java hayırlı olsun da, ,alalıda bayagı olmus,, eskitmissindir sen onu,, ,neyse altında eskisn .....
senin bu motorlar hakkkında bilgin cok galiba benim baslıkta 150 kanuniyi sormustum biliyosan anlatırmısın
java hayırlı olsun da, ,alalıda bayagı olmus,, eskitmissindir sen onu,, ,neyse altında eskisn .....
senin bu motorlar hakkkında bilgin cok galiba benim baslıkta 150 kanuniyi sormustum biliyosan anlatırmısın
nezih kuzyaka
açtığın diğer başlıkta cevap verdim, kısa ve öz
jawa bana mondial 250 hakkında bilgi verebilirmisin
nezih kuzyaka
Bir Musibet, Bin Nasihatten iyidir Jawa Düşmeden Kalkılmaz. Daha sayimi?
ateş doğru söylüyorsun ama bi de şu söz var "can çıkar huy çıkmaz!"
nezih33, yahu sen de beni hepten motosiklet duayeni yaptın ha!bu mondial 250 daha yeni çıktı herhalde piyasaya.choper tipini beğeniyorsan kanuni'nin tiger'ı nın ucuzu.bu açıdan tercih edebilirsin, yoksa kalite yada hız olarak bir farkı olduğunu zannetmiyorum.
bu arada benim motorun ilk 500 km. bakımını yaptırıp gazı kökledim.motor üretici firmayı yalancı çıkarmadı, hakikaten 95 km/h yaptı.bu açıdan üreticinin doğru hız verisini takdir ettim ama motor 96 km/h yapmadı!?
ses olarak ybr 125'e nazaran daha tok güzel bir homurtusu var.bu motora bir vites dişlisi daha eklenebilirmiş.6 vites olsa uzun yolda da rahatça kullanılırdı.motor güç olarak bunu kaldırabilecek kapasitede, 12 bg güç üretiyor.titreşimsiz olmasıda bir diğer olumlu yanı.
karbüratör benim gözüme biraz dandik gözüktü, belki küçük olduğundandır ama bakalım zaman gösterecek.önemli olan görevini doğru dürüst yapabilmesi.
benim motorun benzin kapağının, anahtar deliği kapağı, giderken tıngırdayıp duruyor beni sinir ediyor.sanırım yayı yeterince sert değil.ben bu kapağı kaldırıp öyle gidiyorum.
benzin musluğu kolay kullanılır ve anlaşılır yapılmış.
motor koruma demiri düşürürsem çizilir endişesini gideriyor ama dar bir yerden geçerken problem oluyor bu demiride hesaba katmak lazım.
vites pedalına aynı zamanda topuklada vites değiştirilsin diye bir parça eklenmiş.bence bu parça bi boka yaramıyor, zira oturuş pozisyonu itibarı ile ayaklar racing misali geride kalıyor.aşağı doğru sarkan ayak uçlarını, normal sürüş esnasında, topuk hareketi için bayağı bir çevirmek ve aşil kasını uzatmak gerekiyor.zor iş yani ben yapmıyom.
dijital vites göstergesi kırmızı renkli.gündüz kuvvetli güneş ışığında zor görülüyor ama grup vakti yada akşam gayet güzel ışıldıyor.resimde kontağın üzerindeki siyah boşluk.
devir saati ve sürat saati klasik yuvarlak ve rahat okunur vaziyette..benzin göstergeside rahat okunuyor ve kontak kapalıykende benzin durumunu gösteriyor.
tüp egzoz motorun tanıtımında özellikle belirtilen bir özellik olarak sunuluyor görünütü dışında bir özelliği varmı bilmiyorum.
buraya internetten ingilizcesini bulamadığım teknik verileri yazıyorum, rusça bilenler yaşadı ehuehehe
Motor
Jedná se o 4-taktní jedenoválec vzduchem chlazen&, kter& má 4 ventily (2 sací, 2v&fukové)
Vrtání 57,0mm
Zdvih 48,8mm
Objem 124 ccm
Komprese 13kg/ccm
Kompresní poměr 9,92 : 1
Zapalovací svíčka NKG C8EH(champion RG4HC,MICO UH3CC)
Sytič ruční
Vzduchov& filtr polyuretanová vložka
Běh na prázdno 1500ot/min teplého motoru
Max. rychlost 95km/hod
Max. točiv& moment 10Nm/7000ot/min
Max. v&kon 8,57kW při 8500ot/min
Ventilová vůle 0,1-0,13mm studen& motor
Motor je vybaven elektrick&m a nožním startére
türkçesinide buldum:
Motor Tipi 4 Zamanlı 4 Valfli Hava Soğutmalı
Silindir Hacmi 124 cc
Silindir Çapı ve Strok 0.57mx
Sıkıştırma Oranı 9.92:1
Max. Güç 12 bhp
Max. Tork 1 kgm@8000 rpm
Çalıştırma Elden ve Ayaktan Marşlı
Ateşleme Sistemi Dijital Ateşleme
Yağlama Tipi Otomatik Yağlama
Vites 5 İleri
Akü 1.2v/9 AH
Yakıt Tankı Kapasitesi 13.7 Lt.
Ağırlık 125 Kg.
Ön Lastik Boyutları 2.75 "X18"-4 PR
Arka Lastik Boyutları 3.00 "X10"-6 PR
Güzel bir inceleme.. Teşekkürler..
Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”
Sinan Atasoy
biliyorum çok matah bir motor değil ancak motorumun herhangi bir videosuna internet üzerinde rastlamadım.buraya video eklemek istiyorum.videoyu skull'a göndermeye çalışıcam, zira uzun bir video daha doğrusu video kısa ama boyutu çok fazla oldu 22,8 mb.eğer buraya eklemeyi başarabilirsek internet üzerindeki tek gf 125 videosu olma özelliğinide taşıyacak, hadi bakalım becerebilecem mi acep?
bu motorun servisi nerede acaba yada yedek parça satan biyer bilen warmı?
walla kardesım aynı makina bendede var ve 115 i gördüm çoğu kez heralde sen motoru acamadın
arkadaşım daha yeni üye oldun gelir gelmez hemen konuyu hortlatıyosun
Bianchi Falcon 125 41 N 3103
Hyosung MS3 250 35 AP 4831
Yeni bir gün, yeni bir savaş . . .
hayırlı ugurlu olsun kardes...bu motor kac vuryo denedn mı
slm abi bende yeni kaydoldum bende hyosung gf125 motor var bana eksantirik mili ve piyanolar lazım servisi veyam parçayı bulabilecem bi numara falan varmı
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)