Bıktım bu motordan ,yeter artık :(
Reklamlar
-
Hava biraz soğudumu çalışmıyor :(
Buji değişti.
Pipo değişti.
Kablo değisti.
Hava filteli ve filtresiz denedim.
Karbüratör temizlendi.
2 ustanın elinden ayar için öptü.
Akü değişti ( 12v/12amp )
Buyüzden bir kere ruble gitti ama halen sonuç aynı :(
2gün önce tekmarş alan motor bugün yine çalışmadı :(
Reklamlar
-
Bu konuyu yüksek karburator ustası ahmet abi ye yonlendiriyoruz. ....
-
motor geç çalıştığı için kendi aküsü marş basmaktan bitiyorsa, topcase e 60-70 amperlik bir akü koyun ve onunla daha uzun marş yaparak çalıştırın...
-
Motorunuz kac silindir ? Zamanlama sikntisi olabilr v motorlarda olabiliyor. karburator igne araligini kontroledin alt centige alin .
-
soğukta çalışmıyosa motor sıkıdır sübaplarını biraz actır 20-25 misal.çiklende çalışıyosa motorun çalışması lazım.
-
Akü yedekleyip daha uzun marş basmak rubleyi bozuyor :(
Motorum tek silindir,sübap ayarı yok bunlarda :(
-
ruble bozulur doğrudur da... zaten yeni değiştirdiysen o kadar da çabuk bozulmaz...
ben çalışmayan motoru çoğu zaman 24 volt ile çalıştırırdım...
subap ayarı yok dediğine göre şimli subap herhalde... onları da ömrü bitince değiştirmek gerekiyor...
bir de marşa basarken karbüratörün hava girişini komple kapatıpta marşa bassan çalışması kolaylaşır...
karbüratör zor olabilir de hava filitresinin hava girişini kapatın... emme yapmazsa (elinizi içeri doğru çekmezse) hava filitresi başka yerden de hava alıyor yada subaplarınız ciddi ciddi ayar istiyor...
-
Hava filtiresini çıkarmak çalışan motoru durdurma yöntemlerinden biridir..
-
ustam hep derki bir benzinli motora elektrik ve yakıt geliyorsa çalışmaması için hiç bir sebeb yoktur aynı zamanda sanayide bir motosiklet calışmıyor die tam 1.5 saat marşa bastıklarını iyi biliyorum ama marş dinamosu size ömür oluyor acaba emiş yolunda hada emiş sibobunda sıkıntı olabilirmi karbüratöre giden benzin hortumunu bi kontrol edin derim
-
2 usta bakmış olmamış gizli bir arıza var demekki pgasso kaç model çalışmadıgı zaman bakmak arızayı bulmak önemli.
çalışmadıgında buji sökebilirsen sebeblerinin yüzde seksenini anlayabilir usta biri.buji yi Sökünce ıslakmı kurumu ateşleme varmı yokmu anlaşılır.Kolay gelsin.
-
Araba aküsüyle takviye yapınca tek Maraş'ta çalıştı Sanırım elektrik marşa düşük geliyor yada sübapayarı :( tabi havanın yumuşamasında büyük etken
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------
Motorunda 2000 model.
-
Busabah hava yumuşak olmasına rağmen yine çakışmadı:(
Fakat marşa basarken egsoz patlatıyor hani arabada bujileri ters bağlarsın
egzos patlatma yaparya hah işte o tarz.
Birde artçı binince avans ayarı bozulmuş araba motoru gibi şakırdıyor :(
-
soğuk havada çalışmaması genellikle sübap ayarından veya akünün zayıf olmasından kaynaklanıyor. akünüz yenimi acaba şarjını düzgün tutuyormu. bazı aküler tam şarjlı gözüküyor fakat kullanınca birden şarjı düşebiliyor.
-
egzantirik zinciri tam ayarda değilse de yani sentesi kayık olunca da motorlar zor calısır asırı ısınır,
birde o kontrol edilmeli
-
Soğuk hava-Sıcak hava sübap ayarlaması/şim değişimi nederseniz, şayet motor tam soğuk iken yapılmadı ise , motor bir şekilde sıcak iken çalışıp, soğuk iken terslik yapıyor ise ve geri kalan herşey denendi ise, sübablara baktırın.
Geçen yaz mevsimi sonu, sübab ayarlama işine el attık, tabii acemilik'ten motor tam soğumadan ayar yapıldı, kış mevsimine girer girmez 1 günde değişen hava sıcaklığı nedeniyle 2 gün aynı şeyleri yaşadım, hasılı tam soğukta iken yeniden ayarlanan motorumm, çok şükür şuan sorunsuz.
Sadece başımdan geçen olayı aktardım, ayarlama olmasa'da, şimli olsada, şim'ler eskimiş olabilir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)