Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 ... SonuncuSonuncu

Çinli Cg İçin Yardım ?

    REKLAM ALANI
  1. #81
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    motor tam sogumadan vidaları acıp sıkma yalama olur. subab ayarıda tutmaz

    sesin zararı olmaz. dogru senteye aldıysan motoru korkma

    krank 2 defa T ye gelir bu arada subablar bir defa acılır

    subablar kapandıktan sonraki T de ayar yapacaktın, sıkıstırma anında yani


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    walkman011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    MONDIAL 125MG Modifiye 200 CG
    yani 1. çevirişte emme subabı bastırılır ve açılır ozaman subaba basarkenmı yapacam ayarı ?
    ben pistonu üst noktaya alıp subapların 2 side bostayken ikisine aynı anda ayar yapılır dıye biliyodum

    senin dediğine göre 1. eçvirişte subaplar itilir 2. çevirişte subap serbest kalır ozaman ayar yapılır peki her 2 subap için ayrı ayrımı yapacam bu işlemi yoksa 1 kere t ye alıp ikisini birdenmi ayarlicam ?

  3. #83
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    krankı cevirirken egzos subabı acılır, kapanınca T gelir pesinden emme subabı acılır.

    sonraki tur (ondan sonra)gelen T de yapacan ayarı, subablar bosta olurlar


    T1: ezos zamanında gazı atarken
    T2: sıkıstırma anında, sıkıstırmada ayar yapılr

  4. #84
    walkman011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    MONDIAL 125MG Modifiye 200 CG
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    krankı cevirirken egzos subabı acılır, kapanınca T gelir pesinden emme subabı acılır.

    sonraki tur (ondan sonra)gelen T de yapacan ayarı, subablar bosta olurlar


    T1: ezos zamanında gazı atarken
    T2: sıkıstırma anında, sıkıstırmada ayar yapılr
    tamamdır zaten t nin birinde subapların birisi açık oluyor anlaşılıyor ayar yapılmıyor t2 de ikiside boşta oluyor tek tek ayar yapılıp kapatılıyor ;)
    Motor Sürmek Sana Heyecan Veriyorsa , Tek Tekere Kalksak Kalp Krizinden Gidersin

  5. #85
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    T nin birinde subab acık olmaz yeni kapanmıs olur
    eger acık ise egzantirik ayarı yanlıs, sentesi kayık demektir

  6. #86
    walkman011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    MONDIAL 125MG Modifiye 200 CG
    yarın artık sonlandıralım inşallah

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------

    Acill Yardııım !!
    Topladım Çalıştırdım Motor 1 Lt Benzine 1 Lt Yağ Yakıyoorrr !!
    Üst Kapakta eskisinde olmayan bir delik var serçe parmak genişliğinde ordanmı yakıyor yağ ?? Acill Yardım Ederseniz
    Yeni silindir



    Orjin üst kapak


    Bu :
    [/COLOR]

    Yağ yaktıgı kesin çunku yarıya indi yag 20 mt filan bide egsoz bogazının ordan yag sıçrıyor gaza basınca akıyor ordan

  7. #87
    ufukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    kymco venox
    takarken malzeme mi arttırdın usta segman conta falan
    motorda sıktığın her civatanın tork değeri var
    silindir kapağını sıkarken çapraz ve eşit miktar da sıkıştırdın mı
    silidir kapağı ve çalışan mekanizmaları hassas tır tork anahtarı kullanman lazım
    silindir sıkıştırma ölçüsü 1mm , 0,5mm, 2mm gibi değerler konuşuyordunuz
    bunun bir hesabı kitabı vardır kafana göre boşluk verdiysen ve az olduysa makina vuruntulu çalışır yüksek devirde conta falan bir yerleri patlatır

  8. #88
    walkman011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    MONDIAL 125MG Modifiye 200 CG
    Alıntı ufukk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    takarken malzeme mi arttırdın usta segman conta falan
    motorda sıktığın her civatanın tork değeri var
    silindir kapağını sıkarken çapraz ve eşit miktar da sıkıştırdın mı
    silidir kapağı ve çalışan mekanizmaları hassas tır tork anahtarı kullanman lazım
    silindir sıkıştırma ölçüsü 1mm , 0,5mm, 2mm gibi değerler konuşuyordunuz
    bunun bir hesabı kitabı vardır kafana göre boşluk verdiysen ve az olduysa makina vuruntulu çalışır yüksek devirde conta falan bir yerleri patlatır
    Yok Obizim Konustumuz değerler silindir ust kapak arası sıkıştırma mesafesi orjınalı 2 mm civarı takılan silindirlerin tabi sıkıştırmayı arttırmak için orası taşlanım 1 veya 0,5 mm yapılıyor sorun o ama bendekı orjınal 2 mm benım sorunum şimdi yağ yakma :D o deliği çözemedim ben
    Motor Sürmek Sana Heyecan Veriyorsa , Tek Tekere Kalksak Kalp Krizinden Gidersin

  9. #89
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    segmanları doğru taktığına emin misin?

  10. #90
    ufukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    kymco venox
    ben senin dediğini anladım tornacıyım zaten, orjinali 2mm olan boşluğu 0.5 mm ye ayarlarsan rolanti yüksek olur vuruntu artar
    silindir kapağındaki gösterdiğin yerde hassas işlenmiş, boşta duran bir delik gibi durmuyor kesin orada çalışan başka bir sistem vardır
    parçacıya git sor buraya ne takılıyor diye

  11. #91
    walkman011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    MONDIAL 125MG Modifiye 200 CG
    Alıntı ufukk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben senin dediğini anladım tornacıyım zaten, orjinali 2mm olan boşluğu 0.5 mm ye ayarlarsan rolanti yüksek olur vuruntu artar
    silindir kapağındaki gösterdiğin yerde hassas işlenmiş, boşta duran bir delik gibi durmuyor kesin orada çalışan başka bir sistem vardır
    parçacıya git sor buraya ne takılıyor diye
    işte sorunum o zaten bu gun heryer kapalı ve motor bana bu gun lazım
    benım tahminim bu aldıgım parça asyanın parçası benım motor mg125 mondıal galiba bunun ust kapagı farklı benım ust kapak uymadı galiba

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:15 ----------

    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    segmanları doğru taktığına emin misin?
    tabikii orda sorunum yok bu üstteki delikten emme subabına yağ akıtıyor oluk oluk oraya kapak gelip kapatması lazım ama benım kapak buna uymadıgı için orası açık kalıyor
    Motor Sürmek Sana Heyecan Veriyorsa , Tek Tekere Kalksak Kalp Krizinden Gidersin

  12. #92
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    o gösterdiğin delik geri dönüşüm deliğidir büyük ihtimal. bizim orjinal mg lerde yandan egzoz çıkışının oradan almışlar bunda ise içeriden almışlar külbütör kapağını değişmen gerekir yada o deliği alüminyum kaynağı ile tıkayacaksın. ama emin olmak için üst kapagı söküp bakmak gerek ama 100 de 99 benim dediğimdir. zaten kendinde demişsin egzozdan oluk oluk yağ geliyor diye

  13. #93
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    eski 125 üst kapağı tekrar tak o zaman. 200lük ile değiştirecektin nasılsa
    cenkito bunu beğendi.

  14. #94
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    canın sıkılacak hevesin kaçacak senin büyük ihtimalle benim dediğim gibi silindirin kafasından aldır orjinal 125 lik kapak ile topla biraz tadını al bu arada karbüratörün kaçlık ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:29 ----------

    subap ayarınıda ya motoru senteye getirip yaparsın yada subaplardan biri basarken diğeri boşa çıkar o boşa çıkan subapı ayarla sonra diğeri basarken diğer boşa çıkanı ayarla

  15. #95
    walkman011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    MONDIAL 125MG Modifiye 200 CG
    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    canın sıkılacak hevesin kaçacak senin büyük ihtimalle benim dediğim gibi silindirin kafasından aldır orjinal 125 lik kapak ile topla biraz tadını al bu arada karbüratörün kaçlık ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:29 ----------

    subap ayarınıda ya motoru senteye getirip yaparsın yada subaplardan biri basarken diğeri boşa çıkar o boşa çıkan subapı ayarla sonra diğeri basarken diğer boşa çıkanı ayarla
    şimdi ben bu 150 65,50 silindire hiç bişe yapmadan 125 üst kapagı taksam çalışırmı ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:40 ----------

    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eski 125 üst kapağı tekrar tak o zaman. 200lük ile değiştirecektin nasılsa
    üst kapağı kullandım bi kere iade edemem ki :(

  16. #96
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    çalışır tabi niye çalışmasın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:42 ----------

    bu arada ölçtün mü piston ne kadar aşağıda kalıyor?
    cenkito bunu beğendi.

  17. #97
    walkman011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    MONDIAL 125MG Modifiye 200 CG
    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çalışır tabi niye çalışmasın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:42 ----------

    bu arada ölçtün mü piston ne kadar aşağıda kalıyor?
    eski silindiri takamam contası yok ozaman ben bu sılındıre 125 kapakla toplıım yarında o deliğe kaynak yaptırp onu takarım
    elimde mm lik ölçü aleti olmadından ölçemedim

  18. #98
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    kaynakla uğraşana kadar, ona uygun külbütör kapağı al.
    cenkito bunu beğendi.

  19. #99
    walkman011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    MONDIAL 125MG Modifiye 200 CG
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kaynakla uğraşana kadar, ona uygun külbütör kapağı al.
    hangisi ucuz olursa
    Motor Sürmek Sana Heyecan Veriyorsa , Tek Tekere Kalksak Kalp Krizinden Gidersin

  20. #100
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı walkman011 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hangisi ucuz olursa
    orjinale müdahaleden ucuz olur. bence 125 kapak ile topla. 150lik kapağıda sat.
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı


5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler