Şu motorun hızı ile ilgili bakar mısınız?
Reklamlar
-
28 Ağustos 2013, 11:40
#41
cidden adamlar bunu bir yerden bir yere 80-90 ile gitmek için yapmışlar... o 100 ve üzeri bölümü olurda atak yapmak gerekirse diye düşünüyorum... aslında bunu düşünmek bile istemiyorum...
neden denecek olursa bu motoru durduracağın sürat herşey yolunda giderse ancak 80-90 zaten... kendisi ile toplamda 60 - 65 km bir arkadaşlığımız oldu... ha bu arada o 80-90 bölümüde max 70-75 gibi...
hyosung gt-250 comet + suzuki sv650s
makinan ne olursa olsun yeterki v-twin olsun...
Reklamlar
-
28 Ağustos 2013, 12:01
#42
-
abi varsa itirazı olan gelsin Salihli/Manisa ;) Biz hep burdayız... Motoruda öyle bir küçümsemişsiniz ki görende scooter kullanıyoruz sanacak..Neymiş 70-80 ancaymış...Abi parada sıkıntı yok..Ben bu motorlara hastayım..CBF sattım bunu aldım..O değilde bu ayna niye bu kadar sizi sıktı.Sadece köyde takmıyorum...
-
-
kaç senedir kanuni kullanıcısıyım,çok modelini kullandım ama bu breton kadar içime sinmeyen bir modeli olmadı,eniştem almıştı 1 sene bindi,hakkaten tambi dengesizlik abidesi,o çılız kasaya o motor çok seri,sagıyla soluyla oynamaya çok müsait bi makina,bide böle HIZ tutkunu gençlere oyuncak olacak cinsten..
-
normalde hızı arttırman için önce motorun gücünü arttırmalısın
sonra aktarma organlarında değişiklik gerekir, yani dişlilerde
1-motorun gerçekten kaç yapıyor?
kadrana inanma, hatalı gösterir genelde hatta çok gösterir
çin mallarında bu bir satış politikasıdır, hızlı diye gider millet onu alır.
bir gps li cep telefonu bul geerçek son sürati ölç.
2-hızlanma nasıl?
30km den 60 km ye hızlı çıkıyor ama sonra yavaşlıyormu?
80e kadar çabuk ama sonra tın tın 90 ve 100 mü oluyor?
bunun gibi ara hızlanmalar sana ne yapman gerektiğini söyler
mesela gayet seri bir şekilde 100 yapıyorsun ama sonra motor devir kesiciyemi giriyor?
o zaman sana daha çok dişli değiştirmeyi dene derdim.
3-zincir motor çıkışındaki dişli kaçlı?
tekerdeki dişli kaçlı?
birde son devir kaç bin?
yani sen son hızda giderken motor kaç rpm ?
-
ManisaLé adlı üyeden alıntı
O değilde bu ayna niye bu kadar sizi sıktı.Sadece köyde takmıyorum...
(: karakter sayısı
image is nothing without power, power is nothing without control.
-
bendede aynısı var 120 130 nasıl görüyo şaşırdım benim ibre 110 gördü bir kez yokuş aşağı bidaha tövbe asla öyle birşey yapmam gittiği 90 100 dür en fazla ama nasıl durcağını şaşırıyor insan frenlere dokunmaya korktum kayar diye büyük risk gerçekten 100 bile bunlarla
-
ön diş 17 yapman yeterli olucaktır bence
benim 150cc motorumda ön dişliyi 17 yapmıştım ybr 120 ile giderken bayır aşağı yanında geçip gidiyordum 140 gösteriyordu
heralde ybr nin göstergede fazla gösteriyor :D
-
MaxiBoost adlı üyeden alıntı
normalde hızı arttırman için önce motorun gücünü arttırmalısın
sonra aktarma organlarında değişiklik gerekir, yani dişlilerde
1-motorun gerçekten kaç yapıyor?
kadrana inanma, hatalı gösterir genelde hatta çok gösterir
çin mallarında bu bir satış politikasıdır, hızlı diye gider millet onu alır.
bir gps li cep telefonu bul geerçek son sürati ölç.
2-hızlanma nasıl?
30km den 60 km ye hızlı çıkıyor ama sonra yavaşlıyormu?
80e kadar çabuk ama sonra tın tın 90 ve 100 mü oluyor?
bunun gibi ara hızlanmalar sana ne yapman gerektiğini söyler
mesela gayet seri bir şekilde 100 yapıyorsun ama sonra motor devir kesiciyemi giriyor?
o zaman sana daha çok dişli değiştirmeyi dene derdim.
3-zincir motor çıkışındaki dişli kaçlı?
tekerdeki dişli kaçlı?
birde son devir kaç bin?
yani sen son hızda giderken motor kaç rpm ?
üstadıma kendi motorumdan yanıtlar vereyim, zira kişiye,alete göre cevaplar farklılıklar göstermekte:
1. Gerçek son süratimi bilmiyorum ama Ankarada belli arterlerde "70"ler var. arabalar ile beraber geçiyorum oralardan, hızlarımız aynı.
2. Daha kalkıştan itibaren kadrana göre 100'e rahat bir şekilde çıkıyor, bu süre tahminim 15-16sn alıyor. sonrasında 110'a ağır ağır ilerliyo. (spor sürüş) Kesici yok. (:11000 rpm olurda bayır inersem devir saati 12000'e kadar çıkıyor, hızım ise 120'ye çıkıyor -ki hiç akıl karı değil-
3. dişli sayılarımı bilmiyorum, bakmadım.
bu arada ben takometreye de güvenmiyorum fazla. motora göre ağır hareketli sanki.
image is nothing without power, power is nothing without control.
-
-
Her bir depoya iki kutu enerji içeceği koymanı tavsiye ederim. 1,2 ve 3te istemsiz teker yapar, 200ü rahat bulursun...
-
150 cc ye yükselt , çamurlukları sök sökebildiğin herşeyi sök şase kalsın birde direksiyon hız limitlerini zorlarsın bu şekilde
-
senin motor 150 yapıyorsa biz boşuna 250 ccye biniyoruz desene
-
Ben denedim, uçurumdan atınca 120 yapıyor çok rahat... Benim 125 cc MZ, 105 km/h gösterirken GPS ile ölçtüm ve gerçek süratim 90 km/h idi. Ama ön dişliyi yokuş çıksın diye bir tırnak küçültmüştüm. O da en fazla 5 km/h fark eder ancak. Bu motorların 100 km/h'yi geçmesi çok zor. Bir arkadaş 70 km sınırı olan kameralı yollardan bahsetmiş, hergün E-5'te bu yolu kullanıyorum, arabalar ilginç şekilde 50'ye sabitliyorlar (benim gösterge 65). Bunun sebebi de iki kamera arası dakikaya göre ortalama hızın hesap ediliyor olması. Yani ilk kameraya ne kadar yavaş girersen o kadar ortalama hızın düşer. Tek nedeni bu olsa gerek. ??
-
rodaj iyi olmamış normalde 125 cc'lerin 250 ye kadar yolu var (!)
-
Sen bunlara kulak asma yeğeen,
100 dü, 105 di kavgası yapmaya gerek yok,
Adana'ya gel bu konuda MBA bile yaparsın,
gördüğüm kadarıyla kısada olsa 160 a kadar yolu var ama yatmalısın,
ya motorun üzerine yada yatağında rüyaya, başka yolu yok
-
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
sat belderia al cd 250 orjinalden 250cc ibreyi de patlatırsın artık son ibre 180 olmalı 200 görür :D :D
-
Madem motor normalde 120-130 km/h yapıyor.Motoruda seviyorsun ozaman aynı motordan bitane daha alıcaksın 120-130 x 2 = 240-260 km/h...
(1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)