2012 ybr 125 debriyaj balatalarını değiştiriyorum
Reklamlar
-
Reklamlar
-
resimleri bekliyoruz kolay şimdiden gelsin
-
sağol cenkito abi yarın paylaşırım
-
balataları taktıgında yeni yağ koyma...
eski yağı doldurup 50-100 km sonra yeni yağı koy...
balatanın mantarlarında eski atıklar felan vardır... onlar eski yağa karışsın ve atılsın...
ustam öyle söylemişti... ve aynen de öyle yapmıştım...
eski yağı gene süzüp de doldur...
100 km sonra eski yağı boşalttığında içindekileri pislikleri gördüğünde bana hak vereceksin....
-
evet dediğiniz cok mantıklı ama malesef elimde eski yağ olarak magnatec var sadece ve zaten o yüzden balata değişimine ihtiyaç duydum. po maximoto kullanılmamış yağ var onu koysam olur ama acıkcası güvenemiyorum yağ yüzünden çekmediğim kalmadı. sadece power 1 e alışsın balatalar diye düşünüyorum.
-
valla ben uzun suredir po maximoto 15-40 sentetik kullanıyorum sorun olmadı daha.
gri pakette olandan.
-
gri kutu benimkide 10w 40 tam sentetik ama cok ince gibi geldi su kıvamında. Aldım kutusunda duruyo hala
-
aynısıdır o zaman,10-15 tam hatırlamadım dogrusu
incelik konusunda haklısız, gayet ince bir yag ama
actevo gibi maksimum 200-250km sonra vites gecişlerini kazık gibi yapmıyor
-
actevo yağ değil bal sanki balata bitirmiş yerinden kalkmayan motora koyduk at gibi gitmeye başladı motor yağlamıyo aksine yapıştırıyo parçaları :D maximoto iyi bi yağa benziyo
-
valla maximotodan memnunum.
ben araziye cıktıgım vakitlerde dediğim gibi actevo 200-250 km sonra su gibi oluyordu.
yeniyken kalın ama cok cabuk inceliyor, yuksek sıcaklıkta bozuluyor galiba.
belkide aldugım motorcuda korsan mal satılıyordur
-
dediğin doğrudur abi actevo ful mineral yağ yüksek ısılara dayanmaz ve yeterli yağlama yapamaz hele cross gibi agresif motorlarda hiç gereği yok kullanmanın
-
ben 2010 dan beri hep maxi moto 4 t 10-40 kullanıyorum...
şuandaki motoruma da 2 senedir 1 litre maxi moto 10-40 ve
800 gr da 20-50 dizel yada benzinli araba yağı kullanıyorum... hiç bir sorun sıkıntı yaşamadım...
-
ferhatkars adlı üyeden alıntı
ben 2010 dan beri hep maxi moto 4 t 10-40 kullanıyorum...
şuandaki motoruma da 2 senedir 1 litre maxi moto 10-40 ve
800 gr da 20-50 dizel yada benzinli araba yağı kullanıyorum... hiç bir sorun sıkıntı yaşamadım...
suan hangi model kullanıyorsunuz çift hazneli mi, sanzıman motor yag bölümleri farklımı
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...
-
çinli rus türk 10 40 20 50 herşeyi harmanlamışsın sen ferhat bravo
-
kemal canbaz adlı üyeden alıntı
çinli rus türk 10 40 20 50 herşeyi harmanlamışsın sen ferhat bravo
ne yapalım hacı... hepsi de zaruri ihtiyaç...
4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...
-
arkadaşlar bende honda innovanın debriyaj balata ön kavramayı değiştirdim fakat, debriyaj ayırmıyor bir tane gözden kaçırdığım pul var ya içinden ya dışından mı takılı diye denedim her ikisini sonuç yine aynı
Acaba herşeyi doğru yapıp yağın içinde alışmasımı gerekiyor ?
Birde elinizden honda innova kitapçığı varsa tropiksera006@hotmail.com adresine gönderirseniz o pullar nerde duruyormuş onu merak ettim.
-
ferhatkars adlı üyeden alıntı
motorum bu
250 lik çinli çapır... öbürüde rus...
motor 1.8 litre yağ alıyor...
sadece 10-40 olunca çok ince kalacak yağ... bende 10-40 ve 20-50 harmanlıyorum...
http://i.hizliresim.com/x0WYRR.jpg
Bu nasıl RUS et fıkarası ya laa
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
eğer iyi bir yağ ve uzun bir balata ömrü istiyorsanız motul 5100 10w50 öneririm. ybr'me ilaç gibi gelmişti, sıcak havada da soğuk havada da kavrama çok iyi ve silkeleme yaptırtmıyordu.
-
ustam nasıl oldu son durum?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)