100'lük motorumu 125 cc yapmak istiyorum şimdi ne gerekiyor bana. Nelerin değişmesi lazım? Silindiri kendim alıp bi ustaya mı taktırtayım yoksa ustanın eline mi bırakayım komple o halletsin?
100'lük motorumu 125 cc yapmak istiyorum şimdi ne gerekiyor bana. Nelerin değişmesi lazım? Silindiri kendim alıp bi ustaya mı taktırtayım yoksa ustanın eline mi bırakayım komple o halletsin?
Yapıcağın masraf kadar tutarı bu motoru almadan üstüne ekleyip 125 alsaydın iyiydi.
25cc için uğraştığına değmez. Bu parçalar ile 200cc(67mm) yapabilirsin.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-silindir-kapagi-141596437/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-silindir-piston-seti-141596505/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner200-mars-rublesi-124670286/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-debriyaj-gobegi-komple-141596558/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-xvs250-v-motor-beyin-cdi-unite-141807447/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-krank-komple-orjinal-145454252/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-subap-takimi-141596687/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-subap-sibop-piano-seti-141596668/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-karburator-manifoldu-141596643/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-konjektor-regulator-141596589/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner200-eksantrik-mili-124673840/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner200-subap-piano-horoz-seti-124673284/detay
krankin piston takilan deligi kac perno ? eger biliyorsan silindiri al git ustayla pazarlik et taktir 100 luk olanlar bazilari 15 perno bazilari 13 pernoymus. ayrica 150 lik yaptir cok guzel tork alirsin hiz olmaz ama ani hizlanmalar rampa cikisi 100 lukten sonra ucuyormus gibi gelir :-)
evet arkadaşlar bende aynısını duşunuyorum 150 yada 200 cc ye cevirtmeye karar verdim acaba sorun cıkarır mı 100 mg süperboy
krank dağıtır diye korkuyorum 150 cc yapınca
gene cogu 100 125 cc motorun krankının piston baglantı yeri 13 perno (yani 13mm ) dur
ama 150 yada 200 cc olanlarda 15 perno 250 de 16 pernodur.
kısacası krankı da değişmen gerekebilir, değişmişkende 200 cc olarak toplarsın
bence hiç uğraşma silindir piston büyütürsün arkasına karbüratör arkasına hızlı gitsin diye bide dişli değiştirirsin artık oldu dersin, ilerleyen zamanlarda her tarafından patlak vermeye başlar teker teker parçaları yenilemek zorunda kalırsın üst kapaktan başlar şanzımana kadar inersin
oda bir görüş tabi
iki senedir benim motorda hiçbir sorun cıkmadı,
motor güçlenince iyice gaza gelirde, yine motorun limitlerini zorlarsa eger, patlatır sagını solunu,
ama orjınal halinin gücü, 100 cc iken, üst seviyede zorlamada motoru dagıtmaya yetmez.
normal kullanımda ise sorun olmuyor, tabi parca ve işçilik kalitesi bu noktada cok önemli
değiştirdim, asırı arttırdım, mars bile zor ceviriyordu. titresimde cok arttı. güç de bir o kadar arttı.
daha sonra tekrar silindir piston değiştirdim, azalttım.
sıkıstırdımda sorum olmadı. ama titresimden rahatsız oldugumdan tornalı silindir pistonu geri cıkarttım.
ben zaten ust devir kullanımı sevmiyorum torku yukseldiğinden düşük devirde choper gibi kullanıyorum.
şimdiki halinde saatte 40 da 5 e atıyorum zorlanmadan 90 a kadar cıkıyor
bende 13 bin km yapmis olan motoruma 65.5 kisa silindir taktim. kisa etekli piston ince sekmanli. piston 2 mm asagida kaldi verim alamadim bende silindirin ustunden 1,5 mm taslattim. 200 luk puskurtmeli karbirator taktim. on disliyide 15 ten 16 yaptim rampalaru 5 le cikar oldum. devir yapmayinca orjinal ust kapagin subap kanallarini matkap ucuna takilan torna ucu ile genislettim birde kece ile polisaj yaptim.2 bin km dir cogu zaman sikistirdim. krank bozsun da bahaneyle 200 luk yaparim diyordum hala sikinti yok.bu arada mg deluxenin kranki 15 perno blok agzi da 70 mm sanirsam 65,5 sikintisiz oturdu
silindiri mecburen mi değiştirdin? yani dağıldı mı yoksa dağılır diye mi değiştirdin?
soru banaysa ben zevkine değiştirdim nasıl olacak bakalım diye çekiş çok güzel oldu. Allah nasip ederse pazartesi ve ya salı günü benim motoru satıyorum yerine daha rahat olan kt 125 alacağım inşallah onda da cg motor var. onu da 200 lük krank ve 67 lik silindir ile toplayacağım oda şaka makinesi olur artık arkadaşlarla kafa bulurum
soru bana ise mars motorunu bozmasın diye değiştim, calıstırmak zor oluyordu (orjınal mars motoru ile)
ayak marsına bile basmak sorun idi. üstünde tepinmek gerekiyordu sıkıstırma artık kaca cıktı ise sen düşün
kt 125 balansörsüz cg onu 250 lilik krankla da toplarsın, balansörlüde 250 cc krank uydurmak zor oluyor
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)