Sübab rengi (egzost sübabları) Kızıl/kırmızı/kiremit/pas rengi bu durum normalmi?
Reklamlar
-
blamir adlı üyeden alıntı
İşte tam renk sayfadaki 2. resim, ancak tam sökmeden egzost deliğinden baktığımda 2 egzost sübap'ımda bu renkte idi, aklıma tekeri çevirip etekleri görmek gelmedi o sırada, sübap gövdeleri olduğu gibi her 2 egzost sübapıda paslı gibi görünüyor'du yukarda belirttiğim renklerde Allah bilir etekler ne haldedir.
Çernobil etkinliğine sahipsiniz demiş ,silindir yağ yakma yüksek ısı vs anladığım kadarı ile tarzanca, durumun mümessibi Euro dizel/mazot macerası sağolsun.
Reklamlar
-
Mazotla gitmekde ayri keyf olsa gerek b
Bak tekrar diyorum dogum yapmamış dul avrat gibi subaplarım : ))) hatta aksama iki foto cekeyim cezbetsin seni )
-
yunusus adlı üyeden alıntı
Mazotla gitmekde ayri keyf olsa gerek
b
Bak tekrar diyorum dogum yapmamış dul avrat gibi subaplarım : ))) hatta aksama iki foto cekeyim cezbetsin seni
)
Nikahıma alacığım illa 18'lik bakire olacahh, istemezük
Sübap'ları fotolaya bilmek adına, egzostu ayırmaya çalışıyorum, radyatör engel bide çift kontra somunu ayıramadım, çalışma alanı dar tabii ısı ile iyice kontra girmişler herhal:(
-
değiştirmek en mantıklısı zamanında yaşadığım olayı anlatayım aracımı bakıma götürmüştüm bir transporter motoru topluyorlardı usta sahibine resmen yalvardı triger gitmiş değiştirelim diye adam inanmadı ve değiştirtmedi tabi neyse motor öyle kapatıldı ve gitti ben kanala yanaştım daha kartel korumayı sökemeden adam geldi yayan triger kopmuş sizinde böyle bir durumla karşılaşmamanız için değiştirmeniz en hayırlısı
-
M.balibey adlı üyeden alıntı
değiştirmek en mantıklısı zamanında yaşadığım olayı anlatayım aracımı bakıma götürmüştüm bir transporter motoru topluyorlardı usta sahibine resmen yalvardı triger gitmiş değiştirelim diye adam inanmadı ve değiştirtmedi tabi neyse motor öyle kapatıldı ve gitti ben kanala yanaştım daha kartel korumayı sökemeden adam geldi yayan triger kopmuş sizinde böyle bir durumla karşılaşmamanız için değiştirmeniz en hayırlısı
Bu renk anomalisini bir kaç ay evvel fark etmiştim, o zamandan bu yana motomot mantık işte yanma odası egzost sübapı olur renk değişir, normaldir diye avuttum kendimi, ve uzun sayılacak yollarda yaptım Allah korumuş verilmiş sadakamız varmış demek.
Son olarak aynı motor'dan kullanan Yunusus sübaplarının rengi için normal metal siyahı deyince, artık anladım anormal olduğunu, sübaplar gelinceye değişinceye değin motor çalıştırmayacağım dahi.
Konuyu açmamın 1. sebebi sorunun tam kaynağının ortaya çıkması 2. sebebi'de forum'da bunla ilgili bir data başlığı bulunmalı diye düşündüm.
-
02 Haziran 2014, 01:27
#26
Son durum, ilk sayfada bahs ettiğim durum garip şekilde şuan yok, dikkatli baktığımda sadece 1 sübap'ta gövde'de, kum taneciği gibi bir kaç adet mikro ebatta görünüyor, sanırım geçen zaman aralığında kullandığım sürede, oluşan bu kızıl/kırmızı/pas rengi tortular yerinden sökülüp atılmış.
Olurda aynı şeyi yaşayan olur ise, uzunca yola çıkıp(100+kilometre gibi) motoru iycene ısıtmak, kurumlarını atmasını sağlıyor olmalı diye düşünüyorum.
-
03 Haziran 2014, 01:46
#27
arkadaşım bence en kısa zamanda bir ustaya götür söksün baksın uzun kilometreler sonrası subap kesmesi yamulması renk değiştirmesi meydana gelebiliir allah kimseye göstermesin
-
03 Haziran 2014, 02:10
#28
blamir adlı üyeden alıntı
Bu makele mantıklı anlatıyor. Dizel yakıtı yanmayı egzost zamanına kadar taşımış olmalı. Saplar da aşırı ısınmış gibi. Ancak sitlerde herhangi bozulma görülmüyor.
-
11 Haziran 2014, 05:38
#29
Sızdırmazlık testi mazotla olur benzinle değil . Sokmusken yenisini tak ve alıştır geçmiş olsun
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)