Merhaba
Windy s e 63.5 silindir+üst kapak taktim
Hemen dewir aliyor, vites istiyor
Üzerinde 15 - 41 dişli var
Arka dişliyi ne kadar ufaltmam gerekiyor ?
kusura bakmayın bi süre foruma giremedim
şu an randıman guzel ama memnun değilim 5 de zar zor 120 görüyor bağıra bağıra benım eskı 125 de aynıydı bide yakıt arttı tek fark kalkış filan daha performanslı hız aynı :( benim isteğim hız idi olmadı. bide yolda giderken sabit gazda gidince gaz kesiyor oda karb. galiba ayarlıcam onuda inşallah
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:38 ----------
Benim motorumda 15-38 vardı dediğin gibiydi ben 17-32 yaptım canavar oldu :D sende önü 17 yap arkayıda satılan en küçüğün bir büyüğü filan yap yani varsa 38 filan senin işini görür ama dikkat et kalkısta motor yıgılıyor arka dişli küçüldükçe
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:43 ----------
Birde ben bunları yaptıktan sonra burda bi ustaya gittim bana dediki bunla fazla hızlanma devir yapma motor yuksek devir lerde yağlama yapmaz dedi ??
doğrumu bu kitleme olasılıgı filan varmış bende yağ pompasını değiştirsemmi dedim kendi kendime etkiler mi bizim motrlar için satılıyor cg200 yağ pomp diye fark olurmu ki ?
Şu masrafları üstüne koysaydınız her halükarda 120 yapacak adam gibi bir motor alırdınız.
Hobi diyorsanız orası ayrı. Devir arttıkça yağ pompasınında deviri artar. Usta sana parça satmak istiyor olabilir.
önü 16 yapabilirsin yada arkayı 38 yaparsın ya da önü 17 yap
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:51 ----------
17-32 ne yaptın sen yahu ben 16-38 yaptım iyiydi senın üst kapak büyük hadi sende 17-38 yap ama yaptığın dişli kombinasyonu ile motoru zorlarsın en çokta debriyajı zorlarsın kalkışlarda felan. ben 18-38 denedim onu bile bitiremiyordu motor 8 binde kalıyordu
yağlama ile ilgili bir şey diyemeyeceğim 2 bin km kadar kullandım modifiyeden sonra çoğu zamanda dip gaz gittim sıkıntı olmamıştı. ayrıca benim yakıt değişmemişti yine 3 litre civarı yakıyordu
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:55 ----------
sen neler yaptın onlarıda paylaşır mısın bizimle mesela 125 liğin piyano takımı 200 lük kapağa oldu mu ? silindirin üstünden aldırdın mı ? aldırdıysan ne kadar aldırdın ? egzoz flanşını nasıl çözdün ?
vaz geçma ya :D ama ne yapıyorssan hafta içi yap ki bi sorun çıktığında çözebilesin ;) zor bişey yok benim gibi parça parça yapma yeter herşeyini al aynı anda tamamım dediğin an işe başla ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:05 ----------
vallahi 17 - 34 var şu anda ben bunu 18 - 36 yapacağım çünkü 5 de gitmiyor motor deniyeceğim
- Üst Kapağı Full Olarak Aldım Yani ; Üst Kapak - Subap - Külbütör - Külbütör Üst Kapak Olarak Zongshen Marka
- Silindir 65,50 Zongshen 150 CC Hiç Oynama Yapmadım Direk Taktım
- Karbürator Sheng Wey 150 CC ve Dönüşümsüz Karburator Boğazı
Bunların Haricinde Herşey Orjınal Ama Silindirden Aldıracam Ya Belki Performans Artışı Olur Memnun Değilim.
Aklımda Bikaç Şey Daha Var Araştıracağım : 200 CC lik özel CDI Beyin Bobin Volant Statör Balata Seti Vs Gibi...
Bilen varsa desek beklerim.
@boora sen bikaç şey işe yaramaz demiştin ne için demiştin bobin için mi ?
Motor Sürmek Sana Heyecan Veriyorsa , Tek Tekere Kalksak Kalp Krizinden Gidersin
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
o motorda ideali 17-38 dir baska kombimasyonlar da olabilr belki ama bence ideali bu. ayrica karburatoru pz30 alman daha iyi olurdu yani 200 luk olanindan. volan seti belki ise yarar 18 sarimli olanlar felan var konjektor degisimi vs ile belki ise yarar ama belki diyorum cunki ben denemedim. bende bobin ve beyin vardi performans tipi hic bir halta yaramadi. ayrica senin motor neden yag yakiyormus
en son üst kapağı değiştirince yağ yakma gitti kalan yağ yanıyormuş :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------
ozaman 17 - 38 yapıp silidiri aldırdımmı etkiler yani ;)
krank filan ellememe gerek yok ? oralara inmek istemiyorum
sen bi 17-38 i dene nasil olacak bakalim zaten 38 orjinal dislisi elinde vardir bes dk lik is paran varsa kranka da in sen bilirsin 67 silindir 200 luk krankla 218 cc yapar 17-32 disli o zaman ideal olur herhalde
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:32 ----------
arkadas icimde ukte kaldi zaten 100 luk mondialler cikmis yeni uag diye aldiracaksiniz yapacam 218 cc verecem ayari, verecem kirbaci sirtina sirtina :D
Motor Sürmek Sana Heyecan Veriyorsa , Tek Tekere Kalksak Kalp Krizinden Gidersin
ee yani senin silindir bosa cikacak o zaman uzun kranka uzun silindir alacaksin. hersey para :-)
67 silindir 250 karter olmaz ya sığmaz yada hiç verimli olmaz. 65,5 silindirin bile gömleği çok ince. o yüzden tavsiye etmem. ben bu karterlere en fazla 65,5 olmalı.
ve bu beklediğini bulamama durumu muhtemelen boora'nın dediği sıkıştırma sorunundan. hızlı giderken gazı bıraktığında motor öne doğru ne kadar yığılıyor? eğer orjinal halindeki gibi yada daha az ise o zaman silndirden mutlaka aldırman gerekir. yakıt tabiki artar ama ölçmeden farkettirecek kadar artıyorsa bence sebebi düşük sıkıştırma.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
200 luk yapmak icin krank silindir subap sisleri saplamalari yag pompasi ve takim conta yeterli zamanla geri kalanlari toplarsin
bencede dediğin gibi ölçmeden arttığını anladım aldığım yakıttan gittiği km den anladım bide öne yığılma eskisinden çok çok çok az 8-9 devirde giderken gazı bırakınca motor resmen oyle devam ediyor yavaşlamıyor gibi
kartele hiç inmedim daha geri toplayamam diye korkudan inmiyorum :D
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)