Arkadaşlar gerçekten çok güzel ve faydalı bir topic ! Yazılanları pür dikkat takip ediyorum
Arkadaşlar gerçekten çok güzel ve faydalı bir topic ! Yazılanları pür dikkat takip ediyorum
[COLOR="Blue"]Hayatı seviyorsan, zamanını boşa harcama ! Çünkü zaman hayatın ta kendisidir [/COLOR]! ! . . .
HÜSEYİN AYDEMİR
SUZUKİ XF 650 FREEWİND [B]TEKİRDAĞ[/B]
slm 10 ohm direnc cok ısınıyor devre calışıyor planet 5 e taktım 68 ohm luk 5 adet 2w gücün de parelel baglıyacam telli diren c olmuyo 10ohm 10w taktım yine hoş olmadıaşırı ısınıyor 5direncten yapacam ve ısıyı yayacam bu devre birde 15bin 25 bin sınırını cok aşıyo şampiyon marka bujiyi yandan atlar vaziyete getirdi bir voltaj sabitlemesi yani zenner kilitlemesi gerek
devreyi geliştiriyorum .bu devereyi yapıp yada yaptırıp uzun yola cıkmayın
mek sefeyide bir ucunu ayırın sakın sökmeyin yolda kalırsınız
daha olmazsa birdevre dahavar siteye onu koyucam oda denen miş zonguldak trabzon yapıp gelmiş
kazasız sürüşler
slm eger sarj etmiyorsa ben cok gec gördüm .elektronikciyim .7806 orta ayagına220ohm lukbitrimpot bagalayın trimpot3ayaklıorta ayakbaştaki ayakla kısadevre et onu şase yap boşkalan ucta 7806 orta ayagına bogla ve dijital avometre ile ayarlaya bilirsin 7.8v kadar ayarlasarj yapar
slm
Grafiklere bayıldım çok sağol
HONDA BEAT + BEN = UZUN YOLLAR
Güzel bir düşünce! Sadece yapmak gerek!
MuraD THSDLN
benim hussarın cc sini büyütücem elktronik devrelerde değişiklik yapmalımıyım..
acil yardım..
arkadaslar bnm de 1 r26 1957 model motorm var durduk yerde şarjı kesti konjektörden oldugunu tahmin ediorum nerden bulabilirim ya da elektronik olanı kendim yapmaya calıssam hangi şemaya göre yapmalıyım tesekkürler
Mevcut konjektör orijinal konjektörümüydü yoksa sonradan takılmış mıydı?
6 volt konjektör piyasada bulunuyo. Biraz ararsan bulabilirsin. Eski WV konjektörleri oluyo 6 volt olanlar çıkmada bulabilirsin.
Elektronik devrelere gelince ben kendi motorumda çalıştırmaya muaffak olamadım. Ancak problemin devrelerden değil dinamodan kaynaklandığını düşünüyorum. Çünkü mekanik konjektörlede şarj yapmıyor.
Pozitif regüleli devreleri deneyebilirsin. Benim yazdıklarım pozitif regüleli.
arkadaşlar ben de jawa var ben bu ateşleme devresini yaptım 4 yıldır kullanıyorum hiç bir sorun yaratmadı benim motor 8000 devir yani devir saati o kadar . platinle 6500 devri geçtiğinde kesiklik yapardı şimdi tahdit pimine dayanıyo ibre, bi şey yok ilginenen arkadaşlar için tavsiye ederim .devre şeması aşagıdadır.
birde hiç bir devre elemanında ısınma sorunu yaşamadım. zener diyotları ben 120 volt luk taktım.
Arkadaşlar bende mondial 100 kh var, motoru yıkadık bi kere, ateşleme su almış, 90 ytl Allah kabul etsin. Şimdi ben grenajı açıp ateşlemeyi bantlayarak yalıtmak istiyorum bir daha ıslanmaması için. Bir sorun olur mu? Ateşleme sistemindeki parçalar soğuması gereken parçalar mıdır? Bantlarsam ısıdan ötürü yanar mı?
Don't speed, take helmet.
Hocam konu bayağı eski ama umarım yanıtlayan olur ben bu devreyi yaptım motora değilde aracıma uyguladım ilk başlarda güzel çalıştı bir iki gün kadar sonra 10 ohm 5 watt direnç yandı bayağı yandı hemde çatladı plaketide yaktı acaba uyumsuzluk nerede olabilir bobinim doduco bobindemi uyumsuzluk var acaba ?
Yardımcı olursanız çok sevineceğim platinim mafiş durumda yeniside pek bulunmuyor devreyi uyguladığımda özellikle üst devirler daha kendinden emin gibiydi şimdi sanki ayıp olmasın diye isteksiz isteksiz üst devirlerde garip garip çalışıyor eskisi gibi .
arkadaşlar bmw r 26 eski manyeto hakkında bilgisi olan varmı yardım bekliyorum bende r26 var lakin çalışmıyor resimli varsa daha çok sevinirim
Tek silindirli BMW ler hakkında aradığın herşeyi aşağıdaki linkte bulabilirsin.
AŞAĞIDAKİ LİNK
yucika nasılsın çoktandır görüşmedik neoldu halledebildinmi sorunu bu arada sanırım R51/3 almışsın hayırlı olsun. birde sana hep sorayım diyorumda unutuyorum R26 ilr R27 nin arasındaki fark nedir her ikisinde de ön süspansiyonu beşik tip değilmi
Vay Sinan hocam nasılsın? Hakkaten epeydir görüşemedik. Sorunu şöyle hallettim dinamoya ek sarım yapıldı. Artık düzgün şarj ediyor.
R26 ile R27 arasında şasi açısından bir fark yok sadece motorda biraz farklılık var. Ateşleme sistemi motor bağlantıları falan biraz daha iyileştirilmiş oluyo R26 ya göre. İkisinde de önde beşik süspansiyon var ön tarafı kazık olanlar R25 ler.
R51/3 aldım çok güzel gidiyor ama süspansiyon gerçekten kazık gibi.
yaw bu arada tegin yok piyasada
her şey mümkün değil
hiç bir şey de imkansız
ıyıde arkdaslar bu 2 t motortlarda ıse yarar ancak cunku gunumuz motorların hepsınde elektronık yanı beyınlı sıstem var..:D
iyide arkadaşım zaten bunu beyni olmayan motorlara takmak için yapıyolar
her şey mümkün değil
hiç bir şey de imkansız
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)