Şu motorun hızı ile ilgili bakar mısınız?
Reklamlar
-
25 Ağustos 2013, 21:28
#21
Ya 1.si aynada ayna.... Biz bilmiyor muyuz aynasız gitmemeyi? Şehire giderken tabikide aynayı takıyorum...
2.si; Siz demişsiniz bu motor 70-80 km/h yapar.. O zaman ben 4 ve 5inci vitesleri kaldırmam gerekli.Çünkü 3 te 80-90 km/h yapıyor...
3.sü; Takılın kafanıza göre :D
Reklamlar
-
25 Ağustos 2013, 21:56
#22
Güzel kardeşim altındaki 125 cc tek silindirli 100 kg ağırlığında ön ve arkası kampana olan motosikletin için ne yapmalıyımda 150 km hız yapsın demekle zaten sen kafa buluyorsun.
-
25 Ağustos 2013, 22:11
#23
ManisaLé adlı üyeden alıntı
Daha mı az gidiyor o zaman? yada daha mı fazla? Gösterge orj.
senin motor has -muhlis ^^ÇİN^^ gösterge'deki hız olayı yalan 120 dediğinde 100 ya var ya yoktur iridiyum buji tak - full sentetik castrol power racing 10w-50 yağ kullan bi 5 km artar hızın( yani 120-130 demiş ya) gerçekte 100'dür-105 belki olur........
---------- Post added at 21:11 ---------- Previous post was at 21:04 ----------
ManisaLé adlı üyeden alıntı
Ya 1.si aynada ayna.... Biz bilmiyor muyuz aynasız gitmemeyi? Şehire giderken tabikide aynayı takıyorum...
2.si; Siz demişsiniz bu motor 70-80 km/h yapar.. O zaman ben 4 ve 5inci vitesleri kaldırmam gerekli.Çünkü 3 te 80-90 km/h yapıyor...
3.sü; Takılın kafanıza göre :D
yok mu 150-160 km/h hız yapan 125 cc motor^^evet var aprilia rs 125'ler bu sürati yapar ama 2 zamanlı - su soğutmalı 6 vites- 30 hp gücünde- senin ki 9.5 hp tırtakis bir Çina çöplüğü 100' e çıkarsa öp-te başına koy----Ayrıca 120-130 yaptırmaya çalışırsan- yakın bi zamanda motorunu kucağına alman - pek uzun sürmez
-
25 Ağustos 2013, 22:12
#24
o motosiklet 150 gps e göre yapsın.
memlekette ne 250 ne 600 cc almaz millet. gider senin motordan alır
yaptıgı en fazla gps e göre 100 dür o da belki
-
25 Ağustos 2013, 22:20
#25
fazla hıza özenme kardeşim örnek aldıkların kimse uzaklaş onlardan mazallah yarın öbürgün motorun üstüne çarşaf gibi uzanıp mobiletlerle yarışmayada kalkarsın ha benim yolum belli illaki 150km yaptıracam diyorsan allah yolunu açık etsin burada herkes sana doğru yolu göstermeye çalışıyor.inşallah yazılanları ciddiye alısın ..
-
25 Ağustos 2013, 22:37
#26
aynısından bir tane alcak kadar paran varsa olur. değişecekler
250 cc silindir alınacak tabi buna uygun krank. ayrıca pistonlar. sonra karbürötör değişecek. uygun olanından. istersen bir de turbo ekleyebilirsin. ama fiyatı biraz pahalı. fren sistemi toptan değişecek ön arka disk fren yapılacak. köy yolunda ferrariyi sollamak için nos sistemi takılacak. aerodinamik için fiber glass parçalar eklenecek. lastik hız limitlerine uygun olmadığı için lastikler değişecek. şasiyi sağlaştırman lazım. forumda bir arkadaş senin bu motora epey bir modifiye yaptı ama sonunda şasesi hıza dayanamayıp ikiye bölündü diye hatırlıyorum. antep taraflarındadı. e bukadar uğraştıktan sonra hepten zarar olarak satcan motoru sonra gidip 95 model 600 cc motorlara bakarken bulacan kendini.
op yüzden sana tavsiyem bunu adam gibi kullan sonra imkanın olursa alırsın büyük makine onunla gazlarsın.
-
25 Ağustos 2013, 22:50
#27
bence sen ilk ibreni düzelt
-
25 Ağustos 2013, 22:58
#28
motorcu48 adlı üyeden alıntı
bence sen ilk ibreni düzelt
İbre'den önce kafa yapısının değişmesi lazım^^EĞİTİM ŞART!!!^^Apaçi STAYLA
-
25 Ağustos 2013, 23:02
#29
-
26 Ağustos 2013, 02:25
#30
Bnm mg süperboyda 125 orjınal şanzıman var motor 100 luk bağır aşşağı 5 vitez kesıcıye girdi ibrem 120 120 yi geçip 0 a geldi dayandı oraya inankı 120 yi geçemiştir her ibre yanlış gösterir dijital olsa bile yanlışlık payı var
Hem ayrıca KArdeşim Ben Arada Basıyorum sıkıştırıyorum motoru Bnm Anlamadığım Sen Canını Yoldamı Buldun 150 160 gitsın dıyorsun 160 gıdınce ne olucak başın göğemı ercek allah korusun bi kaza yapsan annen ile babanı hiç düşünmuyormusun ....... sen acı çekmessın onlar çeker unutma bunu ..... ben kaza yapmama diyorsan youtube gir motor kazalarına bak anlarsın ....
-
26 Ağustos 2013, 05:43
#31
-
26 Ağustos 2013, 08:57
#32
İbreye 180 kmh yazısıda koydalarmıs keske
Bak benim arkadasın kanuni breton s i var
Titresim felaket masaj koltugu gibi
Biz 140 la ıslık calaraktan giderken
Millet bizi 90 la geciyordu
Kanuni kendini tatmin etme olayı
Bak benim ibrem su kadar hız gördü olayı
Sehir icinde aynalı sehir dısında aynayı söküyonmu
Kusura kalmada aynayla arkanı kontrol etmessen sinek gibi ezerler seni
-
27 Ağustos 2013, 22:34
#33
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
İbre'den önce kafa yapısının değişmesi lazım^^EĞİTİM ŞART!!!^^Apaçi STAYLA
(: apaçi...
apaçi her tarz motorda varmış, onu paylaşmak istedim. Geçen akşam iş yerime gelirken ışıklarda bir chopper'ın yanında durdum. "motor kaçlık" dedim, "250" dedi. tam tariftir: kask yok, renkli atlet, bermuda şort, terlik, motosiklette aynalar da Hakk getire... "paketçilik mi yapıyosun?" diye sordu, "yok" dedim, "işe gidip gelmekte ve keyif için kullanıyorum" dedim. "e abicim daha yisini alsaydın ya" dedi... "le havle ve la kuvvete..." vites 1, debriyaj bırak... uzadım gittim yanından...
yaptığı son hız konusunda ise, bende de çinli 150cc var, görünümü nerdeyse kardeşiminkiyle aynı. göstergeye göre yokuş aşağı yüklenince 120 zorluyo...
hızlı gitmek için ayna sökmüşler...
o zaman biz de sökelim aynaları, çantaları, sinyaller de rüzgar direncine etki eder.
image is nothing without power, power is nothing without control.
-
27 Ağustos 2013, 23:09
#34
ona bakacak olsan benim 100cc ibre 120-130a dayanıyor :D ama sadece ibre :D tamircide yaşlı bi amcayla karşılaştım bd 100 vardı kanuni 125cc silindir takmış çekişi vs. çok fark etti yakıtı az fark etti dedi ne bileyim sonuçta apaçi değil bir şey değil yaşlı bi amca sizce yaptırayım mı sorun olduğunu var sayarsak eski silindiri takınca sorun ortadan kalkar mı not apaçi değilim aynam kaskım yerinde
-
27 Ağustos 2013, 23:30
#35
motorunu büyüt daha hızlı gitsin dişlilerle oyna silindiri büyüt yanlız bu işler maliyet gerektirir
-
28 Ağustos 2013, 10:18
#36
senin 120 130 dediğin km hızı en fazla 100 dür titresimden ne gösterdiğini bilmiyo o göstergeler belirlli bi hızdan sonra
-
28 Ağustos 2013, 10:24
#37
motorun tertemizmiş. bunu sen böyle sat git 250 cc birşey al ziyan etme
-
28 Ağustos 2013, 10:30
#38
Ben senin gibi arkadaşlara bir CV yazıp motor üreticilerine göndermelerini öneriyorum. Adamlar motoru yaparken akıllarına gelmemiş 150-160km hıza çıkmasını sağlamak. Bu işi mühendislerden iyi sen becerebilirsin bence. Yolun açık olsun belki bir gün tamamen yerli bir motora bineriz sayende hemde 125 cc ama 200+ hızlara ulaşan
-
28 Ağustos 2013, 11:17
#39
hızlanmak için motosikleti komple değiştir.. o motorun aerodinamiği belli sınırları belli.. en önemlisi bi defa ne önde ne arkada disk freni yok yahuu.. hızlandın hadi.. nasıl durmayı planlıyorsun.. 120-130 bile çok bana kalırsa.. daha sakin kullanmanı öneririm...
-
28 Ağustos 2013, 11:37
#40
Adam istiyor ManisaLe kardeşim arkadaşların hepsinin yazdığı doğru; ama motorunlada 140-150 yapamazsın diye bir şey yok.. Dişli değişimi ile yapabilirsin, benzer modeller için Hız dişlisi diye tabir edilen dişliler var diye biliyorum. Ama bende söyleyeyim, şimdi 110-120 ye çıkma hızın varya, hani o sana keyif veren hızlanma... ahada o kalmayacak 110km ye çıkman dakkalar sürecek 4 ten 5 e atacağın devre birtürlü gelmeyecek, 140-150 yapabilmek için hafif tatlı rampa aramaya başlayacaksın, arkana ardçı koyacan ona gösteriyim diye artçıyla o sürate hiç çıkamayacak, ama genede dene içinde kalmasın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)