NOLUR YARDIM NEDEN BÖYLE OLDU
Reklamlar
-
03 Haziran 2014, 01:02
#1
Arkadaşlar öncelikle selamun aleyküm;
Arkadaşlar bende yamaha ybr 125 var. Motorum yakın zaman önce egzos sübabı kesmesi nedeni ile komple silindir, piston, segman, buji, subaplar değişti. Dedimki bunları hazır değiştirmiş iken balataları da değiştireyim. İyi güzel motoru hallettim herşey tamam ciğeri şaseye yerleştirdim sonra farkettimki motoru vitesteyken ileri ittiğimde ayak marşı aşşağıya iniyor ve daha ileri gitmiyor motor. aynı şekilde motorda ayak marşına bastığımda rahat bir şekilde aşağı iniyor fakat geriye gelmeyip el ileri yukarıya çekiyorum (vites boşta veya debriyaja basılı olsa bile yapıyor )ve çekerken çıııkkkkttt diye balata sesi sanırım o ses geliyor bunun nedeni ne olabilir acaba ve nasıl düzeltebilirim ? balataları değiştirdikten sora böyle oldu.
Reklamlar
-
03 Haziran 2014, 01:07
#2
motorun ayak marşını yanlış takmışsın ayak marşı takmanında bir usulü var milin üzerindeki izlere dikkat etmemişsin sanırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------
motoru komple sökmediysen başka bi sıkıntı vardr. debriyaj tasını tekrar açmanız gerekecek.
-
03 Haziran 2014, 01:08
#3
Egzoz sübap kesmesi neden ve nasıl oldu yazarsan sevinirim, iyice kıllandım şincik, hazır varken değişsemmi değişmesemmi haydaa.
-
03 Haziran 2014, 01:11
#4
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Egzoz sübap kesmesi neden ve nasıl oldu yazarsan sevinirim, iyice kıllandım şincik, hazır varken değişsemmi değişmesemmi haydaa.
sünap kesmesi abilerimin sözlerini dinlemeyip te sübaptan ses geliyor git yaptır dediler ve sözlerini dinlemediğim için oldu subap kesti ve pistonu parçaladı fakat 80 tl ye sıfır kilometre daha rodajı yapılmamış ybr sahibi oldum
-
03 Haziran 2014, 01:13
#5
yasincap53 adlı üyeden alıntı
sünap kesmesi abilerimin sözlerini dinlemeyip te sübaptan ses geliyor git yaptır dediler ve sözlerini dinlemediğim için oldu subap kesti ve pistonu parçaladı fakat 80 tl ye sıfır kilometre daha rodajı yapılmamış ybr sahibi oldum
Öncesinde sses sorunu varmıydı? ik sahibimi idiniz? ses nasıl başladı neye istinaden? cevaplarsan sevinirim.
-
03 Haziran 2014, 01:21
#6
zaferkarizma adlı üyeden alıntı
motorun ayak marşını yanlış takmışsın ayak marşı takmanında bir usulü var milin üzerindeki izlere dikkat etmemişsin sanırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------
motoru komple sökmediysen başka bi sıkıntı vardr. debriyaj tasını tekrar açmanız gerekecek.
cevabın için teşekkür ederim fakat benim ayak marşıyla hiç bir işim olmadı yani sadece debriyaj balataları okadar
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Öncesinde sses sorunu varmıydı? ik sahibimi idiniz? ses nasıl başladı neye istinaden? cevaplarsan sevinirim.
motorlarda zamanla subapların uçları aşınır ve aşınan uçun mesafesi kısaldığı için üst kapağa çarpmaya başlar bunu anlamanın yolu kulağı hassas bir kuryeci veya motorcu bulup dinletebilirsin şak şak diye çarpar rölantide. bu iş çok sakattır aksatma derim . ayarıda sentill çakısı ile yapılır 5 dakkanı almaz
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------
abiler şu sorunuma yardımcı olabilecek kimse yokmu ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)