadar işine hakim bir usta yalnız size tavsiyem çok asabidir hiç işine karışmayın motoru verin çayınızı için başka bişeye karışmayın
    Herkese Verecek Bir Gülümüz Vardır Elbet; Yeterki Layık OLsuN.

  13. #33

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı ][K][LA][S][ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Savaş ustayı tanıyorum çok sağlam usta ölüyü ver diriltsin diyecek kadar işine hakim bir usta yalnız size tavsiyem çok asabidir hiç işine karışmayın motoru verin çayınızı için başka bişeye karışmayın
    Dostum ben dün Caracal 200 e motor yaptım bana bir kişi gikkk diyemezken harbi usta bırak asabi olsun
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  14. #34
    farcob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    maltepe istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Alıntı ][K][LA][S][ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Savaş ustayı tanıyorum çok sağlam usta ölüyü ver diriltsin diyecek kadar işine hakim bir usta yalnız size tavsiyem çok asabidir hiç işine karışmayın motoru verin çayınızı için başka bişeye karışmayın
    Ben yazamadım sen yazdın, kesinlikle asabi, Lifteki motorda bir bijon sökerken abandı motor yatar gibi oldu tutayım dedim, fırçayı yedim, dokunma konsantremi bozuyorsun dedi.
    mterayes26 bunu beğendi.

  15. #35
    crxforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    ybr125 2008
    hayırlı olsun.
    rodaj sonrası km leri deki uzun yol şehir içi hararet vs gibi deneyimlerinizi de paylaşırsanız çok faydalı olur.
    eğer bir 75 bin daha gidecek gibi ise 2. elden turşu cbf150 alıp savaş ustaya götürüp uzun yıllar keyifli bir motosiklete binilebilir.
    lawyer_16 bunu beğendi.

  16. #36
    lawyer_16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2014
    Şehir
    Bursa - Düzce
    Motosikleti
    Xmax
    2. el cbf alıp 200 cc yaptırmayı ben de düşünüyorum. bu konu bir hayli uzayacak gibi, takipteyim

  17. #37
    farcob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    maltepe istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Alıntı crxforever adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun.
    rodaj sonrası km leri deki uzun yol şehir içi hararet vs gibi deneyimlerinizi de paylaşırsanız çok faydalı olur.
    eğer bir 75 bin daha gidecek gibi ise 2. elden turşu cbf150 alıp savaş ustaya götürüp uzun yıllar keyifli bir motosiklete
    binilebilir.
    Her sene bir piston silindir değiştireceğim. Al tarafı 90 TL.
    crxforever bunu beğendi.

  18. #38
    ucanteneke5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2007
    Şehir
    avcılar istanbul
    Motosikleti
    Super Tenere xt1200z. Actros 1841 megaspais.
    ben iki senedir 200cc olarak kulanıyom son sürat daha önce de dediğim gibi artmaz çünkü şanzımanda değişiklik yapılmıyo ama zincir dişlilerde değişiklik yapıldığı için az bişey belki fark eder ama tabikiüstündeki yüke bağlı.
    ben 110kg yum ve tek veyat iki kişi ve eşya fark etmez 100km.ye her zaman çıkıyo ama okadar yani standart bi CBF 150 ne yapıyo sa buda onu yapar ama 100km ye her zaman çıkar rüzgar var yok farketmez.
    yakıtta daha az yakar.
    bendeki dişliler 15-40 standart CBF ten 1500 devir alta gidiyo yani 6500 devirde 100 yapıyo.
    savaş ustanın yaptığı 16-40 ta ise 500 devir daha aşağı çeker yani 6000 devirde 100 yapçak ama buda rampada bayılma yapçak ama okadar olur.

    Mühendis Seko nun sorusuna gelince..
    titreşim artmaz çünkü krankta bi uygulama yok balansör gayet güzel işini yapıyo...
    farcob bunu beğendi.

  19. #39
    bagımlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2013
    Şehir
    Ümraniye/İstanbul
    Motosikleti
    Cbf 150(2010)
    Bende vitesliye geçmek istiyorum yapılan işlem sıkıntı çıkarmazsa bende uygulamak istiyorum.

  20. #40
    farcob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    maltepe istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Alıntı crxforever adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun.
    rodaj sonrası km leri deki uzun yol şehir içi hararet vs gibi deneyimlerinizi de paylaşırsanız çok faydalı olur.
    eğer bir 75 bin daha gidecek gibi ise 2. elden turşu cbf150 alıp savaş ustaya götürüp uzun yıllar keyifli bir motosiklete binilebilir.
    Şu anda hararet var. Piston silindir alışıncaya kadar devam edecek.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:31 ----------

    Alıntı crxforever adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun.
    rodaj sonrası km leri deki uzun yol şehir içi hararet vs gibi deneyimlerinizi de paylaşırsanız çok faydalı olur.
    eğer bir 75 bin daha gidecek gibi ise 2. elden turşu cbf150 alıp savaş ustaya götürüp uzun yıllar keyifli bir motosiklete binilebilir.
    Şu anda hararet var. Piston silindir alışıncaya kadar devam edecek.
    crxforever bunu beğendi.


2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler