kanuni gv 170 yolda kaldım
Reklamlar
-
11 Ağustos 2013, 23:44
#1
s.a bu gun sarıyer den çıkdım bakırkoy sahilinde motor gaz yememeye basladı herhalde şişiyor motor diye sahilde 40 dk bekledim düzeldi şimdi kafamda bazı sorular 2 bin km motor nie şişer bide karburatör üsdündeki mandal aşayamı indirilecek yukarmı kaldırılacak mandal aşadayken rolantide çalışıyor ama stop ediyor mandalı yukarı kaldırınca hiç çalışmıyor jikle açıkken motor hızlı çalışması lazım deilmi affınıza sıgınıyor bu motora bu para çokmuş bınınce anladım 2 soruma cevap alırsam servisde daha bilgili olurum şimdiden saolun
Reklamlar
-
11 Ağustos 2013, 23:47
#2
Jikle açıkken gidersen bir süre sonra gaz yememeye başlar . stop eder hareket ederken en aşağıya getir o mandalı
-
11 Ağustos 2013, 23:51
#3
iyide mandal aşaya basılıyken gaz yemedı rahat 20 km yol yapdım durup duruken gazı kesdi 40 dk sonra düzeldi sahile çekınce mandal gözüme çarpdı bu motorda jikle ya çalışmıyor yada motor jikleyle çalışıyor herhalde die aklıma geldi
-
11 Ağustos 2013, 23:54
#4
motorun hava ayarı yapılık deildir o yüzden bu sıkıntıyı yaşarsınız ayrıca motor jikle açık ken gaz yemez stop etme olayı deponuz hava yapmıştır bu yüzden benzin gtmez ve stopu çeker. sizde bir şey oldu zannedersiniz motör çaışmaz benzin gitmez. depo kapağını açıp kapatmanız yeter.( tabi bu yazdıklarım sizin anlatımınıza göre)
-
12 Ağustos 2013, 00:02
#5
motor jikle kaldır hiç çalışmıyor jikle indirince rolantide çalışıyor eyer depo hava yapdıysa bakırköy sahilinde motor rolantıde çalışıyordu sadece gaz yemıyodu şişme olayı deildir diosun bu yani
-
12 Ağustos 2013, 00:07
#6
Kaç km yaptında motor şişti bu gün 90 km yi hiç mola vermeden geldim sabit 95 ile sollamalarda 110 la 120 ler kadar çıktım hiç şişmede olmadı
Belkide basit bir olay belki benzin gelmedei belki o ara çalışmak istemedi motor
-
12 Ağustos 2013, 00:53
#7
Bu sıcak havalarda jikle ile bir işin yok. Tamamen aşağıda kalacak. Jikledeki amaç zengin karışım ve buda soğuk motor için. Jikle açık iken gittiğin her km iki kat yakıt demek ve açık şekilde gidersen motorun boğulması çok normal çünkü hava kelebeği kapalıya yakındır. Jikle kolu aşağıda iken stop ediyorsa rolantiyi biraz yükselt sorun kalmaz..
Umarım anlatabilmişimdir.
-
12 Ağustos 2013, 04:31
#8
varan22 adlı üyeden alıntı
Bu sıcak havalarda jikle ile bir işin yok. Tamamen aşağıda kalacak. Jikledeki amaç zengin karışım ve buda soğuk motor için. Jikle açık iken gittiğin her km iki kat yakıt demek ve açık şekilde gidersen motorun boğulması çok normal çünkü hava kelebeği kapalıya yakındır. Jikle kolu aşağıda iken stop ediyorsa rolantiyi biraz yükselt sorun kalmaz..
Umarım anlatabilmişimdir.
Aynen. Bir de "yapılık" ve "yapdım" nedir abi?
image is nothing without power, power is nothing without control.
-
12 Ağustos 2013, 14:14
#9
aynı sorunu ben de yaşadım , jikle ilgili vs sandım fakat üzerine takılan ilk kendi bujisinin dandikliği ile ilgili çıktı... şimdi sorun yok...
-
06 Haziran 2016, 15:18
#10
purplebee sana bir sorum olacak bu motoru uzun zaman dır. takipteyim ( kanuni gv 170)işin aslı pişman olmaktan korkuyorum. bu motorla uzun yol yapılırmı. (700 km ) senede 1 defa otobanda üzer mi ?sağlamlığı nedir ne değilsir ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)