Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Şu motorun hızı ile ilgili bakar mısınız?

    REKLAM ALANI
  1. #41
    gt250-bora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2013
    Şehir
    34-35-10
    Motosikleti
    Hyosung Gt250 Comet + Suzuki sv650s
    cidden adamlar bunu bir yerden bir yere 80-90 ile gitmek için yapmışlar... o 100 ve üzeri bölümü olurda atak yapmak gerekirse diye düşünüyorum... aslında bunu düşünmek bile istemiyorum...
    neden denecek olursa bu motoru durduracağın sürat herşey yolunda giderse ancak 80-90 zaten... kendisi ile toplamda 60 - 65 km bir arkadaşlığımız oldu... ha bu arada o 80-90 bölümüde max 70-75 gibi...
    hyosung gt-250 comet + suzuki sv650s
    makinan ne olursa olsun yeterki v-twin olsun...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    Konuyu okuduğumda gelişinden belliydi zaten !







    İbretliksin vesselam... Konuyu çerçeveletip şöyle şaşalı bir köşeye assak da herkes görse ne güzel olma mıydı ya la

    120-130 yapıyomuş da, 150 nasıl olurmuş da... Hesaplarıma göre zaten 150'yi de görürsen kıvılcım çıkarmaya başlayıp tarihte bir zamana ışınlanacaksın... Tabi onu da anca tırrr zırrrr diye ağlama noktasına gelen kilometre sayacında görüyor olursun. Bu arada arkadaşlar o motor cidden 100 falan görüyor mudur yav valla helal olsun o zaman.. Gerçi aynaları da çıkarmış haspam...

    Bir yorumunda; 3. vites olmasın o zaman, 3. viteste 80-90 görüyorum demişsin ya. Sana benim cevabım şu olur; madem yüksek hızlara çıkmak istiyorsun, düz mantık olarak sen ona iyisi mi birkaç vites dişlisi daha ekle
    dr.asc bunu beğendi.

  3. #43
    ManisaLé - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2012
    Şehir
    →| ManiSa
    Motosikleti
    ↔ Kanuni Breton 125
    abi varsa itirazı olan gelsin Salihli/Manisa ;) Biz hep burdayız... Motoruda öyle bir küçümsemişsiniz ki görende scooter kullanıyoruz sanacak..Neymiş 70-80 ancaymış...Abi parada sıkıntı yok..Ben bu motorlara hastayım..CBF sattım bunu aldım..O değilde bu ayna niye bu kadar sizi sıktı.Sadece köyde takmıyorum...

  4. #44

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı ManisaLé adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi varsa itirazı olan gelsin Salihli/Manisa ;) Biz hep burdayız... Motoruda öyle bir küçümsemişsiniz ki görende scooter kullanıyoruz sanacak..Neymiş 70-80 ancaymış...Abi parada sıkıntı yok..Ben bu motorlara hastayım..CBF sattım bunu aldım..O değilde bu ayna niye bu kadar sizi sıktı.Sadece köyde takmıyorum...
    Kardeşim scooter var scooter var(küçümseme sezdim sanki...)... 2013 sıfır km Suzuki burgman 650 excutive şu anda 31.500 tl Senin motorun 20 katı...
    The Power of The Dreams.

  5. #45
    blt_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Motosikleti
    motorsuz :(
    kaç senedir kanuni kullanıcısıyım,çok modelini kullandım ama bu breton kadar içime sinmeyen bir modeli olmadı,eniştem almıştı 1 sene bindi,hakkaten tambi dengesizlik abidesi,o çılız kasaya o motor çok seri,sagıyla soluyla oynamaya çok müsait bi makina,bide böle HIZ tutkunu gençlere oyuncak olacak cinsten..

  6. #46
    MaxiBoost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Piaggio Xevo 250i
    normalde hızı arttırman için önce motorun gücünü arttırmalısın
    sonra aktarma organlarında değişiklik gerekir, yani dişlilerde

    1-motorun gerçekten kaç yapıyor?
    kadrana inanma, hatalı gösterir genelde hatta çok gösterir
    çin mallarında bu bir satış politikasıdır, hızlı diye gider millet onu alır.
    bir gps li cep telefonu bul geerçek son sürati ölç.

    2-hızlanma nasıl?
    30km den 60 km ye hızlı çıkıyor ama sonra yavaşlıyormu?
    80e kadar çabuk ama sonra tın tın 90 ve 100 mü oluyor?
    bunun gibi ara hızlanmalar sana ne yapman gerektiğini söyler

    mesela gayet seri bir şekilde 100 yapıyorsun ama sonra motor devir kesiciyemi giriyor?
    o zaman sana daha çok dişli değiştirmeyi dene derdim.

    3-zincir motor çıkışındaki dişli kaçlı?
    tekerdeki dişli kaçlı?
    birde son devir kaç bin?
    yani sen son hızda giderken motor kaç rpm ?

  7. #47
    numangokce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    Ankara Sincan
    Motosikleti
    "Bade" bajaj discover 125st
    Alıntı ManisaLé adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O değilde bu ayna niye bu kadar sizi sıktı.Sadece köyde takmıyorum...
    (: karakter sayısı
    image is nothing without power, power is nothing without control.

  8. #48

    Üyelik
    05 Ağustos 2013
    Şehir
    kocaeli
    bendede aynısı var 120 130 nasıl görüyo şaşırdım benim ibre 110 gördü bir kez yokuş aşağı bidaha tövbe asla öyle birşey yapmam gittiği 90 100 dür en fazla ama nasıl durcağını şaşırıyor insan frenlere dokunmaya korktum kayar diye büyük risk gerçekten 100 bile bunlarla

  9. #49
    ilkayözdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Dinamik150>Spacy110>Gsxr600K7>Hyena100>Activa
    ön diş 17 yapman yeterli olucaktır bence

    benim 150cc motorumda ön dişliyi 17 yapmıştım ybr 120 ile giderken bayır aşağı yanında geçip gidiyordum 140 gösteriyordu

    heralde ybr nin göstergede fazla gösteriyor :D

  10. #50
    numangokce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    Ankara Sincan
    Motosikleti
    "Bade" bajaj discover 125st
    Alıntı MaxiBoost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    normalde hızı arttırman için önce motorun gücünü arttırmalısın
    sonra aktarma organlarında değişiklik gerekir, yani dişlilerde

    1-motorun gerçekten kaç yapıyor?
    kadrana inanma, hatalı gösterir genelde hatta çok gösterir
    çin mallarında bu bir satış politikasıdır, hızlı diye gider millet onu alır.
    bir gps li cep telefonu bul geerçek son sürati ölç.

    2-hızlanma nasıl?
    30km den 60 km ye hızlı çıkıyor ama sonra yavaşlıyormu?
    80e kadar çabuk ama sonra tın tın 90 ve 100 mü oluyor?
    bunun gibi ara hızlanmalar sana ne yapman gerektiğini söyler

    mesela gayet seri bir şekilde 100 yapıyorsun ama sonra motor devir kesiciyemi giriyor?
    o zaman sana daha çok dişli değiştirmeyi dene derdim.

    3-zincir motor çıkışındaki dişli kaçlı?
    tekerdeki dişli kaçlı?
    birde son devir kaç bin?
    yani sen son hızda giderken motor kaç rpm ?
    üstadıma kendi motorumdan yanıtlar vereyim, zira kişiye,alete göre cevaplar farklılıklar göstermekte:

    1. Gerçek son süratimi bilmiyorum ama Ankarada belli arterlerde "70"ler var. arabalar ile beraber geçiyorum oralardan, hızlarımız aynı.

    2. Daha kalkıştan itibaren kadrana göre 100'e rahat bir şekilde çıkıyor, bu süre tahminim 15-16sn alıyor. sonrasında 110'a ağır ağır ilerliyo. (spor sürüş) Kesici yok. (:11000 rpm olurda bayır inersem devir saati 12000'e kadar çıkıyor, hızım ise 120'ye çıkıyor -ki hiç akıl karı değil-

    3. dişli sayılarımı bilmiyorum, bakmadım.

    bu arada ben takometreye de güvenmiyorum fazla. motora göre ağır hareketli sanki.
    image is nothing without power, power is nothing without control.

  11. #51

    Üyelik
    08 Haziran 2013
    Motosikleti
    asya motor swift 150
    tekerlekleri yağla bence

  12. #52
    forevermore - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2010
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CBF 150 (2013 Kırmızı)
    Her bir depoya iki kutu enerji içeceği koymanı tavsiye ederim. 1,2 ve 3te istemsiz teker yapar, 200ü rahat bulursun...

  13. #53
    RruDeBoyY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2011
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha r6
    150 cc ye yükselt , çamurlukları sök sökebildiğin herşeyi sök şase kalsın birde direksiyon hız limitlerini zorlarsın bu şekilde

  14. #54
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    senin motor 150 yapıyorsa biz boşuna 250 ccye biniyoruz desene
    maverıck bunu beğendi.

  15. #55
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    Ben denedim, uçurumdan atınca 120 yapıyor çok rahat... Benim 125 cc MZ, 105 km/h gösterirken GPS ile ölçtüm ve gerçek süratim 90 km/h idi. Ama ön dişliyi yokuş çıksın diye bir tırnak küçültmüştüm. O da en fazla 5 km/h fark eder ancak. Bu motorların 100 km/h'yi geçmesi çok zor. Bir arkadaş 70 km sınırı olan kameralı yollardan bahsetmiş, hergün E-5'te bu yolu kullanıyorum, arabalar ilginç şekilde 50'ye sabitliyorlar (benim gösterge 65). Bunun sebebi de iki kamera arası dakikaya göre ortalama hızın hesap ediliyor olması. Yani ilk kameraya ne kadar yavaş girersen o kadar ortalama hızın düşer. Tek nedeni bu olsa gerek. ??
    cenkito bunu beğendi.

  16. #56
    y.akan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2013
    rodaj iyi olmamış normalde 125 cc'lerin 250 ye kadar yolu var (!)
    asilturk1 bunu beğendi.

  17. #57
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    Sen bunlara kulak asma yeğeen,
    100 dü, 105 di kavgası yapmaya gerek yok,
    Adana'ya gel bu konuda MBA bile yaparsın,

    gördüğüm kadarıyla kısada olsa 160 a kadar yolu var ama yatmalısın,
    ya motorun üzerine yada yatağında rüyaya, başka yolu yok

  18. #58
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    cihan54, ahmetsngr, yasin.33 ve 6 diğerleri bunu beğendiler..
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  19. #59
    yasin.33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Çelik SK 100-3
    sat belderia al cd 250 orjinalden 250cc ibreyi de patlatırsın artık son ibre 180 olmalı 200 görür :D :D

  20. #60
    Hedef_Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Rx3i Evo
    Madem motor normalde 120-130 km/h yapıyor.Motoruda seviyorsun ozaman aynı motordan bitane daha alıcaksın 120-130 x 2 = 240-260 km/h...
    (1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)