kawasaki Er6 f k&n hava filtresi sıkıntım
-
Arkadaşlar merhaba 2006 model kawasaki er6 f im var hava filtresini kn temizlenebilir hava filtresi ile değiştirmek istiyorum ancak uyumlu hava filtresi modelini bulamadım mesele ilgili herhangi bir tartismayada ulaşamadım bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa buradan yardımcı olabilirlerse cok memnun olacağım şimdiden tesekkur ediyorum.
Reklamlar
-
Türkiyede varmıdır, satılıyormudur vs vs araştırma yapmadım fakat kesinlikle vardır... En kötü; http://www.ebay.com/bhp/er6n-air-filter
-
Yeni kasası için var ama yabancı forumlarda da bizim kasa için K&N in uygun filtresi olmadığından bahsedildiğini gördüm. İlla K&N şart değil ki, daha ucuza simota veya yaklaşık aynı fiyatlara bmc alabilirsin. Şu simota linki
http://www.wemoto.com/bikes/kawasaki..._and_washable/
Şu da bmc linki
http://www.ebay.com/itm/BMC-Air-Filt...a3032e&vxp=mtr
-
tr_select adlı üyeden alıntı
Kn bizim motora sadece yağ filtresi üretmiş hava filtresi yok ne yazıkki hani dedim belki uyan başka bi model varsa diye sormuştum ebay linki ve mesaj için tesekkurederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------
Ilginiz için tesekkurederim bizde bmc takarız ozaman benim marka takintim yok sorun bilmemem ne yazikki
-
bende k&n var, (fz6 sahibiyim) ve orjinal Yamaha filtreye geri döndüm. üstelik temizlik kitini yeni almıştım. neden mi geri döndüm?
cevabı:http://www.nicoclub.com/archives/kn-vs-oem-filter.html
kıssadan hisse, K&N gibi filtreler kutu içi filtre bile olsa kağıt filtre kadar iyi süzmüyor. tek avantajları tıkansalar bile hala bir miktar yeterli hava geçiriyor olmaları. üstelik anormal tıkanırsa, kağıt filtreden daha az hava geçiriyor (ilginç).
ayrıca motorların hava yakıt karışımını değiştirdiği için senkron ayarını ve lambda oranını bozuyor. bu da performans artışı yokken, yakıt artışı demektir. ancak k&n ile beraber p.commander tarzı bişey takarsanız onu bilemem. yerinizde olsam simota vs. markalara hiç bulaşmam çünkü o filtreler k&n kadar yaprak sayısına bile sahip değil. (basitçe, yaprak sayısı = filtrasyon)
verdiğim linkin içindeki can alıcı cümle:
Compared to the AC, the K&N “plugged up” nearly 3 times faster, passed 18 times more dirt and captured 37% less dirt. See the data tables for a complete summary of these comparisons.
-
ozgurakman adlı üyeden alıntı
bende k&n var, (fz6 sahibiyim) ve orjinal Yamaha filtreye geri döndüm. üstelik temizlik kitini yeni almıştım. neden mi geri döndüm?
cevabı:
http://www.nicoclub.com/archives/kn-vs-oem-filter.html
kıssadan hisse, K&N gibi filtreler kutu içi filtre bile olsa kağıt filtre kadar iyi süzmüyor. tek avantajları tıkansalar bile hala bir miktar yeterli hava geçiriyor olmaları. üstelik anormal tıkanırsa, kağıt filtreden daha az hava geçiriyor (ilginç).
ayrıca motorların hava yakıt karışımını değiştirdiği için senkron ayarını ve lambda oranını bozuyor. bu da performans artışı yokken, yakıt artışı demektir. ancak k&n ile beraber p.commander tarzı bişey takarsanız onu bilemem. yerinizde olsam simota vs. markalara hiç bulaşmam çünkü o filtreler k&n kadar yaprak sayısına bile sahip değil. (basitçe, yaprak sayısı = filtrasyon)
verdiğim linkin içindeki can alıcı cümle:
Compared to the AC, the K&N “plugged up” nearly 3 times faster, passed 18 times more dirt and captured 37% less dirt. See the data tables for a complete summary of these comparisons.
cevap için teşekkürediyorum bazen bilmeden motorumuzu bu gibi şeylerle öldürebiliyoruz demekki burdan bu anlaşılıyor gene en iyisi orjinal hava filtresi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler