Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
10. sayfa BirinciBirinci ... 89101112 SonuncuSonuncu

Çinli Cg İçin Yardım ?

    REKLAM ALANI
  1. #181
    adige_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2012
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    kanuni windy s
    Windy s e 63.5mm silindir üst kapak taktim..
    Önce orjinal dislileriyle denedim 15-42 , çok çabuk dewir alan , rampalarda 5.vites 4000-5000 devirde bayilmayip hizlanan, hemen 100 yapip 12-13000devir gören bir titresim makinasina dönüstü :-)
    Sonra arka 38t taktim, sindi düz yolda 8500-9000 devir çok tatli 100le sabit gidiyorum.
    Zorlarsaniz 110-120 yapiyo çok rahat
    Fakat ben o süratleri cok gerekli görmedigimden daha fazla dişli degiştirmicem.
    En keyif veren yer ise rampalar :-)
    Eski 125lik haliyle tek kisi yarisinda bayilip 4e düştüğüm bir rampayi ; şu an çift kişi hiç hizlanmadan 90la başlayip 85le bitiriyorum! :-)
    Motorumu sanki yeni almiş gibi sewmeye başladim, şu anda bol virajli asfalt rampa çıkış güzergahı ariyorum kendime gezmek için :-)
    Herkese kazasiz sürüşler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #182
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    Alıntı adige_10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Windy s e 63.5mm silindir üst kapak taktim..
    Önce orjinal dislileriyle denedim 15-42 , çok çabuk dewir alan , rampalarda 5.vites 4000-5000 devirde bayilmayip hizlanan, hemen 100 yapip 12-13000devir gören bir titresim makinasina dönüstü :-)
    Sonra arka 38t taktim, sindi düz yolda 8500-9000 devir çok tatli 100le sabit gidiyorum.
    Zorlarsaniz 110-120 yapiyo çok rahat
    Fakat ben o süratleri cok gerekli görmedigimden daha fazla dişli degiştirmicem.
    En keyif veren yer ise rampalar :-)
    Eski 125lik haliyle tek kisi yarisinda bayilip 4e düştüğüm bir rampayi ; şu an çift kişi hiç hizlanmadan 90la başlayip 85le bitiriyorum! :-)
    Motorumu sanki yeni almiş gibi sewmeye başladim, şu anda bol virajli asfalt rampa çıkış güzergahı ariyorum kendime gezmek için :-)
    Herkese kazasiz sürüşler
    benimkide çok farketmişti insan başka motora biniyor gibi oluyor

  3. #183
    adige_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2012
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    kanuni windy s
    Merak ediyorum ne kadar randıman wericek bu hali, çekiniyorum ya 2000 km sonra dagilirsa diye :-)
    Acaba burda 125lik motora 63.5 silindir takıp en uzun kaç km yapan war?
    Uzun yola gitmeye çekiniyorum şu anda ya bi yerde subap kesip keyfimi kaçırırsa diye ..

  4. #184
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    Alıntı adige_10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merak ediyorum ne kadar randıman wericek bu hali, çekiniyorum ya 2000 km sonra dagilirsa diye :-)
    Acaba burda 125lik motora 63.5 silindir takıp en uzun kaç km yapan war?
    Uzun yola gitmeye çekiniyorum şu anda ya bi yerde subap kesip keyfimi kaçırırsa diye ..
    ben 65,5 silindir taktım hemde 13000 km 125 lik halini kullandıktan sonra motoru çokta zorlamıştım o km ye kadar.15000 de sattım alan adam ne yaptı ne etti bilmiyorum. motorun subap kesmesi silindir ile alakalı değil subap ayarı ile alakalı. 0,10 sentile ayarlıysa hiç bir sıkıntı vermez. ama krank daha çabuk aşınacaktır o da kendini yavaş yavaş belli eder motordan tıkır tıkır ses gelir sürtünme gibi gaz verdikçe artar. biyel kolunun kranka bağlantı yeri artan hacimden dolayı daha çabuk aşınır. neyse işin özü korkma çık yola ses gelmiyorsa bir yerinden. seste hemen çıkmaz hafif hafif zamanla artar ;)

  5. #185
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı adige_10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merak ediyorum ne kadar randıman wericek bu hali, çekiniyorum ya 2000 km sonra dagilirsa diye :-)
    Acaba burda 125lik motora 63.5 silindir takıp en uzun kaç km yapan war?
    Uzun yola gitmeye çekiniyorum şu anda ya bi yerde subap kesip keyfimi kaçırırsa diye ..
    kendi motorumu 62 mm den 65.5mm ye artı krank değişimi ile 210 cc ye cıkarttım yaklasık 10.000 km oldu

    uzun yolda yaptım, arazide de zorladım sehir içinde de gezdim.

    parcalar ve yapan usta kaliteli olduktan sonra korkma
    tinerci bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  6. #186
    adige_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2012
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    kanuni windy s
    Parcalari camgözden sipariş ettim
    Kargoyla gönderdiler, sonra kendim taktim.
    Şu anda çok memnunum
    Tek derdim çok dik virajli rampalarda, arkamda artçim warken ilk üç vites problem yok 4e atip sikiştırınca sanki bir an gaz kesiliyo gibi hıçkırıyor motor :-) , bununda çift kişi karbüratorun yeterli benzin yetiştiremediğinden şüpheleniyorum.
    Tek olunca problem yok
    Ben 30000de yaptim bu işlemi
    Keske daha önce yapsaymışım :-)

  7. #187
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    otuzbin ciddi bir rakam heleki cinli olunca :-) baya saglammis krank demekki

  8. #188
    adige_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2012
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    kanuni windy s
    Yok bir sikinti yasamadim ,
    En son subap kesmesi dışında :-)
    Aslinda krankida degiştirmek istedim rulmanlarla beraber, fakat şase mesafesi yok kapagin üstünde
    Olurmu olmazmi diye düşünürken vazgeçtim, çok kurcalamak istemedim

  9. #189
    walkman011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    MONDIAL 125MG Modifiye 200 CG
    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    otuzbin ciddi bir rakam heleki cinli olunca :-) baya saglammis krank demekki
    benim motorum 90.000 km ye yaklaşmıştır :D hala sapasağlam maşşallah. daha hiç ellenmedi krank filan
    silindiri takalıda bi 2.000 km devirmişimdir
    Motor Sürmek Sana Heyecan Veriyorsa , Tek Tekere Kalksak Kalp Krizinden Gidersin

  10. #190
    adige_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2012
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    kanuni windy s
    Karbüratör e herhangibi bir işlem uyguladinizmi? veya ateşleme sistemine ?
    İki kişi rampalarda 4.Viteste ya yakıt az geliyor yada ateşleme yetmiyor, tekliyor motorum bazen

  11. #191
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    orjınal karburatörü buyutmeye gerek yok

    ben pz27 ile 210 cc yaptıktan sonra uzun süre kullandım sıkıntı yaratmadı.

    baska sorun vardır

  12. #192
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı adige_10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karbüratör e herhangibi bir işlem uyguladinizmi? veya ateşleme sistemine ?
    İki kişi rampalarda 4.Viteste ya yakıt az geliyor yada ateşleme yetmiyor, tekliyor motorum bazen
    hava ayarından olabilir. evelsi gün bodruma gittim geldim iki kişi. bodrumda rolanti saçmalamaya başladı, hararet yaptı galiba diye düşündüm. bazı devirlerde güç dalgalanmaya başladı. daha önce hiç hava ayarı gerekmediğinden o aklıma gelmemişti, düşün düşün en son kurcalarken hava ayarı ile rolanti düzene oturdu, dalgalanma kalktı.
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  13. #193
    adige_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2012
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    kanuni windy s
    Hava ayari yapmadim daha önce hiç , hava ayarinda hacim farkedermi? Yoksa ayni 125cc gibi tam sıkıp 2.5-3.5 tur gevşetiyormuyuz ?
    Bende aslinda karisim ayarindan şüphelendim, fakat karbüratöre hiç ellemediğimiz için bozulmamıştır diye düşündüm.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:03 ----------

    not: karişim ayarindan şüphelendim ivmelenirken alt devirlerde hemen toparlamiyor sanki , fakat sora yakit hesabi yaptim nerdeyse 125lik hali kadar yakmiş belki 20-30km oynamiştir. Yakıt normal çıkınca hava ayarida normaldir diye düşündüm.

  14. #194
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    öncelikle gaz pistonunu yukarı bir iki diş yukarı al. yeni haline göre de tekrar hava ayarı yap-yaptır.

    muhtemelen yuksek devirde besleme yetersiz kalıyordur. çözüm olacaktır sana

    standartı 3 dedir sen 4 yada 5 e indir

    tinerci ve serdar8787 bunu beğendiler.

  15. #195
    adige_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2012
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    kanuni windy s
    Bu pistona ulaşmak için karbüratorü dagitmammi gerekli, yoksa yerinde yapabilirmiyim?

  16. #196
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007


    ben işin tekniğini bilmiyorum. sol ortadaki vida gibi olan bakır renkli parçayı sağa sola oynuyorum, rolanti düzensizliği geçince bırakıyorum.

  17. #197
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    Alıntı adige_10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu pistona ulaşmak için karbüratorü dagitmammi gerekli, yoksa yerinde yapabilirmiyim?
    gaz telini sök. gaz telinin bağlandığı siyah renkli ya da kahverengi bir parça vardır ucundada iğnesi işte ayarı oradan yapacaksın. cenkito abi resim koymuş ona göre çentikte ayar yapacaksın en güzel ayar 4. kademe 5. kademede rölanti çok yüksek oluyor hava ayarı vs yapsanda düşmüyor. ayrıca iğneyle oynadıktan sonra hava yakıt ve rölanti ayarı yaparsan iyi olur zaten 4. kademeye alınca rölanti yükselecek tekrar kısacaksın

  18. #198
    walkman011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    MONDIAL 125MG Modifiye 200 CG
    hava ayarı kolay değil onu anladım motoru devirde ayarlıyorsun düzgün çalışıyor ama sen gaza yuklenmıs giderken sanki redline a girmiş gibi motor tekliyor.
    onuda geçtim gazı bıraktıgın zaman motor komprosorde iken debriyaja basana kadar pat pat pat egsoz patlıyor bi türlü ayar yapamadım karb.töre

  19. #199
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    Alıntı walkman011 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hava ayarı kolay değil onu anladım motoru devirde ayarlıyorsun düzgün çalışıyor ama sen gaza yuklenmıs giderken sanki redline a girmiş gibi motor tekliyor.
    onuda geçtim gazı bıraktıgın zaman motor komprosorde iken debriyaja basana kadar pat pat pat egsoz patlıyor bi türlü ayar yapamadım karb.töre
    yanına bir tane bu uçları değişen tornavidaların ucundan al ayar yapmak için çık yola kulağın motorda olsun ona göre ayar yapacaksın eğer egzoz patlıyorsa yakıtı çok açmışsın demektir biraz kısarsın bu sefer rölanti düşer onu açacaksın 1400-1500 ideal olanıdır 1500 civarı hafif saydırarak çalışması lazım böyle düz bir şekilde değilde hafif dalgalı artık anlatabildimmi bilmiyorum

  20. #200
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı adige_10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu pistona ulaşmak için karbüratorü dagitmammi gerekli, yoksa yerinde yapabilirmiyim?
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3337301
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz


10. sayfa BirinciBirinci ... 89101112 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler