Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

motoru büyütme

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    beyler motorum kitledi yag akıtıyordu önemsemedim uzun yola giderken bi anda pof die ses geldi üst kapaktan siboplar patlams silindiri cizmis motorn modeli Bisan CGR 125 Motorun modeli bu 200 lük yapmstm elimde patladı. motorda 63.5 silindir takmıstım simdik en bastan toparlamak istiyorum. ama cok farklı bişey istiyorum. en iyi parcaları kullancam paradan kaçmıcam.





    Aklımdaki sekil 250 cc grank alayım diyorum üstüne 67.5 silindir oturtayım tepeli piston yapaym 250 cc üst kapak alayım. motorcunun dedine göre gaziantepten 350 cc silindir getirtiyormuş onu alsam nasıl olur onu düsünüyorumda tam bi karar veremedim fikirlerinizi bekliyorm motordan bekletim. 150 km ye kadar rahat cıkması bu arada motor 6 ileri vites onuda deiştirmstm eskisiyle 5 vitesti fikirleriniz cok önemli benim icin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    madlive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2010
    Şehir
    Bağcılar / İstanbul
    Motosikleti
    Vespa SLX 250 ie.
    Bence 250 lik yap tadında kalsın.

  3. #3
    fatboyyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suziki GW250 Inazuma
    Bende de bu tatlı makineden var, fazla motoru zorlama bence çünkü nedense frenlerine pek ısınamadım. Tabi onlara da el atıcam dersen bilemem. Sürmesi aşırı keyifli zaten 125'lik haliylede.

  4. #4

    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Alıntı fatboyyy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende de bu tatlı makineden var, fazla motoru zorlama bence çünkü nedense frenlerine pek ısınamadım. Tabi onlara da el atıcam dersen bilemem. Sürmesi aşırı keyifli zaten 125'lik haliylede.
    bro makina cok ses cıkarıyor titriyor orjinalde farketmemiş olamazsn ben 125 lik haliyle makinada 140 gördm sonra kesiciye bagladı makina ama süper bi titreme vardı. bu makina pismanlıktır titremeden bütün granajları catlatıp kırdı uzun yol cıkıyorm bi dönüyorm bütün vidaları dokuyor.

  5. #5
    yasin.33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Çelik SK 100-3
    350 yaptırırsan petrolle ortak olursun

  6. #6
    hellboys - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2012
    Şehir
    Tekirdağ/Muratlı
    Motosikleti
    Honda CBR 600FA 2013
    325 yap en mantıklısı yalnız silinidir 325 vites tertibatı 125 olmaz komple değiştir

  7. #7
    EnesBeyter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2011
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    SalcanoWolfS125 Memleketi:Mudurnu/Bolu
    tadında bırak bencede sonra durmaz felan

  8. #8
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    o kartele en fazla 220 cc toplarsın o antepte yapılan 350 cc cg ler geniş kartel tabir edilen ve balansörsüz olan modellerdir.

    karteli değişme olayında sakat çünkü motor numarası değişecek, a dan z ye tüm alt takım değişmen gerek,

    200 lük yaptıgın zaman krank da değişmişsindir umarım , değişmediysen zaten piyasada alcak 200 tabir edilen maxsimum 166cc hacme ulasırsın,

    200 lük krankla 63,5 silindir=200
    200 lük krankla 65,5 silindir=210cc yapar

    altındaki kasa ve kartel bence en saglıklı 200 cc toplanır ötesi cok yakın zamanda sorun verir

    madem iyi olsun, maddi sıkıntım yok, paradan da kaçmıyacam diyorsun satıp yerine yeni bişey bakmanı öneririm.

  9. #9
    fatboyyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suziki GW250 Inazuma
    Alıntı koray4235 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bro makina cok ses cıkarıyor titriyor orjinalde farketmemiş olamazsn ben 125 lik haliyle makinada 140 gördm sonra kesiciye bagladı makina ama süper bi titreme vardı. bu makina pismanlıktır titremeden bütün granajları catlatıp kırdı uzun yol cıkıyorm bi dönüyorm bütün vidaları dokuyor.
    güzel kardeşim rodajdayken sen 140 falan mı yaptırdın motora. Benimkinin öyle dertleri yok. İlk aldığımda bende uzun yoldan getirdim ama 70-80'i pek geçmedim. Dahada sürat yapacak konumum olmadı. Hem tek silindir illaki titremesi olur ama rodajdan sonra 100-110 yapmıştım öyle grenaj çatlatacak seviyede değildi sadece gösterge paneli düştüğü için biraz gevşekti en çok ses ondan geliyordu o kadar.

  10. #10

    Üyelik
    24 Ocak 2010
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    2013 S1000RR Hp4
    Hiç uğraşma hocam. Tek silindir 650cc motorlar mevcut. Bmw f650-HyoGt650 vs.. Birinin motorunu tak ve 7 ileri dsg şanzıman koy olay bitmiştir.

    Şaka bir yana, tekrar aynı sorunlarla karşılaşmamak için orjinal değerlerin dışına fazla çıkmamak lazım. O motor için 150cc piston idealdir. Fazlası zarar.

  11. #11
    EnesBeyter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2011
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    SalcanoWolfS125 Memleketi:Mudurnu/Bolu
    125lik makinayla uzun yolda yapacağın hız 80 civarıdır hadi arada 100-110 a doğru vurdurusun ama sürekli zaten gidilmez o hızda.
    bide 140 yapmışsın artık nasıl yaptın bilmem ama bi zahmet titresin o hızda
    facebook.com/SalcanoMotosiklet

  12. #12
    sakinseytan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Africa Twin 1000
    arka fren kampana o motor yüksek cc de durmaz yapsanda diger parcalar randuman vermez gönül rahatlıgıyla bence otobanda basamazsın devriyaj sıyırır tas yer zamanlar bişiler olur kanımca.git bi xt 600 falan al güç istiyosan ben bi türlü doyamıyorum bu motora çok güzel yan yapıp arkasından kafa alıyo

  13. #13

    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Alıntı fatboyyy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güzel kardeşim rodajdayken sen 140 falan mı yaptırdın motora. Benimkinin öyle dertleri yok. İlk aldığımda bende uzun yoldan getirdim ama 70-80'i pek geçmedim. Dahada sürat yapacak konumum olmadı. Hem tek silindir illaki titremesi olur ama rodajdan sonra 100-110 yapmıştım öyle grenaj çatlatacak seviyede değildi sadece gösterge paneli düştüğü için biraz gevşekti en çok ses ondan geliyordu o kadar.
    ben baya zorladım motoru rodaj da bile ön disliyi bir attir 16 war 17 tak arka disliye elleme baya fark ediyor vites arasi uzuyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:37 ----------

    Alıntı İmportant adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiç uğraşma hocam. Tek silindir 650cc motorlar mevcut. Bmw f650-HyoGt650 vs.. Birinin motorunu tak ve 7 ileri dsg şanzıman koy olay bitmiştir.

    Şaka bir yana, tekrar aynı sorunlarla karşılaşmamak için orjinal değerlerin dışına fazla çıkmamak lazım. O motor için 150cc piston idealdir. Fazlası zarar.
    bro bu 2. oluyor motoru topladm herseferinde sibop ayarları gevsiyor cok ses yapmaya baslıyor sonra yolda giderken gümlüyor motor bi acıyor silindirde 4 tane kocaman düz cizikler pistonun tepesi kırılms üst kapak . suan grank sağlam büyük ihtimal ama sarmıyor 200 lük motor aklımda 350 lilk ypmak war motorcuyla konstm oturmazsa karteli deiştiririz dedi 200 tl max extra masraf cıkar dedi. grank üst kapak silindir karburator deişcek malzemeler bi 600 tl tutsa 150 tlde iscilik 750 tlye 350 cc motor daha temizi olamaz herhalde düsünsene yolda gidion 200 lük motor geliyor bakıyor senn motor 125lk sanıyor basıon arkadanda sürünüyor adam :D


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)