Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Çinli Cg İçin Yardım ?

    REKLAM ALANI
  1. #41
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı walkman011 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamamdir hepinize tesekkur ederim p.tesi son durumu yazacagim.
    bekliyorum. alıntı falan yaparsan o gün hemen okuyabilirim. ayrıntılı resim bekliyorum, senden bakarak ben de değiştiricem.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    walkman011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    MONDIAL 125MG Modifiye 200 CG
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bekliyorum. alıntı falan yaparsan o gün hemen okuyabilirim. ayrıntılı resim bekliyorum, senden bakarak ben de değiştiricem.
    Tamamdır
    işe başladığım andan itibaren detayları paylaşırım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:47 ----------

    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tofas bobinini meraktan ben denedim verim alamadim ugrasma
    sen mg delux formunda şöyle yazmışsın ;
    "ben egzoz performans tipi beyin performans tipi ateşleme bobini ve daha kuvvetli konjektör artı cub amortisörü aldım 200 kusur lira vermiştim hepsine "
    sendeki aynı eksoz bendede var.zaten resimlerinde dördüm buji kablon filan turuncu bunları açarmısın biraz etkisi ne nasıl filan ?
    Birde bu makinalarda hava ayarı filan nasıl oluyor bulamadım az çok subap ayarı yaptım (yine ses geliyor ama :D )ama motorun hava filtresini çıkarınca gaza bastıgımda motor bogulup susuyor yemiyor ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:55 ----------

    Birde subap ayarındada benzin girişine 1 jilet egsoz çıkışına 2 jilet koyupmu ayar yaptın ? :D

    dönüşüm iptalini nasıl yaptın ?

    ben silindirin oraya takacak düz demir bulamadım

  3. #43
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    debriyaj yaylarının güce etkisi olmaz, sadece kalkısta kacırma olayını azaltır, sıfırlar

    bu arada o saydıklarınla 10 bg motora 10 bg ilave ettiğini kanıtlasın herseyimi ona veririm

    yoksa donuna kadar acımadan alırım

    eger ki düz yolda kullanacaksan kaliteli balata alsan dahi 4 yay yeterli olur

    bu benim crosun resmi orjınalde 6 balata 6yay

    ama arazide debriyaja cok yük bindiğinden orjınalde böle yapmıslar.

    http://i.hizliresim.com/glGJo5.jpg

    racer 200 de bile orjınalde 4 yay vardır, demekki 200 cc de olsa cadde de yeterli oluyormus
    benim 250 cc çapır da 4 yay...
    5 yada 6 takacaktım ama mahrumiyet bölgesinde oldugum için uğraşmadım...
    çorumdaki parçacıda göbekleri felan uymaz boşa alma dedi... bende küçük sözü dinleyip almadım
    cenkito bunu beğendi.
    4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...

  4. #44
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı ferhatkars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim 250 cc çapır da 4 yay...
    5 yada 6 takacaktım ama mahrumiyet bölgesinde oldugum için uğraşmadım...
    çorumdaki parçacıda göbekleri felan uymaz boşa alma dedi... bende küçük sözü dinleyip almadım
    choper ın arazide yada sert kalkısla işi olmaz zaten. daha öncede dediğim gibi debriyaja asırı yuk bindiğinde 6 yay öne cıkıyor

    tabi dez avantajıda var, debriyaj kolu cok sert oluyor, yoruyor
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  5. #45
    walkman011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    MONDIAL 125MG Modifiye 200 CG
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    choper ın arazide yada sert kalkısla işi olmaz zaten. daha öncede dediğim gibi debriyaja asırı yuk bindiğinde 6 yay öne cıkıyor

    tabi dez avantajıda var, debriyaj kolu cok sert oluyor, yoruyor
    benım debriyaj kolum zaten el kası için yapılmış resmen :D çok sert

  6. #46
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    egzozun ekstra bir artısı yok. sadece silindiri ilk taktığım zaman üst kapakla felan oynamamıştım daha işte ozaman gazı kestiğim zaman motorun öne yığılmasını engelliyordu. sonradan üst kapağın içini oydum orjinal egzozla taktığım egzoz arasında fark kalmadı. sen üst kapağı kaçlık alıyorsun 200 mü 150 mi ? aldığım bobin vs gibi parçalar hiç bir işe yaramıyor yarar derlersede ben inanmıyorum. o turuncu renkli bobine 30 lira para verdim 6-7 sonra arıza yaptı ateşlemesi düştü normal bobinden hiç bir farkıda yoktu. hava-yakıt ayarıda karbüratörün altına bak bir tane düz tornavida ile açılan vida vardır gerisi yıldızdır. düz olanı biraz aç. uçları değişen tornavidalar vardır onun ucu ile çevirebilirsin. subap ayarınıda tek jiletle yapacaksın emme ve egzoz aynı değerdedir cg de.

  7. #47
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı walkman011 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Birde bu makinalarda hava ayarı filan nasıl oluyor bulamadım az çok subap ayarı yaptım (yine ses geliyor ama :D )ama motorun hava filtresini çıkarınca gaza bastıgımda motor bogulup susuyor yemiyor ?Birde subap ayarındada benzin girişine 1 jilet egsoz çıkışına 2 jilet koyupmu ayar yaptın ?

    dönüşüm iptalini nasıl yaptın ?

    ben silindirin oraya takacak düz demir bulamadım
    hava ayarı için karburatörün ön kısmında hava ayar vidası var, oradan yapman lazım.

    geri dönüşüm iptalinde de hava filtre kutusu baglantısını, karburatör manifolt baglantısını kapatacaksın.

    düz demir bulamadım demişsinde, mevcut demirin ucunu kesip, ezip kaynakla da kapatabilirsin

    subab ayarını da sentil ile 0,10 mm yap emme egzos aynı,

    genelde bu tarz cg lerde 0,06mm 0,07mm deniyor ama hem tutturması zor hemde tutmazsa, sıkı olursa subab yakma olasılıgı ver.

    bence en ideali 0.10 mm az sesli ama güvenli

    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  8. #48
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    geri dönüşüm iptalinide artık kendi imkanlarına göre uyduracaksın. arkadaşın dükkanında elektrikli bileme aleti vardı bu bıçak bileme için olan seyden sacı kesip kenarlarını biledim matkapla delik açtım o kadar

  9. #49
    walkman011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    MONDIAL 125MG Modifiye 200 CG
    tamam yeni gelen silindirim 150cc orjınal egsozla kullanmak ıstıyorum bı ıslem yapmam gerekmi ? ama benım orjınal efsozum açık biraz sesli yani
    hem DH-001 diye tabir edilen performans egsozu hemde kaynakcıda ufak bi işlem gör dü susturuculardan biri alındı galiba tatlı bi sesi var yani biraz fazla ama :D
    subap ayarınıda dediğiniz gibi tekbir jilet ile yapacağım
    karburator hava ayarı ise bana : tamamen kapat 2,5 tur çevir aç sonra oralarda ufakca oynayarak motorun çalışma durumuna gore yap dediler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:23 ----------

    @solmyr @boora @cenkito ups bi güzellik yaptı p.tesiye kalmadan getirdi kargomu



    VTC SUBAP VAR ÜSTÜNDE

    BİRDE SİLİNDİRİN KUTUSUNUN İÇİNDEN ŞÖYLE BİŞEY ÇIKTI NEDİR BU NEREYE TAKILIR ? :

    BİRDE İÇİNDE GELEN CONTALARDA FİLAN 250CC DİYOR AMA 150 CC ?

    BUDA CEZAMIZ :D


    Allah'ın izniyle yarın takıcam.
    solmyr bunu beğendi.

  10. #50
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    silindirin içinden çıkan o yeşil yaylı parçalar "subap lastiği" contalaarın üzerinde 250 yazması önemli değil silindir geçiyorsa sıkıntı yok. zaten 250 65,5 siye belirtmiş. takmak için yarını neden bekliyorsun ki ? ben merak ettim şimdi acaba piston aşağıda mı kalacak ? silindiri sen mi sökmüştün ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:53 ----------

    bu arada senin üst kapak dolu geldiği için subap lastiklerini kullanmana gerek yok takılı haldedir zaten o. keşke üst kapağı 200 lük alsaydın daha iyi olurdu 150 nin subapları 125 ten çokta büyük değil

  11. #51
    walkman011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    MONDIAL 125MG Modifiye 200 CG
    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geri dönüşüm iptalinide artık kendi imkanlarına göre uyduracaksın. arkadaşın dükkanında elektrikli bileme aleti vardı bu bıçak bileme için olan seyden sacı kesip kenarlarını biledim matkapla delik açtım o kadar
    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    silindirin içinden çıkan o yeşil yaylı parçalar "subap lastiği" contalaarın üzerinde 250 yazması önemli değil silindir geçiyorsa sıkıntı yok. zaten 250 65,5 siye belirtmiş. takmak için yarını neden bekliyorsun ki ? ben merak ettim şimdi acaba piston aşağıda mı kalacak ? silindiri sen mi sökmüştün ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:53 ----------

    bu arada senin üst kapak dolu geldiği için subap lastiklerini kullanmana gerek yok takılı haldedir zaten o. keşke üst kapağı 200 lük alsaydın daha iyi olurdu 150 nin subapları 125 ten çokta büyük değil
    hadi yaa :( eğer 200 lük derseniz bunu iade edip 200lük üst kapak alim şimdilik 125 kapakla toplarım salıyada 200 luk kapağı takarım dağıttım zaten motoru beklemedim yarını

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------

    motor sente ayarı için bu konumda olmalı değilmi ?

    o dediğiniz parlak vidanın ora T solda kalıyo Bide düz çizgi var

    BİRDE şu eski silindirdeki parçayı nasıl söküp yeniye takacam çeviriyorum açılmıyor parlak bütük vida varyaitici milletin girdiği yer ?

    seyyid47 bunu beğendi.

  12. #52
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    bak mondial yazan kapak var orada 4 tane 8 numara civatanin tuttugu onu sok iceride 14 lokma ile cevirebilecegin bir civata var onunla kranki cevirebilirsin.bloktaki cizgi ile o t harfinin yanindaki cizgi denk gelecek. sen once pistono bagla ama sekmanlari takma contayi koy ve silindiri tak o soktugun mondial kapaginin icindeki civatayi cevir ve en ust konuma getir pistonu bakalim ne kadar asagida kalacak

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:34 ----------

    o horoz mu ne diyorlar onlari cikarmak icin duz bir tornavida ile iceriden disa dogru kapagi ittir gecme o cikar zaten

  13. #53
    walkman011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    MONDIAL 125MG Modifiye 200 CG
    o kısım tamam yeni silindire taktım onları şimdi sıra sılındırı motora yerleştirmekte yerleştirip ne kadar bosluk oldugunu soylicem ama üst kapak işine takıldım 200 lük yapimmi kapağı ?



    senteyide böyle yaptım
    solmyr bunu beğendi.

  14. #54
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    tamam sentesi dogru. ben kendi yaptığımı söylüyeyim ve karşılaştığımı ona göre kendin yorumlarsın. benim orjinal kapağın subap kanallarını genişlettim hatta yanma odasınıda genişettim bu matkap ucuna takılan torna uçları var onunla. sonra matkap ucuna takılan keçe ile polisaj yaptım rektefiyecidede ust kapağı traşlattım az bir şey yinede verim alamadım. o yüzden 200 lük kapak al dedim çünki 10.000 devir gibi kesiciye giriyordu benim motor orjinali 12000 e kadar giriyor hala kesiciye girmiyordu

  15. #55
    walkman011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    MONDIAL 125MG Modifiye 200 CG
    neyse aldım artık 1 kere deneyecem olmazsa 200 lük yaparım zeten benım motorda kesicide yok :D
    ben aşşağı inip gelim bi 30 dk :D silindiri filan takim foto çekimi yapim :D

  16. #56
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    tamam bende ikindiyi kılacam sonra buralarda olurum elimden geldiğince yardımcı olurum benım aldığım silindir umt markaydı uzun geldi bakalım zongshen nasıl olacak

  17. #57
    walkman011 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    MONDIAL 125MG Modifiye 200 CG
    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamam bende ikindiyi kılacam sonra buralarda olurum elimden geldiğince yardımcı olurum benım aldığım silindir umt markaydı uzun geldi bakalım zongshen nasıl olacak
    gene uzun oldu bayaa hemde ama derdım o deil şimdi :(
    piyano vidaları sıkıştı hareket ettiremiyorum heryer kapandı :((

    Motor Sürmek Sana Heyecan Veriyorsa , Tek Tekere Kalksak Kalp Krizinden Gidersin

  18. #58
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı walkman011 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gene uzun oldu bayaa hemde ama derdım o deil şimdi :(
    piyano vidaları sıkıştı hareket ettiremiyorum heryer kapandı :((

    http://i.hizliresim.com/djrnnL.jpg
    ucundaki kare yerden pense ile tut, arkadaki somun zaten 10 numara anahtarla acılır
    boora bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  19. #59
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    resim çektiysen yorumlardık bizde şimdi piston çok mu aşağıda kaldı ?

  20. #60
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı walkman011 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    neyse aldım artık 1 kere deneyecem olmazsa 200 lük yaparım zeten benım motorda kesicide yok :D
    ben aşşağı inip gelim bi 30 dk :D silindiri filan takim foto çekimi yapim :D
    hadi, kalbimiz seninle iyi haberlerini bekliyoruz.
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı


3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler