Arkadaşlar fikirlerinizi bekliyorum.
Ön dişli 15 olan tigerîmda arka dişli şu an 42 dişli var.
35 dişli
37 dişli
40 dişli
Acaba hız ne kadar artar?
Çekiş ne kadar artar?
Arkadaşlar fikirlerinizi bekliyorum.
Ön dişli 15 olan tigerîmda arka dişli şu an 42 dişli var.
35 dişli
37 dişli
40 dişli
Acaba hız ne kadar artar?
Çekiş ne kadar artar?
şunu unutmaki tork düşecek düşecek ama 250 cc tiger 37 olablir
PİSTON SARMIŞ HAYATIMA SEGMAN ATSAN NE FAYDA...
hız da artmaz, çekişde artmaz. tiger çok ağır motor. olduğu gibi kalsın bence
hız artarda çekiş düşebilir.eğer elinde dediğin dişliler varsa deneyip hangisi uygunsa onu tak.
düz yolda hızın artabilir ama rampada hızda , cekişde düşecektir.
tabi düzde de hızlanma süren uzayacaktır
bendede tiger vardı aşırı titreşimden dolayı sattım. dişli değiştirmek bir nebze işe yarıyormuş...
bir kişi yokuşta motorun canı çıkar, iki kişi yokuşu çıkmaz. tigerin torku ve hızı güzel ayarlanmış, 250cc japonlara bile taş çıkarır. ojinalini bozmazsan uzun süre sıkıntısız kullanabilirsin. (tepe tepe canını ala ala 25bin km tiger tecrübem var)
neye inanırdın? yada ben nasıl bir yalan söyledim?
Eski sistem suzuki gn250 motor bloğu var tigerin üzerinde, buna mukabil yeni 250cclere göre beygiri düşük. Eski sistem. Motorda ağır olunca hantallığı çok normal. O ağırlık ve bloğa göre dengeli tork ve sürat güzel ayarlanmış.
Sadece sürerim
5. viteste redline çeviriyorsa 6 . vitesi istiyorsa arka dişli küçülte bilirsin
benim makina son hızına 4 viteste ulaşıyor 5 . viteste rahatlıyor hıza bir etkisi yok
dişli küçültsem hiçbir anlamı olmayacak tam tersine büyütsem devirden kazanarak daha atik olacağını düşünüyorum
tabi daha çok yakıt daha çok devir ve dolayısıyla uzun vadede daha hızlı aşınma vs. vs..
tiger agır olmasına ragmen gercekten cinlilerin içinde demegimde kanuninin en sağlamı süratlenme çekiş çok güzel tabi sadece ön dişlisi değimisse
PİSTON SARMIŞ HAYATIMA SEGMAN ATSAN NE FAYDA...
3 molayla, 2 tane 90 kglik adamla + 30 kg yük al ankara-istanbul yap caracalla? yada zeulsunla? yada mct, yada gv250 ile? racing değil bu pilota pistte son döndüğü turda 0.12 saniye kazandıracak. Motor amacına ve hacmine uygun birşekilde hızı ve torku ayarlanmış bir motor, uzatmaya gerek yok
Sadece sürerim
illede uzatıcam
zealsun hariç hepsi daha iyi yapar o yolu. ben iron butt adayıyım molayla pek aram yoktur, en fazla 450km kıçımı kaldırmadan gittim. muazzam bir titreşim var. 90km hızlardaki sollamalar hariç yeterlidir caracal. mct ile uzun yol yapmadım, şehir içinde emaneten kullandım. o yaklaşık 20cc daha küçük ama daha serii. tiger'da yeterli ama ondaki titreşim daha fazla. hele iki kişi olunca biraz devirli sürmek gerekiyor, titreşimden oturduğum yerde altıma kaçırıyorum strok çap/strok oranının daha yüksek olmasından ötürü, düşük devirlerdede aşırı titreşim var. virajları zor bir motor. selesi daha yüksek. nesi ayarlanmış anlamadım? tiger'ın sevdiğim bir özelliği tipi. çok haşin keşke aynı tipte 650cc japon motor olsa.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
Valla hoca caracal haric bahsettiğin bütün motorları bende kullandım.
2006 model olacak, konforlu ve güvenli olacak ve bunca yolu 1 kere usta görerek yapacak motor yok aralarında. Ustayıda benim hatamla konjektörden gördü.. Rakip olarak söylediğin motorlar seni bilmiyorum ama bana mümkün değil dayanamazdı, Ankara MT çoğu bilir ne kadar dayanıklı olduğunu.
Madem saygı ve sevgi çerçevesinde küçük abdest yarıştıracağız şunlarıda buyrun;
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)