Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Arka Dişli Sabitleme Civataları Sürekli Gevşiyor Sebebi Ne Olabilir...

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    26 Ağustos 2013
    Şehir
    iskenderun
    Motosikleti
    rks 150
    somunuda pullu somun al araksı tırtırlı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    Alıntı sinadra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    başka bi dişlimi var üzerinde orjinalmı bide civatı nın gevşememesi için bi sac var sacın köşeleri civatanın üstüne bükülüyo
    en dandiğinden vida alıp bu sac parçasını vidaların üstüne bükersen hiç gevşemez...
    ben de 50.000 km kadar racer200 kullandım... 3-4 seferde arka dişli değiştim... seninki gibi bir sorun olmadı....
    sıvılar yapıştırıcılar hiç gerek yok onlara....
    sana gereken bunlar...
    4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...

  3. #23
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    Dostum her seferınde cıvata gevsemez,
    bazı an cıvata uzar veya kopar,

    yanı her zaman gevsemıyordur,
    belkıde ıyı sıkamıyorsunuz ondan gevseme yapabılır,,,

  4. #24
    dumanxtr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2008
    Motosikleti
    Racer*s
    Ustalarım fikirlerinizi ve Tecrübelerinizi paylaştıgınız için her birinizi Ayrı ayrı tşk ederim.
    Konuya ilgisiz kalmadınız için ayriyetden minnettarım. Bu bilgiler benim için herşeyden önce hayati önem taşıyor.

    Sizlerden gelen öneriler ile ;

    Orjinal arka dişli civata seti
    ile yarım ay vida KİLİTLEYİCİ
    onun altına ÇELİK RONDELE
    dişli Arkasına FİBER SOMUN
    ve birleştirme esnasında
    Orta SERTLİKTE VİDA SABİTLEYİCİ
    yapıp işlemi tamamlıyorum ..
    sanırım bir daha açmaz farklı bilgisi olan arkdaşlar varsa onlarıda değerlendiririm zira bemim için oldukca önemli bir konu kaç defa ucuz yırtıyoruz

    birde aklımdan gecen civatayı tersten takıp somun kısmını dışarda bırakmak geçiyor eger gevşetirse en azından somunu atsın civata gibi şaseye çarpmaz nasıl olar sizce

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------

    Alıntı ferhatkars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en dandiğinden vida alıp bu sac parçasını vidaların üstüne bükersen hiç gevşemez...
    ben de 50.000 km kadar racer200 kullandım... 3-4 seferde arka dişli değiştim... seninki gibi bir sorun olmadı....
    sıvılar yapıştırıcılar hiç gerek yok onlara....
    sana gereken bunlar...
    http://u1312.hizliresim.com/1j/7/v7x95.jpg
    ustan o göstermiş oldugun takımdan iki tane yedim bi sezonda kenetledigim yeri kopartıp alıyor resmen parçalıyor o ay parçasını şimdiye kadar hiç böyle bi sorun çıkartmıyordu bu yazın başladı bu o yüzden sıkıntı başka biyerde olabilirmi diye sormuştum zaten yoksa ben onları kaynaklarım yine çıkmaz yerinden iki puntaya bakar iş
    ( @ N € R >>dünyada ROMA,tr de SOMA

  5. #25

    Üyelik
    22 Aralık 2015
    Mrhaba ben de motorcross yapıyorum zıplama hoplama çok olduğu için belirli civatalara civata sabitleyici kullanımyorum. Fiyatlar değişiklik gösteriyor markaya göre de tabi ben hep internetten alıyoyrum şimdiye kadar en uygun fiyatlı bu sitede buldum http://www.tamirsepetim.com/products...lock-sf-99-243 ama kullanırken kullandığınız civata ve dişlerin temiz olmasına dikkat edin. Bu ürün havayla temas eder etmez sertleşmeye başlyor zaten

  6. #26
    akjenas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 250 (15)
    çare loctite 243

  7. #27
    KinqEmpires4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2015
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Mondial 100 UAG (209 cc ), Honda CBR 250r HRC 2014
    Anlattığın şey başıma gelmişti.Gevşemiş farketmemişim yuvasından çıkıncada iyiki teker kilitlenmedi tutan civatalar yamuldu arka dişli göbeğinin giriş yerleri kırıldı.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)