Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
9. sayfa BirinciBirinci ... 7891011 ... SonuncuSonuncu

Çinli Cg İçin Yardım ?

    REKLAM ALANI
  1. #161
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    ben sana silindirden aldir verim alamazsin diye cok kez dedim :-) bir daha motorun icini acmayacaktin.ama sikistirmayi arttirmanin dezavantajlarida var bunlari daha oncedende dedim ona gore yaptir. solmyr 67 silindr ince olsun ne olacakki daha iyi hatta harareti daha cabuk atar ben 67 ile toplardim kesnlikle


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #162
    walkman011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    MONDIAL 125MG Modifiye 200 CG
    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben sana silindirden aldir verim alamazsin diye cok kez dedim :-) bir daha motorun icini acmayacaktin.ama sikistirmayi arttirmanin dezavantajlarida var bunlari daha oncedende dedim ona gore yaptir. solmyr 67 silindr ince olsun ne olacakki daha iyi hatta harareti daha cabuk atar ben 67 ile toplardim kesnlikle
    biraz boyle kullanırım sonra aldırırım mecbur boyle olmaz dez avantajları nedir sadece titrşim değilmi ?
    motor dağıt topla dağıt topla mahfoldu ya :D
    Motor Sürmek Sana Heyecan Veriyorsa , Tek Tekere Kalksak Kalp Krizinden Gidersin

  3. #163
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı walkman011 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bencede dediğin gibi ölçmeden arttığını anladım aldığım yakıttan gittiği km den anladım bide öne yığılma eskisinden çok çok çok az 8-9 devirde giderken gazı bırakınca motor resmen oyle devam ediyor yavaşlamıyor gibi

    kartele hiç inmedim daha geri toplayamam diye korkudan inmiyorum :D
    senin sorunun belli o zaman. yanma odasının hacmini hesaplayabilir misin bilmiyorum ama sıkıştırmayı 9,5 en fazla 10 gibi ayarlayabilirsen tam kıvamında olur bence. silindirden fazla aldırırsan, marş basamayabilirsin, hatta ayak marşını bile kullanamayabilirsin. yine bu forumda okumuştum, hangi konu hatırlamıyorum. biri sıkıştırmayı o kadar arttırmış, ist kapaktan sızıntı olmuş, motoru eline almıştı.

  4. #164
    walkman011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    MONDIAL 125MG Modifiye 200 CG
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senin sorunun belli o zaman. yanma odasının hacmini hesaplayabilir misin bilmiyorum ama sıkıştırmayı 9,5 en fazla 10 gibi ayarlayabilirsen tam kıvamında olur bence. silindirden fazla aldırırsan, marş basamayabilirsin, hatta ayak marşını bile kullanamayabilirsin. yine bu forumda okumuştum, hangi konu hatırlamıyorum. biri sıkıştırmayı o kadar arttırmış, ist kapaktan sızıntı olmuş, motoru eline almıştı.
    :D oda güzelmiş ozaman risk almadan boşluğun yarısını aldırsam yeter bana 2mm ise 1mm aldırsam ?
    Motor Sürmek Sana Heyecan Veriyorsa , Tek Tekere Kalksak Kalp Krizinden Gidersin

  5. #165
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben sana silindirden aldir verim alamazsin diye cok kez dedim :-) bir daha motorun icini acmayacaktin.ama sikistirmayi arttirmanin dezavantajlarida var bunlari daha oncedende dedim ona gore yaptir. solmyr 67 silindr ince olsun ne olacakki daha iyi hatta harareti daha cabuk atar ben 67 ile toplardim kesnlikle
    harareti attığı gibi, durduğun yerde de çok daha hızlı hararet yapar. bu şekilde sürekli ısı değişimiyle çabuk yıpranır. bence değmez.
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  6. #166
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    hararet motorun karterine el degmiyor hatta. sonra biraz vuruntulu calisma. birde sogukken stop.ederse kendi kendine mars runlesine oyle bir geri vuruyor bir cayirti kopuyor motorun icindeki kesin biryerleri kirdi diyorsun ama olmuyor :-) tabi bunlar benim.karsilastiklarim bende 125 lik kapak vardi. sen belkide hic karsilasmayacaksin bunlarla

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------

    2 mm ise 1,5 al korkma bir sey olmuyor saglam mg ler :-) senin ust kapakta buyuk guzel verim alirsin

  7. #167
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı walkman011 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    :D oda güzelmiş ozaman risk almadan boşluğun yarısını aldırsam yeter bana 2mm ise 1mm aldırsam ?
    orjinalken üst kapağı söktüğünde, üst ölü noktadaki pistona baksaydın keşke, ona göre yaptırırdın. ama kaç mm boşluk olmalı, hiç fikrim yok. üst kapaktaki yanma odasının hacmini bilmek lazım.

  8. #168
    walkman011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    MONDIAL 125MG Modifiye 200 CG
    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hararet motorun karterine el degmiyor hatta. sonra biraz vuruntulu calisma. birde sogukken stop.ederse kendi kendine mars runlesine oyle bir geri vuruyor bir cayirti kopuyor motorun icindeki kesin biryerleri kirdi diyorsun ama olmuyor :-) tabi bunlar benim.karsilastiklarim bende 125 lik kapak vardi. sen belkide hic karsilasmayacaksin bunlarla

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------

    2 mm ise 1,5 al korkma bir sey olmuyor saglam mg ler :-) senin ust kapakta buyuk guzel verim alirsin
    inşallah oyle olur deniyeceğim tornacıda beceremeyip mahfetmezse iyi :D
    Motor Sürmek Sana Heyecan Veriyorsa , Tek Tekere Kalksak Kalp Krizinden Gidersin

  9. #169
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    orjinalken üst kapağı söktüğünde, üst ölü noktadaki pistona baksaydın keşke, ona göre yaptırırdın. ama kaç mm boşluk olmalı, hiç fikrim yok. üst kapaktaki yanma odasının hacmini bilmek lazım.
    orjinalinde tepeli piston var sifira sifir piston en uste cikiyor yani 1,5 degil hatta 1,7 felan da alabilir. yani ben kendime gore soyluyorum cunki keske daha fazla aldirsaydim.demistim kendi kendime :-) he bu arada mars motoruda ceviremiyordu motoru dusun yani :-) motor gaza basmadan marsa basacaktin egerki gaz veripte mars yaparsan domemiyordu :-D

  10. #170
    walkman011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    MONDIAL 125MG Modifiye 200 CG
    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    orjinalinde tepeli piston var sifira sifir piston en uste cikiyor yani 1,5 degil hatta 1,7 felan da alabilir. yani ben kendime gore soyluyorum cunki keske daha fazla aldirsaydim.demistim kendi kendime :-) he bu arada mars motoruda ceviremiyordu motoru dusun yani :-) motor gaza basmadan marsa basacaktin egerki gaz veripte mars yaparsan domemiyordu :-D
    :D marş motoru ilk hareket dişlisi marş kavrama marş kilit değişecek ozaman :D bunda şu halinde normal gaz vermedende vererekte calışıyo ama ben deviri 1000 de tuturoum rolantiyi sıcakken bile zırt pırt stop ediyor
    Motor Sürmek Sana Heyecan Veriyorsa , Tek Tekere Kalksak Kalp Krizinden Gidersin

  11. #171
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    degistirmene gerek yok guzel karburator ayari ile gaz vermeden calisir zaten. ayrica cg de ideal rolanti 1400-1500 civaridir daha dusugunde tekler ya da dusuk devirde calismasi icin yakit ayarini acman gerek o da ekstra yakit tuketimi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------

    ben 80 kiloydum o zaman ayak marsinin uzerine cikiyirdum asagi inmiyorsu saglam basmam gerekiyordu ufak ufak ziplasam dahi hareket etmiyordu :-) ama aldigim keyif on numara cekis ani hizlanma cok guzeldi ama son hiz yoktu bende onu ust kapaga bagliyordum bakalim seninki guzel olacak insallah

  12. #172
    walkman011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    MONDIAL 125MG Modifiye 200 CG
    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    degistirmene gerek yok guzel karburator ayari ile gaz vermeden calisir zaten. ayrica cg de ideal rolanti 1400-1500 civaridir daha dusugunde tekler ya da dusuk devirde calismasi icin yakit ayarini acman gerek o da ekstra yakit tuketimi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------

    ben 80 kiloydum o zaman ayak marsinin uzerine cikiyirdum asagi inmiyorsu saglam basmam gerekiyordu ufak ufak ziplasam dahi hareket etmiyordu :-) ama aldigim keyif on numara cekis ani hizlanma cok guzeldi ama son hiz yoktu bende onu ust kapaga bagliyordum bakalim seninki guzel olacak insallah
    bendede boyle son yok 4 vitesde 110 filan 8-9 devir 5 e cekince 120 7 devirde filan takılıyor eskiden 125 likte 4 de 120 8-9 devir 5 dede 125-130 civarı 8-9 devir diyodu daha iyiydi eskisi :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:10 ----------







    Böyle Bi Makine İle Uğraşıyorum İşte :D Ya Bide Bu Performans Egsozunda Bu Hızlar Ya Çok Az Bence Bide Açık Haliyle Egsozun Başımı Şişiriyor :D
    Ama Makina Dolu Görüüyor :D
    solmyr bunu beğendi.

  13. #173
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    senin gosterge yanlis gosteriyor haberin olsun :-) ben orjinal hali ile karburor ignesini yukari almistim baska hic oynama olmadan 1-2-3-4 te 12.000 devir yaptiriyordum hatta oyleki devir saati yetisemiyordu.motorun.devirlenmesine 5 te de 10500 devir yaptiriyordum ama bunlar fazla surmedi motoru buyutmek icin silindiri.soktugumde pistonun alt etekleri.sismis hararrtten silindire surtunmus :-) bu aradada km saati 120 gosteriyordu 10500 devirde

  14. #174
    walkman011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    MONDIAL 125MG Modifiye 200 CG
    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senin gosterge yanlis gosteriyor haberin olsun :-) ben orjinal hali ile karburor ignesini yukari almistim baska hic oynama olmadan 1-2-3-4 te 12.000 devir yaptiriyordum hatta oyleki devir saati yetisemiyordu.motorun.devirlenmesine 5 te de 10500 devir yaptiriyordum ama bunlar fazla surmedi motoru buyutmek icin silindiri.soktugumde pistonun alt etekleri.sismis hararrtten silindire surtunmus :-) bu aradada km saati 120 gosteriyordu 10500 devirde
    vallaha yanlış olduğunu sanmam çunkü orjınaldınde 1-2-3 de hatta 4 de bile 10 bin devire dayıyordum ben kesicide yok bunda ama 5 de 8 de bayılıyordu 125-30 da filan ama 17-32 dişlide

    şimdi aynı dişlide 120 5. vitesde zooorla 6-7 devirlerde asılı kalıyor :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:19 ----------

    bu balansorlu diye ifade ettikleri krankın farkı ne ? 150 cc için var
    Motor Sürmek Sana Heyecan Veriyorsa , Tek Tekere Kalksak Kalp Krizinden Gidersin

  15. #175
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    sen neden buyuk disli takiyorsunki zaten baksana motor ceviremiyor belli yani gucu belli.en iyi 17-38 senin.motora hic olmazsa ani hizlanir son hiza ulasir rampalarda frlan vites degistirmezsin cogu yere son vitesle cikar

  16. #176
    walkman011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    MONDIAL 125MG Modifiye 200 CG
    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen neden buyuk disli takiyorsunki zaten baksana motor ceviremiyor belli yani gucu belli.en iyi 17-38 senin.motora hic olmazsa ani hizlanir son hiza ulasir rampalarda frlan vites degistirmezsin cogu yere son vitesle cikar
    bizim burda köprümüz var meşhur kasım gülek koprusu onu 30 la yarım gaz 3.vites 4.000 devirlerde kesmeden çıkıyor
    Motor Sürmek Sana Heyecan Veriyorsa , Tek Tekere Kalksak Kalp Krizinden Gidersin

  17. #177
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    bende motor icine girmedim o yuzden tam olarak aciklayamam balansor olayini zaten balansor yok.mg de :-)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------

    sen silindirden aldir o gelen tork la cogu yere son vites cikarsin sen adanadaydin galiba toroslara 5 le cikarsin iste dusun :-) en kotu 4 e dusersin ama sanmam

  18. #178
    walkman011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    MONDIAL 125MG Modifiye 200 CG
    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende motor icine girmedim o yuzden tam olarak aciklayamam balansor olayini zaten balansor yok.mg de :-)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------

    sen silindirden aldir o gelen tork la cogu yere son vites cikarsin sen adanadaydin galiba toroslara 5 le cikarsin iste dusun :-) en kotu 4 e dusersin ama sanmam
    inşallah öyle olur da için raahat eder verdiğim para boşa gitmez
    Motor Sürmek Sana Heyecan Veriyorsa , Tek Tekere Kalksak Kalp Krizinden Gidersin

  19. #179
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    fazlada beklenti icine girme sonucta 166 cc bi sey cekisin 125 lik haline gore neredeyse 2 kati olacak bayilmayacak rampalarda vites degistirme geregi duymayacaksin cogu yerde. son hiza ulasma cok farkedecek mesela ben kanuni racerla kalktigimda onu dikiz aynamda kaybetmistim. 125-150 lik motorlari gecersin hatta standart 200 lukleri bile cbf 150 rampada arkanda kaybolur ileride sana yetissin diye yol kenarinda beklersin vs vs bunlar benim yasadiklarim :-D

  20. #180
    ridvan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Nisan 2014
    Motosikleti
    Mondial Mh Drift 125
    Bide rodajin bitmesini bekle hizda artis olacakdir muhakkak


9. sayfa BirinciBirinci ... 7891011 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler