Ben de yapmıştım. Anahtarı eriterek zorla sokmuştum. Sıkıntısız olarak hallettim şukur.
● hız sınırlarına uy / trafiğin akışkanlığını takip et / hızını görüş ve duruş mesafene göre ayarla ● sürüş şekli ile kimseyi hataya zorlama, tehlike yaratma ● diğerlerin öküzlüklerini telafi edebilmek için pay bırak
Normalde diski filan sokmek gerekir herhalde ama benim durumumda kolay oldu. Resimden de gorebileceginiz uzere benim kullandigim kilidin kapağı var. Kilidi su linkten de gorebilirsiniz: ABUS PROVOGUE
Kapak kilit mekanizmasinin icine yagmur suyu filan gimesin diye dusunulmus herhalde. Ben kilidi takmaya calisirken kapak manidar oldu ve bir yerde kilit mekanızmasının tam aşagı inip aktif olmasını engelledi. Aslında ben durumu o sırada farkettim. Disk kilidi sonuna kadar inip kitlenmemişti. Gene de çubuk yarı yoluna kadar diskin deliğinin içine girmişti. Gene de elimle uğraştım bayağı ama kendim halledemedim. Daha fazla zorlamadan usta çağırayım dedim. En kötüsü usta tekeri söker diye düşündüm. Ustayı Internet'ten arayıp buldum. Yanlış hatirlamiyorsam Cihangir'de Bereket Motosiklet servisiydi. Sağolsun usta dakikasında geldi. Kapağı tornavida ve çekiç gibi bir aletle yandan vurarak kırdı. Kapak kırılınca yer açıldığı için kilit mekanızması yukarı çıktı. Tekeri sökmeye gerek kalmadı.
kim bilir bilmediğimiz daha neler var.
bi anlık dalgınlık uğraştırıyor. daha dikkat etmek lazım
08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)