Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

tek silindirden çalışıyor : (((

    REKLAM ALANI
  1. #1
    viragonzales - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Tuzla
    Motosikleti
    Dragstar 650 classic 1999
    selamlar benim virago 250im var.. önceden herhangi bi sorun yaşamıyordum şu aralar sorun çıkarmaya başladı.. tek silindirden çalışıyor sanırım motor.. güçten düştü tamamen skutırla aynı hızda gidiyor ivmelenmiyor yolda giderken stop ediyor... napıcaamı şaşırdım fikri olan var mı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    numanvemotoraşkı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2006
    benzin memesi tıkanmış olabilir bi ona baktır istersen veya motorun fazla km yapmışsa silindirleri aşınmış olabilir sekmanları değiştirmelisin.

  3. #3
    viragonzales - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Tuzla
    Motosikleti
    Dragstar 650 classic 1999
    yok daha 9bin kmde

  4. #4
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Alalı kaç ay oldu garanti doldumu
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  5. #5
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    bujide problem vardır.
    pistonlar arasında mı üstünde mi ne bir conta var, o yırtılmışsa bujiye yağ felan kaçmış olabilir.

    ama dediğim gibi muhtemelen problem bujidendir.
    ha bu arada motoru tek silindir kullanma; motorun tamir oluncaya kadar kaldır koy bir yere motorunu.

  6. #6
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler
    servise gitmeye nedersin

  7. #7
    rider89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2005
    Şehir
    Evimm
    Motosikleti
    Hussar125
    En iyisi servis Binme biraz motora... Motor kitlenirse kötü işte..
    0 Rh (+)
    06 - 09

  8. #8
    shadow959 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2006
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    04 Honda Beat - 06 HONDA CBR 600F
    çalışmayan silindirin bujiyi sök yer değiş bak belki buji çatlattın. öyleyse kolay ama sen bence servise git ve motora binme. bi de ateşleme kablolarına bak.
    basit bişe de olabilir.
    Return of the Shadow
    06 CBR 600 F

  9. #9
    sebastian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    Şişli/İST.
    Motosikleti
    nexus500'den gsr600'e terfi etmişti bws100'e düştü
    dostum motorun tek silindir çalışmasının belli başlı sebepleri vardır.
    sorun arkadaşların da dediği gibi buji olabilir.
    buji kablosu veya piposu olabilir.
    veya o silindire benzin gitmiyo olabilir (bu da karbüratörle alakalı)
    en kötüsü sekman kırmış olabilir (bu kötü olur işte) eğer silindiri de çizmişse motor rektifiye olması gerekir.
    motorun tek silindir çalıştığından emin misin. (tek silindir çalışıyo olsa eksozdan devamlı patlatma yapar)

  10. #10
    viragonzales - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Tuzla
    Motosikleti
    Dragstar 650 classic 1999
    ya yok sorun şöle.. motorun jiklesini çektiğim zaman motor gaz veriyodu artık gaz vermiyo 1.viteste kalkarken kalkamıyo tartaklıyo.. yolda giderken vites değiştirirken gazı kestiğimde motor stop ediyo.. önceden jikle açıkken tek marşta çalışan motor şimdi 5-6 marş yapıyorum çalışmıyo ben de gaz vererek çalıştırmayı deniyorum.. motor 160 kilo tek silindirden çalışınca güçsüz kalıyo zorlanıyo kalkışlarda.. karbüratör tıkalı olması olasılığı geliyo aklıma ama karbüratör tek silindire düşürür mü ki o kadar... can çekişiyo resmen motor: (((( bugün baya bi zorladım yok.. bana mısın demiyo..

  11. #11
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Bu şekilde çalışmaya devam etme .hararet yapıp sağlam silindiride bozarsın.buji çapaklı vs arızalı olabilir sibop eğri vs arıza olabilir karbüratör benzin & hava memeleri tıkanmış olabilir gaz kelebekleri aynı ayarda olmayabilir sıkıştırdıysan kapak contasını yakmış olabilirsin emme manifold contası patlak olabilir sibop lastikleri yırtılmış olabilir vs vs vs onu üzme eğer hala seviyorsan!!!!!

  12. #12
    viragonzales - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Tuzla
    Motosikleti
    Dragstar 650 classic 1999
    hımm ya bence sorun karbüratör tıkanması.. böle bişey için kendim çözüm üretme şansım var mı.. eğer yoksa bi usta bu iş için ne kadar para alması lazım ortalama.. çünkü bi ara marş rolesi yanmıştı onu değiştirtmiştim onu değiştiren usta dedi senin karbüratörün kirli dedi temizlenmesi gerek kaç para dedim 120-130 falan dedi bana çok geldi ben de yaptırmadım.. şimdi böle sinir bozucu bi problemle karşı karşıyayım.. gezmek istesem blie gezemiyorum motorla.. hareket etmiyor alet... 1viteste kalkmıyo kaldırmak için üç sefer gaz veriyorum debriyajı yarım yarım çekerekk... : (((

  13. #13
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Platin meme yapmış

    Olamaz öyle değil mi ?

  14. #14
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    @ viragonzales,
    istanbulun neresinden ikamet ediyorsun.
    çok uzak değilsen sana ustamı göndereyim. bi de onla konuş istersen.

    NOT: reklam yaptığımı düşünen varsa yönetime mesajımı bildirip sildirsin.

  15. #15
    shadow959 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2006
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    04 Honda Beat - 06 HONDA CBR 600F
    Karb deil ateşleme problemi bu
    Return of the Shadow
    06 CBR 600 F

  16. #16
    basbali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Geçmiş olsun.Burada yazılanlaru okudum ama sana kimse herhangi bir çözüm sunmamış.Aksine silindir çizilmiş karbüratör tıkanmış gibi şeylerden bahsetmişler.
    Benimde virago 5.35 im var ve aynı problem benimde başıma geldi.
    Yapman gerekenler:Motoru çalıştır ve hangi manifoldun soğuk olduğunu anla.
    Soğuk olan kısımdaki buji yi sök ve buji kablosu dahil olamk üzere yenisiyle değiş.
    Motorunun yağı fazla olabilir.YAğ çubuğuna bak ve fazla olan yağı tahliye ettir.Motoru daha iyi korumak amacıyla bazı arkadaşlar yağı fazla koyuyor.Bu yanlış bir harekettir.Sende yağ değişiminden sonra farkında olmayabilirsin.Motorunda 98 oktan kurşunsuz kullan.

    Virago bu bunların haricinde herhangi bir arıza yapmaz.

  17. #17
    poseidon_20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2005
    Şehir
    denizli
    Motosikleti
    mondial mt 125
    dostum en iyisi servise gitmek ama büyük bi ihtimalle bujinde sorun var gibi görünüyor. Buji kurum yapmış olabilir yada yağlanmış olabilir.
    0 rh(+) Rüzgarın hissetmek ve iki teker üzerinde olmak kadar keyifli ne var şu hayatta

  18. #18
    anadolumotorsiklet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2006
    senin motorun yeni. ateşleme sorunu var gibi yapılacak tek şey var. bir ustaya müracaat etmek gerekir. ateşlemeden hariç hiçbir yeri söktürme.
    acizane tavsiyem: buji piposunu çıkar.kobloyu pipodan ayır. koblonun ucunu biraz mesafe kalmak şartıyla bujiye tut. motorun marşına bas. motorun çalıştığı an koblo ile buji arasındaki mesafeden ateşlemeyi görürsün. mesafeyi kapattığında yani kobloyu bujiye değdirdiğinde motorun çalışması tek silindire düşüyorsa bujini değiştir.

  19. #19
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    buji olayına katılıyorumm
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK

  20. #20
    cuk_o - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2005
    Şehir
    Başakşehir 4.etap/2.kısım/ikitelli/İSTANBUL
    Motosikleti
    Regal Raptor DD250E-9 (RC "racing cruiser")
    baba adam çarpılmasın orda ortalama 5000 volt bi akım geçer yüksek amperli değildir ama bir anda o voltajda kalbi durdurmaya yeter tehlikeli bir yöntem eğer bu işleri bilmiyorsan deneme bile sorun büyük ihtimalle bujiden bujilerin ikisinide değiştir buji kablolarını kontrol et hala aynı sorun devam ediyorsa karbüratör tıknamış olabilir eğer giderken egzosdan patlama sesleri geliyorsa hava gelmiyorsa benzin memesi tıkalıdır. istanbulun neresindesin eğer yakınlarda isen ortak biyerde buluşalım bi çözüm bulalım
    etrafına bir baksana evrendeki herşey sana hizmet etmek için yaratılmış.........


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler