Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

125 cc Yapmak İstiyorum

    REKLAM ALANI
  1. #1
    lickup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Pulsar 200NS için gün sayıyor
    100'lük motorumu 125 cc yapmak istiyorum şimdi ne gerekiyor bana. Nelerin değişmesi lazım? Silindiri kendim alıp bi ustaya mı taktırtayım yoksa ustanın eline mi bırakayım komple o halletsin?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ronnytechno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2011
    Şehir
    Süleymanpaşalı
    Motosikleti
    TVS Apache 150 2013 Yeşil-Siyah
    Yapıcağın masraf kadar tutarı bu motoru almadan üstüne ekleyip 125 alsaydın iyiydi.

  3. #3
    Ahmet Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Motosikleti
    Subaru Xv
    25cc için uğraştığına değmez. Bu parçalar ile 200cc(67mm) yapabilirsin.

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-silindir-kapagi-141596437/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-silindir-piston-seti-141596505/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner200-mars-rublesi-124670286/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-debriyaj-gobegi-komple-141596558/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-xvs250-v-motor-beyin-cdi-unite-141807447/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-krank-komple-orjinal-145454252/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-subap-takimi-141596687/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-subap-sibop-piano-seti-141596668/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-karburator-manifoldu-141596643/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-konjektor-regulator-141596589/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner200-eksantrik-mili-124673840/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner200-subap-piano-horoz-seti-124673284/detay

  4. #4
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    krankin piston takilan deligi kac perno ? eger biliyorsan silindiri al git ustayla pazarlik et taktir 100 luk olanlar bazilari 15 perno bazilari 13 pernoymus. ayrica 150 lik yaptir cok guzel tork alirsin hiz olmaz ama ani hizlanmalar rampa cikisi 100 lukten sonra ucuyormus gibi gelir :-)

  5. #5
    lickup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Pulsar 200NS için gün sayıyor
    Alıntı ronnytechno adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yapıcağın masraf kadar tutarı bu motoru almadan üstüne ekleyip 125 alsaydın iyiydi.
    Silindirin en kazığını alsam 100 lira tutar. Hadi işçilik içinde ustaya 100 versem 200. Ben bu motoru 2100 liraya aldım. Aldığım zaman 125 cc olan driftin fiyatı 2700 civarıydı.
    Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir...

  6. #6
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı lickup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Silindirin en kazığını alsam 100 lira tutar. Hadi işçilik içinde ustaya 100 versem 200. Ben bu motoru 2100 liraya aldım. Aldığım zaman 125 cc olan driftin fiyatı 2700 civarıydı.
    ve vergisi yok
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  7. #7
    lickup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Pulsar 200NS için gün sayıyor
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ve vergisi yok
    hşşşşşşşşt
    Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir...

  8. #8

    Üyelik
    25 Mart 2014
    Motosikleti
    mondial superboy 125 cc
    evet arkadaşlar bende aynısını duşunuyorum 150 yada 200 cc ye cevirtmeye karar verdim acaba sorun cıkarır mı 100 mg süperboy

  9. #9
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı superboy529 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet arkadaşlar bende aynısını duşunuyorum 150 yada 200 cc ye cevirtmeye karar verdim acaba sorun cıkarır mı 100 mg süperboy
    sorun olmaz.

    eger kartel gömlek deliği dar ise tornada genişletilir,

    geri kalan parcalarda sorun olmaz
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  10. #10

    Üyelik
    25 Mart 2014
    Motosikleti
    mondial superboy 125 cc
    krank dağıtır diye korkuyorum 150 cc yapınca

  11. #11
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    gene cogu 100 125 cc motorun krankının piston baglantı yeri 13 perno (yani 13mm ) dur

    ama 150 yada 200 cc olanlarda 15 perno 250 de 16 pernodur.

    kısacası krankı da değişmen gerekebilir, değişmişkende 200 cc olarak toplarsın

  12. #12
    ufukk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    kymco venox
    bence hiç uğraşma silindir piston büyütürsün arkasına karbüratör arkasına hızlı gitsin diye bide dişli değiştirirsin artık oldu dersin, ilerleyen zamanlarda her tarafından patlak vermeye başlar teker teker parçaları yenilemek zorunda kalırsın üst kapaktan başlar şanzımana kadar inersin
    cenkito ve kurubuz bunu beğendiler.

  13. #13
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı ufukk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence hiç uğraşma silindir piston büyütürsün arkasına karbüratör arkasına hızlı gitsin diye bide dişli değiştirirsin artık oldu dersin, ilerleyen zamanlarda her tarafından patlak vermeye başlar teker teker parçaları yenilemek zorunda kalırsın üst kapaktan başlar şanzımana kadar inersin
    oda bir görüş tabi

    iki senedir benim motorda hiçbir sorun cıkmadı,

    motor güçlenince iyice gaza gelirde, yine motorun limitlerini zorlarsa eger, patlatır sagını solunu,

    ama orjınal halinin gücü, 100 cc iken, üst seviyede zorlamada motoru dagıtmaya yetmez.

    normal kullanımda ise sorun olmuyor, tabi parca ve işçilik kalitesi bu noktada cok önemli

  14. #14
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    oda bir görüş tabi

    iki senedir benim motorda hiçbir sorun cıkmadı,

    motor güçlenince iyice gaza gelirde, yine motorun limitlerini zorlarsa eger, patlatır sagını solunu,

    ama orjınal halinin gücü, 100 cc iken, üst seviyede zorlamada motoru dagıtmaya yetmez.

    normal kullanımda ise sorun olmuyor, tabi parca ve işçilik kalitesi bu noktada cok önemli
    cenkito sen sıkıştırma oranını değiştirdin mi? motoru denemek için sıkıştırdın mı modifiyeden sonra?
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  15. #15
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    değiştirdim, asırı arttırdım, mars bile zor ceviriyordu. titresimde cok arttı. güç de bir o kadar arttı.

    daha sonra tekrar silindir piston değiştirdim, azalttım.

    sıkıstırdımda sorum olmadı. ama titresimden rahatsız oldugumdan tornalı silindir pistonu geri cıkarttım.

    ben zaten ust devir kullanımı sevmiyorum torku yukseldiğinden düşük devirde choper gibi kullanıyorum.

    şimdiki halinde saatte 40 da 5 e atıyorum zorlanmadan 90 a kadar cıkıyor

  16. #16
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    bende 13 bin km yapmis olan motoruma 65.5 kisa silindir taktim. kisa etekli piston ince sekmanli. piston 2 mm asagida kaldi verim alamadim bende silindirin ustunden 1,5 mm taslattim. 200 luk puskurtmeli karbirator taktim. on disliyide 15 ten 16 yaptim rampalaru 5 le cikar oldum. devir yapmayinca orjinal ust kapagin subap kanallarini matkap ucuna takilan torna ucu ile genislettim birde kece ile polisaj yaptim.2 bin km dir cogu zaman sikistirdim. krank bozsun da bahaneyle 200 luk yaparim diyordum hala sikinti yok.bu arada mg deluxenin kranki 15 perno blok agzi da 70 mm sanirsam 65,5 sikintisiz oturdu
    cenkito bunu beğendi.

  17. #17
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    silindiri mecburen mi değiştirdin? yani dağıldı mı yoksa dağılır diye mi değiştirdin?

  18. #18
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    silindiri mecburen mi değiştirdin? yani dağıldı mı yoksa dağılır diye mi değiştirdin?
    soru banaysa ben zevkine değiştirdim nasıl olacak bakalım diye çekiş çok güzel oldu. Allah nasip ederse pazartesi ve ya salı günü benim motoru satıyorum yerine daha rahat olan kt 125 alacağım inşallah onda da cg motor var. onu da 200 lük krank ve 67 lik silindir ile toplayacağım oda şaka makinesi olur artık arkadaşlarla kafa bulurum
    solmyr ve cenkito bunu beğendiler.

  19. #19
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    silindiri mecburen mi değiştirdin? yani dağıldı mı yoksa dağılır diye mi değiştirdin?
    soru bana ise mars motorunu bozmasın diye değiştim, calıstırmak zor oluyordu (orjınal mars motoru ile)

    ayak marsına bile basmak sorun idi. üstünde tepinmek gerekiyordu sıkıstırma artık kaca cıktı ise sen düşün

    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende 13 bin km yapmis olan motoruma 65.5 kisa silindir taktim. kisa etekli piston ince sekmanli. piston 2 mm asagida kaldi verim alamadim bende silindirin ustunden 1,5 mm taslattim. 200 luk puskurtmeli karbirator taktim. on disliyide 15 ten 16 yaptim rampalaru 5 le cikar oldum. devir yapmayinca orjinal ust kapagin subap kanallarini matkap ucuna takilan torna ucu ile genislettim birde kece ile polisaj yaptim.2 bin km dir cogu zaman sikistirdim. krank bozsun da bahaneyle 200 luk yaparim diyordum hala sikinti yok.bu arada mg deluxenin kranki 15 perno blok agzi da 70 mm sanirsam 65,5 sikintisiz oturdu
    kt 125 balansörsüz cg onu 250 lilik krankla da toplarsın, balansörlüde 250 cc krank uydurmak zor oluyor
    solmyr, boora ve cem_bloodz bunu beğendiler.

  20. #20
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    bir taşla iki kuş cevaplar için teşekkürler.
    cenkito bunu beğendi.


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)