Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

125 cc Yapmak İstiyorum

    REKLAM ALANI
  1. #21
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    soru bana ise mars motorunu bozmasın diye değiştim, calıstırmak zor oluyordu (orjınal mars motoru ile)

    ayak marsına bile basmak sorun idi. üstünde tepinmek gerekiyordu sıkıstırma artık kaca cıktı ise sen düşün
    aynısı benim motorda da oluyordu hatta soğukken stop ederse acayip bi taklama sesi geliyordu arkadaş marş rublesi geri vuruyor diyordu. 80 kiloyum ayak marşında tepiniyordum vurdurmak için. üst kapağı oyunca bir şey kalmadı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynısı benim motorda da oluyordu hatta soğukken stop ederse acayip bi taklama sesi geliyordu arkadaş marş rublesi geri vuruyor diyordu. 80 kiloyum ayak marşında tepiniyordum vurdurmak için. üst kapağı oyunca bir şey kalmadı
    sıkısıtrma yuksek olunca stop ederken öle oluyor, sanki duvara carpmıs gibi,

    ama sen kapagı oyaraktan sıkıstırmayı azalttın, dogal olarak rahatladı,

    pistonun üstünden de az bişey tornalatsan yada daha kolayı üste kalın conta taksaydında olurdu
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  3. #23
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    çin mallarındaki malzeme gereği 10 sıkıştırma oranını geçmemek lazım diye düşünüyorum. benim motosikletimde 9,2 diyor fabrika verisi ama bazı yerlerde 9 yazıyor bazı yerlerde 9+-0,2 diyor
    @boora, senin motorunda strok 49,5mm değil mi? çinli cglerde 100 150cc arası genelde 49,5 strok oluyor. 65,5*49,5 olunca superspor motoru gibi olmuştur devir arttı mı?
    @cenkito, tiger 250'de 250 krank 61,2mm strok veriyor. bende 200cc motorun stroku 62,2mm. 200cc krankı takmak daha büyük motor sağlar, 250cc krankın avantajı nedir?
    cenkito ve boora bunu beğendiler.

  4. #24
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çin mallarındaki malzeme gereği 10 sıkıştırma oranını geçmemek lazım diye düşünüyorum. benim motosikletimde 9,2 diyor fabrika verisi ama bazı yerlerde 9 yazıyor bazı yerlerde 9+-0,2 diyor
    @boora, senin motorunda strok 49,5mm değil mi? çinli cglerde 100 150cc arası genelde 49,5 strok oluyor. 65,5*49,5 olunca superspor motoru gibi olmuştur devir arttı mı?
    @cenkito, tiger 250'de 250 krank 61,2mm strok veriyor. bende 200cc motorun stroku 62,2mm. 200cc krankı takmak daha büyük motor sağlar, 250cc krankın avantajı nedir?
    tiger 250 de suzuki gs motoru var krank stroku 61.2 ama piston genişliği 72 mm

    cg lerin 250 kranklarında ise strok 65 yada 66.2 mm ( piyasada çesit ceşit var)

    sen ona birde geniş kartel le 72 mm piston takarsan hoooop makina 270 cc ye kadar oluveriyor

    bu arada 65.5 takınca devir artmaz sadece tork ve cekiş artar
    solmyr ve boora bunu beğendiler.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  5. #25
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tiger 250 de suzuki gs motoru var krank stroku 61.2 ama piston genişliği 72 mm

    cg lerin 250 kranklarında ise strok 65 yada 66.2 mm ( piyasada çesit ceşit var)

    sen ona birde geniş kartel le 72 mm piston takarsan hoooop makina 270 cc ye kadar oluveriyor
    şimdi senden biraz yardım isteyeceğim bilgi olarak ben 250 lik silindirlerin saplama yerlerinin normal 125 ya da 200 lük silindirden 1 mm daha geniş olduğunu gördüydüm bir sitede ama nerde olduğunu hatırlamıyorum. 125 lik bloğa uyan 250 lik silindir var mı ? eğer öyleyse inan çok mutlu olurum motoru olabildiğince büyütmek istiyorum çünki olmuşken tam olsun rampaları 5 le yarım gazla çıkmak çok zevkli olurdu her daim elinin altında patlamaya hazır bir güç offf. ben bu cg yi çok sevdim

  6. #26
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tiger 250 de suzuki gs motoru var krank stroku 61.2 ama piston genişliği 72 mm

    cg lerin 250 kranklarında ise strok 65 yada 66.2 mm ( piyasada çesit ceşit var)

    sen ona birde geniş kartel le 72 mm piston takarsan hoooop makina 270 cc ye kadar oluveriyor
    bunu bilmiyordum, beni cg 200e 250krank olmaz mı diyorsun?
    olsa bile silindirin 66,2mm ye uyması için daha uzununu takmak gerek. bana 250cc olsa yetecek.
    67*66,2 kare motor bence en ideali.
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  7. #27
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çin mallarındaki malzeme gereği 10 sıkıştırma oranını geçmemek lazım diye düşünüyorum. benim motosikletimde 9,2 diyor fabrika verisi ama bazı yerlerde 9 yazıyor bazı yerlerde 9+-0,2 diyor
    @boora, senin motorunda strok 49,5mm değil mi? çinli cglerde 100 150cc arası genelde 49,5 strok oluyor. 65,5*49,5 olunca superspor motoru gibi olmuştur devir arttı mı?
    @cenkito, tiger 250'de 250 krank 61,2mm strok veriyor. bende 200cc motorun stroku 62,2mm. 200cc krankı takmak daha büyük motor sağlar, 250cc krankın avantajı nedir?
    hayır devir artmadı benim sıkıntımda orada zaten hatta benim motorda devir kesici yoktu 10500 devir gibi kesici yapmaya başladı ama kalkış ve çekiş mükemmel oldu. püskürtmeli karbüratörü takınca 1 ve 2. viteste motor ön lastiği yerden kesiyordu. ara hızlanmalar felan çok iyi ama gel gelelim devir yok hız yok

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------

    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çin mallarındaki malzeme gereği 10 sıkıştırma oranını geçmemek lazım diye düşünüyorum. benim motosikletimde 9,2 diyor fabrika verisi ama bazı yerlerde 9 yazıyor bazı yerlerde 9+-0,2 diyor
    @boora, senin motorunda strok 49,5mm değil mi? çinli cglerde 100 150cc arası genelde 49,5 strok oluyor. 65,5*49,5 olunca superspor motoru gibi olmuştur devir arttı mı?
    @cenkito, tiger 250'de 250 krank 61,2mm strok veriyor. bende 200cc motorun stroku 62,2mm. 200cc krankı takmak daha büyük motor sağlar, 250cc krankın avantajı nedir?
    hayır devir artmadı benim sıkıntımda orada zaten hatta benim motorda devir kesici yoktu 10500 devir gibi kesici yapmaya başladı ama kalkış ve çekiş mükemmel oldu. püskürtmeli karbüratörü takınca 1 ve 2. viteste motor ön lastiği yerden kesiyor. ara hızlanmalar felan çok iyi ama gel gelelim devir yok hız yok

  8. #28
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi senden biraz yardım isteyeceğim bilgi olarak ben 250 lik silindirlerin saplama yerlerinin normal 125 ya da 200 lük silindirden 1 mm daha geniş olduğunu gördüydüm bir sitede ama nerde olduğunu hatırlamıyorum. 125 lik bloğa uyan 250 lik silindir var mı ? eğer öyleyse inan çok mutlu olurum motoru olabildiğince büyütmek istiyorum çünki olmuşken tam olsun rampaları 5 le yarım gazla çıkmak çok zevkli olurdu her daim elinin altında patlamaya hazır bir güç offf. ben bu cg yi çok sevdim
    cg candır.suanki senin bloga bile 250 krak takılır fakat az ugrastırır.

    250 kranklarda piston pernosu genelde 16 dır ama benim gördüğüm cogu 200 tabanlı silindirin pistonu 15perno

    ya silindiri 200 luk alacan, pistonu 250 lilik (16 perno)

    yada en temizi her zaman ugrasmamak için 250 krankın biel kolunu 15 perno olanla değiseceksin.

    her daim rahat edersin, ama biel kolu 200 silindire uygun kısa olmalı

    250 silindirler 200 den az uzun oluyor bildiğim kadarıyla ondan biel kolu değişmesi gerek
    boora bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  9. #29
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cg candır.suanki senin bloga bile 250 krak takılır fakat az ugrastırır.

    250 kranklarda piston pernosu genelde 16 dır ama benim gördüğüm cogu 200 tabanlı silindirin pistonu 15perno

    ya silindiri 200 luk alacan, pistonu 250 lilik (16 perno)

    yada en temizi her zaman ugrasmamak için 250 krankın biel kolunu 15 perno olanla değiseceksin.

    her daim rahat edersin, ama biel kolu 200 silindire uygun kısa olmalı

    250 silindirler 200 den az uzun oluyor bildiğim kadarıyla ondan biel kolu değişmesi gerek
    şimdi benim anlamadığım nokta şu abi 200 lük silindir 62 mm lik kranka göre boyu kısa 250 krank 65 mm diyorsunuz 200 lük silindir ile toplasam bu üst kapağa vurmaz mı biyel kolu sıkıntı değil olsunda yeterki yaptırırım onu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:34 ----------

    biyel kolu 30 lira 30 lirada piston 40 lirada tornacıya çaktırmaya veririm 100 lira gider fazladan

  10. #30
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayır devir artmadı benim sıkıntımda orada zaten hatta benim motorda devir kesici yoktu 10500 devir gibi kesici yapmaya başladı ama kalkış ve çekiş mükemmel oldu. püskürtmeli karbüratörü takınca 1 ve 2. viteste motor ön lastiği yerden kesiyordu. ara hızlanmalar felan çok iyi ama gel gelelim devir yok hız yok

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------


    hayır devir artmadı benim sıkıntımda orada zaten hatta benim motorda devir kesici yoktu 10500 devir gibi kesici yapmaya başladı ama kalkış ve çekiş mükemmel oldu. püskürtmeli karbüratörü takınca 1 ve 2. viteste motor ön lastiği yerden kesiyor. ara hızlanmalar felan çok iyi ama gel gelelim devir yok hız yok
    devir kesici öncedende vardır ama eski gücü kesiciye girmeye yetmiyordur.

    hız artması için dişli değişmek gerek . hızın artması için baska yol yok.

    yada beyin değişecek. ama o yuksek devirede subab yayları dayanmaz, pistonu öper.

    deviri arttırmak daha dogrusu kolay devirlenmesi için (max devir aynı kalır)

    dereceli egzantirik takılır.

    o zamanda cekiş az düşer (subablar daha hızlı acılıp kapanacagından ) ama dehset devirlenme olur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:36 ----------

    arkadas ne ugrastırdınız beni yahu



    şimdi 150 ile 200 krankları bunlar. biel baglantı yerlerindeki farka dikkat edin



    ne kadar dairenin dısında ise;

    dönme anında o kadar cok asagı yukarı hareket olacaktır

    gelelim 250 krankla 200 silindir olayına

    zaten kısa biel takarak üste vurma olayının önüne geciliyor

    ama ben bu işi yapmadım teoride öle yaptıklarını biliyorum



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:45 ----------

    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bunu bilmiyordum, beni cg 200e 250krank olmaz mı diyorsun?
    olsa bile silindirin 66,2mm ye uyması için daha uzununu takmak gerek. bana 250cc olsa yetecek.
    67*66,2 kare motor bence en ideali.
    yanlız o degerlerde 233cc civarı yapar tam 250 yapmaz yani

    pi* yarıcapın karesi * yukseklik (degerler cm cinsinden olacak)

    pi sayısı: 3,14
    boora bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  11. #31
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    yanlız o degerlerde 233cc civarı yapar tam 250 yapmaz yani

    pi* yarıcapın karesi * yukseklik (degerler cm cinsinden olacak)

    pi sayısı: 3,14
    aa lütfen ama, bir uzay bilimcisi olarak kabul edemem bunu
    250lik diye satılan çinlilerin hemen hepsi 223cc. onlara 250lik deniyor. orta asya ülkelerindeki vergi yada ehliyet sınırı 223 galiba, o yüzden. bende o tabirle 250lik dedim.

    ayrıca bağlantı noktası ile merkez arasındaki mesafenin iki katı strok değerini verir. sıkıştırma yanma odası ile motorun maksimum hacminin oranıdır
    cenkito bunu beğendi.

  12. #32
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    sağolasın abi baya çizim felan uğraşmışsın. tamam senin dediğini anladım ama şimdi sen resim koymuşsun ya iki tane farklı krank var. işte 200 lükte biyel kolunun bağlantı yeri nasıl yukarıdıysa 250 likte de daha yukarıdadır 200 lük biyel kolu taksak ta yine uzun gelmeyecek mi yanlışmı mantık yürüttüm ? biraz kalın kafalıyımdır ama açıklarsan anlarım abi yardımına ihtiyacım var kafamda şekli oluşturayım en azından parçacıyla da konuşurum ona göre
    cenkito bunu beğendi.

  13. #33
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007


    200 ile 250 cc olarak
    cenkito ve boora bunu beğendiler.

  14. #34
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sağolasın abi baya çizim felan uğraşmışsın. tamam senin dediğini anladım ama şimdi sen resim koymuşsun ya iki tane farklı krank var. işte 200 lükte biyel kolunun bağlantı yeri nasıl yukarıdıysa 250 likte de daha yukarıdadır 200 lük biyel kolu taksak ta yine uzun gelmeyecek mi yanlışmı mantık yürüttüm ? biraz kalın kafalıyımdır ama açıklarsan anlarım abi yardımına ihtiyacım var kafamda şekli oluşturayım en azından parçacıyla da konuşurum ona göre
    150 krankla 200 krankın biel kolları aynı diye biliyorum cünkü silindirleri farklı 200 daha uzun

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-83.html

    benim yaptıklarım

    buda 150ile 200 silindir



    demem o ki bu işi yapanlar oldugundan ona uygun daha kısa farklı

    250 kranka 200 silindir boyunda biel kolu üretilmiş diye biliyorum

    parcacılara bakmak lazım

    yok bulamazsanda 200 olarak yap

    200 krankla 67 piston toplarsan 220 cc yapıyor zaten

    250 krank 67 piston da 233 yapar



    Alıntı solmyr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet dogru orantı ama o cukurlar merkezde değil ama mantık dogru

    estagfurullah boora

    sanalda anca bu kadar anlatabiliyorum

    insan gözüyle görmeyınce gözünde canlandıramıtyor dogal olarak
    solmyr ve boora bunu beğendiler.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  15. #35
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    maceraya gerek yok o zaman abi biyel kolu bulamam buldum derim yanlış yollarlar felan filan... 220 cc 16-17 nm tork verir herhalde tahminim değil mi ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------

    üst kapağıda orjinal bırakasım var nasılsa cift çıkış egzozlu daha rahat salar gazı. böylece sıkıştırma oranıda yüksek olacak

  16. #36
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    maceraya gerek yok o zaman abi biyel kolu bulamam buldum derim yanlış yollarlar felan filan... 220 cc 16-17 nm tork verir herhalde tahminim değil mi ?
    sana sunu söleyim orjınal haliyle

    arazide 1 . vitesde yokusta stop eden benim makina,

    modifiye sonrası

    2 de düz yolda normal kalkıs yapar oldudebriyajı bırakıp gidiyordum az gazla

    stop etme filan hak getire

    ama asırı cabuk devir bittiğinden (güçten dolayı) sanzıman (debriyaj tası) değiştim

    18-75 olan tası (vites oranı öncesi ilk oran* vites oranı oluyor) 21-70 yapmama ragmen dehset güç var.

    dişli hesabına girersek eger orjınaldeki 16-50 olan ön arka dişli oranını

    20-50 yapmmısa denk geliyor tas değişimi hesabıbnı sen yap

    genede yetmedi

    uzun yola cıkarken 16 olan ön dişliyi 18 yapıp usun yola cıktım (arka 50)

    100-110 la titresimsiz rahat yolculuk yaptım

    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    maceraya gerek yok o zaman abi biyel kolu bulamam buldum derim yanlış yollarlar felan filan... 220 cc 16-17 nm tork verir herhalde tahminim değil mi ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------

    üst kapağıda orjinal bırakasım var nasılsa cift çıkış egzozlu daha rahat salar gazı. böylece sıkıştırma oranıda yüksek olacak
    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    maceraya gerek yok o zaman abi biyel kolu bulamam buldum derim yanlış yollarlar felan filan... 220 cc 16-17 nm tork verir herhalde tahminim değil mi ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------

    üst kapağıda orjinal bırakasım var nasılsa cift çıkış egzozlu daha rahat salar gazı. böylece sıkıştırma oranıda yüksek olacak

    ama emme subabın kucuk kalacagından güç azalacaktır

    tamam atma kolay ama ilk yer egzos subabıda kucuk kalacak.

    sen yap farka sasıracaksın silindir kafaasını değişmene gerek bile kalmayacak
    boora bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  17. #37
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    benimde yakında görme imkanım yok bartın da oturuyorum burada kimse uğraşmıyor böyle işlerle. benim 65,5 luk kısa pistonu gören motorcu bu ne böyle kocamanmış felan diye hayretler içinde kaldı 67 liği görse artık hepten şaşırır. imkanlarım kısıtlı sadece net üzerinden okuyup araştırıp mantık yürüterek bir şeyler yapmaya çalışıyorum

  18. #38
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    ama 67 de 49.5 mm kranka uygun yani kısa silindir yok

    bence zorlama 65.5 200 yap uzun sure kullan.

    unutma ne kadar güç o kadar fazla yıpranma

  19. #39
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    evet subaplar küçük kalıyor biliyorum malesef o yüzden subap kanallarını oydum ama bu seferde çekiş düştü rampada. devir yapsın diye uğraştım yine devir yapmadı. tofaş ateşleme bobini taktım yine verim alamadım. artık kt 125 üzerinde oynayayım bakalım satılsında benimkisi

  20. #40
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    surat istiyorsan tas değişmeden 18 36 filanda yaparsın dişlileri

    uzun yolda süner sorun olmaz ama sehir içi düşük hızda giderken ikide bir debriyaj yapman gerekir

    1 de asırı uzar çünkü


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)