arkadaslar ön amörtisör kecesini degiştirmem lazım ama bir türlü cıkaramadım üst kapagı 14 alyanlla actım alt taraftaki inbus civatayı 8 alyanla sökmeye calısıyorum bosa dönüyor yardımlarınız bekliyorum
arkadaslar ön amörtisör kecesini degiştirmem lazım ama bir türlü cıkaramadım üst kapagı 14 alyanlla actım alt taraftaki inbus civatayı 8 alyanla sökmeye calısıyorum bosa dönüyor yardımlarınız bekliyorum
onu o şekilde sökmen çok zor olur..
havalı tabanca bularak ucuna 8 allen anahtarı takmalı (bu normal L şeklinde olan değil tabiki) ve darbe ile söküp darbe ile sıkmalısın...çünkü karşılığında sabir duran bir somunu yok..,çerdeki yayın dibindeki aparatla beraber dönen bir civata ile karşı karşıyasın...
başkatürlü sökersin ama iç boruya ve keçenin oturduğu yüzeylere zarar verme çizme ,ezme riskin %99 dur..buda daha beter yağ kaçağı anlamına gelir...
en güzeli tertemiz bir şekilde söküp takmaktır...
tesekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:36 ----------
sökmek için herhangi bi aparat felan varmı yada yapabilirmiyiz bilgisi olan arkadaslar yardım bekliyorum..
Sana pratik çözüm,
o kapağı iptal et kullanma,
o kapağın yerine yeni keçeyi tak ve kapağın yuvasına oturttur,
buda işini görecektir...
aslında onu düsündum cift kece olur ama biraz pipirikli biriyim galiba içim rahat etmez
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------
Guncel....
Yine burdan öğrendiğim bir bilgiyi paylaşayım..
Yaklaşık 50 cm'lik bir inşaat demirinin ucuna kaynatacağın 14mm bir somunla amortisörün içinde en altta bulunan somunu tutarsın, diğer yandan amortisör dış borusunun altındaki 8 alyanla tutulan somunu çevirdiğinde dış boru ile iç boruyu ayırmış olursun, ondan sonrasını halledersin zaten...
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/103711-ybr-125-on-amortisor-kecesi-ve-ana-borusu.html
verdiniz bilgiye göre 14 alyanla acılan inbus civata tarzı bir parca içinde yanlıs anlamadım degilmi? benimde ögrenmek istedgim icindeki parcayı tutmak için kaclık bir anahtara ihtiyac olguydu. bir kac konu buldum ama kesin bir fikir vermemişlerdi siz 14 diyorsanız 14 dur tesekkürler..
Önce alttaki civatayı açmalıydın. Üstten kapağı açınca sıkıştırma ortadan kalktığı için şansın iyice azalmış.
Daha önce aynı durumda alyenin uzun kısmını kesip matkaba takmış ve darbeli modda söküp takmıştım.
Genelde ilk defa amortisör sökenlerin yana döne kıvrandığı durumdur.
üst cıvata sıkılı oldugu haldede denedim pek bir sey fark etmedi. matkabın gücü yetermi yetse bile darbe kısmı ne işe yaracak anlamadım havalı tabanca görevi mü görüyor.
amortisör borusunun içinde civata 14 alyan mı? aparat yapacagım
14 alyanla acılıyor bu gun acıp degiştirdim yardımcı olan arkadaslara tesekkürler.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)