Subap ayarinin gevsek olmasi yani subap boslugunun fazla olmasi durumunda motorun sesli calistigini biliyorum. Peki yakit sarfiyatini ve cekisi etkilermi. Aklima geldi bir sorayim dedim
Subap ayarinin gevsek olmasi yani subap boslugunun fazla olmasi durumunda motorun sesli calistigini biliyorum. Peki yakit sarfiyatini ve cekisi etkilermi. Aklima geldi bir sorayim dedim
Etkiler tabi. Standard dışı bi olay söz konusu. Yapan mühendis en verimli ayarı vererek çalışması için kafa patlatır. Çok yakar dengesiz çalışır, çekmez, rölantide stop eder.
Tam ayarında olması en iyisidir.
Fazla boşluk olası sadece sıkı olmasından iyidir.
Peki zincirin yagli olmamasi veya degistirilmesi gereken durumda degistirilmeden motoru kullanmak yakita etki edermi ?
sorulara bak herkes boşunamı subap ayarı yaptırıyor yada zincir değiştiriyor ?
Subap ayarını açmak (een azından benim motorumda) sadece sese neden olur yakıta etki etmez
Düşünki daha önce subaplar 0.10 a ayarlıydı şimdi ise 0.05 yani yarı yarıya,ama ne çekişte bir fark var nede yakıtta,her iki şekildede 1000 km kullanmışlığım var
Zincir yağsız olursa sürtünme artar,ama bunun yakıta farkedecek şekilde etki edeceğini zannetmiyorum
Eleştirmek kolay ama üretebilmek zordur. Yıkmak, yaralamak için eleştirmek, aciz ve beceriksiz insanların işidir.
http://yu-mu.blogspot.com/2012/12/fotograflar.html
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)