GT 250 R ZİNCİR PAS GİDERME VE BAKIM
Reklamlar
-
26 Ağustos 2013, 21:09
#1
Reklamlar
-
26 Ağustos 2013, 21:33
#2
Senin zincirin o hali ne öyle vıy vıyy... Bu arada Hyosung diyorsun ama resimlerde Küba var ne iş :D
Bir gün falanda mazotun içerisinde bırakmakta pek sağlıklı olmaz yazıktır. Ben gazyağıyla bile fırçalarken içim acıyo
-
26 Ağustos 2013, 21:36
#3
Elinize sağlık. Güzel bir işlem olmuş. Zincirin uzamasında bir problem var mıydı peki? Ben motoru aldıktan sonra orjinal zinciri 9.000'de değiştirmek zorunda kaldım, zincir ayarı son çizgiye geldiği için.
-
26 Ağustos 2013, 21:39
#4
fatboyyy adlı üyeden alıntı
Senin zincirin o hali ne öyle vıy vıyy... Bu arada Hyosung diyorsun ama resimlerde Küba var ne iş :D
Bir gün falanda mazotun içerisinde bırakmakta pek sağlıklı olmaz yazıktır. Ben gazyağıyla bile fırçalarken içim acıyo
Vallahi Hatay dan aldık geldik bakım zamanı gelmişti motorun. İlk sahibi sanırım sadece spreyi sıkmış geçmiş. Oring zincir olmadığından ve gördüğünüz üzere bayağı bir kötülemiş olduğundan fırçaladık bizde. Şuan pas falan kalmadı ve baklalar rahatladı. Küba mevzusuna gelince tamirhane orası sonuçta gelen motorları seçemiyorsun Ama sohbetimin olduğu güzel bir insan zorunlu servis bakımları haricinde her işimi halleder sağolsun Çağdaş ustam
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:37 ----------
enxdesign adlı üyeden alıntı
Elinize sağlık. Güzel bir işlem olmuş. Zincirin uzamasında bir problem var mıydı peki? Ben motoru aldıktan sonra orjinal zinciri 9.000'de değiştirmek zorunda kaldım, zincir ayarı son çizgiye geldiği için.
Zincirin uzamansında şimdilik bir sorun yok hocam. Orta çizginin 1 kademe gerisinde orta hallice yani. Ama sağlam bir zincir yapan yer buldum. Oring falan yapıyorlarmış. Bakalım yaptırınca onu da paylaşacağım. Şimdilik zaten motorla alışma süreci içerisindeyiz dişliler ve zincir orta halli o yüzden tekrardan bir masraf bindirmek daha istemiyorum. Bu arada sende boşa zor geçme durumu oluyor mu?
-
26 Ağustos 2013, 21:44
#5
Paylaşımınız için çok teşekkürler. Çok yararlı bir konu olmuş. Şu açılan salak saçma konular yüzünden bu tarz yararlı, bilgi dolu konular alt sayfalara düşüyor ve bir çok arkadaş bu tarz konuları göremiyorlar.... Bu yazıyı okuyan acemi kardeşler, saçma sapan konu açmadan önce araştırın. Sorunuzun cevabı google.com'da vardır
-
26 Ağustos 2013, 21:46
#6
tr_select adlı üyeden alıntı
Paylaşımınız için çok teşekkürler. Çok yararlı bir konu olmuş. Şu açılan salak saçma konular yüzünden bu tarz yararlı, bilgi dolu konular alt sayfalara düşüyor ve bir çok arkadaş bu tarz konuları göremiyorlar.... Bu yazıyı okuyan acemi kardeşler, saçma sapan konu açmadan önce araştırın. Sorunuzun cevabı google.com'da vardır
Teşekkürler. İnşallah daha yararlı bilgilerde paylaşırız.
-
26 Ağustos 2013, 22:08
#7
Ellerinize sağlık güzel temizlik olmuş. Bundan sonra yağlamayı geciktirmeyip ara ara da gaz yağı yada yine mazotla temizlik yaparsanız bir daha bu kadar uğraşmazsınız.
-
26 Ağustos 2013, 22:10
#8
dockerengin adlı üyeden alıntı
Ellerinize sağlık güzel temizlik olmuş. Bundan sonra yağlamayı geciktirmeyip ara ara da gaz yağı yada yine mazotla temizlik yaparsanız bir daha bu kadar uğraşmazsınız.
Teşekkürler. Malum motosikleti ikinci el aldık bazı kusurları oluyor ister istemez. Normalde motosikletime gözüm gibi bakarım
-
26 Ağustos 2013, 22:19
#9
mazot için cok zararlı diyorlardı ama.
en azından pası gitmiş
-
26 Ağustos 2013, 22:24
#10
Tsubasa adlı üyeden alıntı
mazot için cok zararlı diyorlardı ama.
en azından pası gitmiş
Oringler de filan kullanılmaz evet zararlıdır. Ama gaz yağı bulamadık koca adana da. 1 sefere mahsus böyle olsun dedik. Çünkü çok ses yapmaya başlamıştı zincir
-
26 Ağustos 2013, 22:58
#11
sailor33 adlı üyeden alıntı
Zincirin uzamansında şimdilik bir sorun yok hocam. Orta çizginin 1 kademe gerisinde orta hallice yani. Ama sağlam bir zincir yapan yer buldum. Oring falan yapıyorlarmış. Bakalım yaptırınca onu da paylaşacağım. Şimdilik zaten motorla alışma süreci içerisindeyiz dişliler ve zincir orta halli o yüzden tekrardan bir masraf bindirmek daha istemiyorum. Bu arada sende boşa zor geçme durumu oluyor mu?
Motora ilk bindiğimde ciddi anlamda zorlandım. Fakat yağ değişimi sonrası iyice rahatladı. Şıkır şıkır geçiyor boşa. Tabi birazda ayağın hassas olup alışması gerekiyor. Yoksa boşu kaçırabiliyorsun
-
26 Ağustos 2013, 22:59
#12
enxdesign adlı üyeden alıntı
Motora ilk bindiğimde ciddi anlamda zorlandım. Fakat yağ değişimi sonrası iyice rahatladı. Şıkır şıkır geçiyor boşa. Tabi birazda ayağın hassas olup alışması gerekiyor. Yoksa boşu kaçırabiliyorsun
Bu arada zinciri değiştirdiğinde umarım dişlileri de değiştirmişsindir. Ustamla bugün konuşurken zincir değişiminde dişlileride beraber değiştir yoksa zincirin ömrü azalır demişti.
-
26 Ağustos 2013, 23:27
#13
sailor33 adlı üyeden alıntı
Bu arada zinciri değiştirdiğinde umarım dişlileri de değiştirmişsindir. Ustamla bugün konuşurken zincir değişiminde dişlileride beraber değiştir yoksa zincirin ömrü azalır demişti.
Burdaki servise gösterdim, dişlilerde bir sorun yok dedi. Zincir uzamış, değiştirirsen iyi olur dedi. Bende kafam rahat olsun diye x2-ring ile zinciri değiştirdim. 1500km oldu zinciri değiştireli, ses-seda, uzama yok çok şükür
-
26 Ağustos 2013, 23:48
#14
enxdesign adlı üyeden alıntı
Burdaki servise gösterdim, dişlilerde bir sorun yok dedi. Zincir uzamış, değiştirirsen iyi olur dedi. Bende kafam rahat olsun diye x2-ring ile zinciri değiştirdim. 1500km oldu zinciri değiştireli, ses-seda, uzama yok çok şükür
Sorması ayıp olmassa x2-ring e ne fiyat istediler?
-
26 Ağustos 2013, 23:51
#15
enxdesign adlı üyeden alıntı
Motora ilk bindiğimde ciddi anlamda zorlandım. Fakat yağ değişimi sonrası iyice rahatladı. Şıkır şıkır geçiyor boşa. Tabi birazda ayağın hassas olup alışması gerekiyor. Yoksa boşu kaçırabiliyorsun
O benim motorda da var. Çalışırken boşa alamıyorum ya da alınmıyo diyecem kırmızı ışıklarda 1'den 2'ye geçerken bazen nasıl yapıyorum bilmiyorum alıyorum :D
Onun dışında anca motoru durdurup boşa alabiliyorum. Sonra bir daha çalıştırıyorum öyle garip bir şey işte
-
26 Ağustos 2013, 23:53
#16
fatboyyy adlı üyeden alıntı
O benim motorda da var. Çalışırken boşa alamıyorum ya da alınmıyo diyecem kırmızı ışıklarda 1'den 2'ye geçerken bazen nasıl yapıyorum bilmiyorum alıyorum :D
Onun dışında anca motoru durdurup boşa alabiliyorum. Sonra bir daha çalıştırıyorum öyle garip bir şey işte
Debriyaj manetinin oradan ayar yaptınız mı ? benim sorunum o şekilde çözüldü
-
27 Ağustos 2013, 00:03
#17
sailor33 adlı üyeden alıntı
Debriyaj manetinin oradan ayar yaptınız mı ? benim sorunum o şekilde çözüldü
Oradan nasıl ayarlanıyor?
-
27 Ağustos 2013, 09:07
#18
fatboyyy adlı üyeden alıntı
Oradan nasıl ayarlanıyor?
Debriyaj manetinin yanında bir somun gibi birşey var oradan sıkıp gevşeterek kıvamına getirdi usta.
-
27 Ağustos 2013, 09:31
#19
sailor33 adlı üyeden alıntı
Debriyaj manetinin yanında bir somun gibi birşey var oradan sıkıp gevşeterek kıvamına getirdi usta.
hmm bi bakarım teşekkür ederim. Gerçi çalışırken boşa gitmemeside hoşuma gitmiyor değil :D
-
27 Ağustos 2013, 09:38
#20
fatboyyy adlı üyeden alıntı
hmm bi bakarım teşekkür ederim. Gerçi çalışırken boşa gitmemeside hoşuma gitmiyor değil :D
Şöyle bir durum var debriyaj manetini sıktığında sonra kavramayı bırakıyorsa sorun ondandır. Ortalar da falan bıraktığında kavramaya geçmesi yada kavramayı bırakması lazım. Dediğim gibi bildiğin güvendiğin bir ustan var ise ona göster. Yağın bile etkisi oluyor çünkü
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)