MİTAS E-07 kullanıcısı varmı ?
Reklamlar
-
01 Ağustos 2013, 03:13
#1
ARkadaşlar Honda Africa Twin motoruma yeni lastik bakınıyorum.
Mitas e 07 kullanıp yorum yapabilicek bir arkadaş varmıdır.
Arazi ve yol arasında en ortalama noktaya yerleşmiş lastik bu gibi göründü gözüme. Fikir ve tecrübelerinize ihtiyacım var.
Teşekkürler.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Reklamlar
-
01 Ağustos 2013, 12:50
#2
Hic asfalt kullanimina uygunmus gibi durmuyor. Afrikan twin icin fazla offroad bir lastik.
-
02 Ağustos 2013, 04:53
#3
Evet agırlıklı arazı kullanımı gıbı .
Araıye gırınce camuru batagı gorup gerı donmek ıstemıyorum . Motor cok kabılıyetlı enduro lastık kabılıyetını azaltıyor ızlenımı verıyor .
-
02 Ağustos 2013, 05:24
#4
Ben şunu sorayım @acayüp neden 90 model endro aldınız?Yani fiyatları sanırm 7-8 arasında gidip ktm yada çeşitli endro-cross motorlar alabilirdiniz.90 model olması bana garip geliyor..
-
02 Ağustos 2013, 05:33
#5
98 model. Ve motoru kullanmak istiyordum.
Sanırım Afric twin in bir motorcu için ne ifade ettiğini bilecek kadar uzun zamandır motor kullanmıyorsunuz.
Africanın yaşı başı önemli değildir.
Şuanda kapının önünde duruyor ve hadi atlada Tibet , tanzanya , kamboçya kenya dolaşalım ifadesiyle bakıyor bana . İlginç bir şekilde o güvenide veriyor.
Yani önce AT nin ne olduğuna bakmak lazım. O zaman sanırım kafadaki bulutlar dağılır.
Sanırım şu haliylede 45 rks titanikle 19 tane sym wolf eskitir. hatta bu 64 motoru yan yana koyarsanız hepsinin üstünden geçip yoluna gidebilir. O derece yani
Umarım anlatabilmişimdir.
-
02 Ağustos 2013, 05:36
#6
Anladım yok benim bir arkadaşım var oda bmw endro bakıyor bu yıllarda bana dedi anlam veremedim.ama güven meselesi haklısın.Motor kaya gibi.
-
02 Ağustos 2013, 05:54
#7
Arazide çamura takılmamak için sadece arka lastiğin dişli olması yeterli. Ön lastik asfalt tipi olsa da çamurda gider, zaten bi kere çamur sardı mı ön lastikte hiç diş görünmüyor.
-
02 Ağustos 2013, 05:57
#8
Oylede olsa ıkı lastık aynı model ve desen olmalı . Asfaltta vıraja gırınce bırbırınden faklı vıraj karakterı olan lastık kullanıyor olmak ıstemem .
-
02 Ağustos 2013, 06:16
#9
acayüp adlı üyeden alıntı
Oylede olsa ıkı lastık aynı model ve desen olmalı . Asfaltta vıraja gırınce bırbırınden faklı vıraj karakterı olan lastık kullanıyor olmak ıstemem .
Benim 150'lik motorun ön lastiği klasik tip arka lastik kar lastiği, unilli marka lastikler. virajlarda şu ana kadar en ufak sorun yaşamadım 100-110 la giderken bile baya yatırabiliyorum motoru.
-
02 Ağustos 2013, 06:45
#10
Yerden yüksekliği 170 cm yüksüz 230 kg civarı çantası ve yükü ile 300 kg yi bulan 200 km hıza ulaşan 750 cc bir makineden bahsediyoruz. 150 cc olsa arazide kaldığım yerde sırtlanır yine götürürdüm.
-
02 Ağustos 2013, 06:54
#11
Motor değil aygır mübarek Sırtlayıp götürürüm demeyin bi kere bi çamura girdim motoru yarım metre geri iticem diye 15 dakka uğraştım, yok böyle bi çamur
-
02 Ağustos 2013, 09:58
#12
acayüp adlı üyeden alıntı
98 model. Ve motoru kullanmak istiyordum.
Sanırım Afric twin in bir motorcu için ne ifade ettiğini bilecek kadar uzun zamandır motor kullanmıyorsunuz.
Africanın yaşı başı önemli değildir.
Şuanda kapının önünde duruyor ve hadi atlada Tibet , tanzanya , kamboçya kenya dolaşalım ifadesiyle bakıyor bana . İlginç bir şekilde o güvenide veriyor.
Yani önce AT nin ne olduğuna bakmak lazım. O zaman sanırım kafadaki bulutlar dağılır.
Sanırım şu haliylede 45 rks titanikle 19 tane sym wolf eskitir.
hatta bu 64 motoru yan yana koyarsanız hepsinin üstünden geçip yoluna gidebilir. O derece yani
Umarım anlatabilmişimdir.
Hayalimdeki motor ne kadar anlatılsa azdır, su gibi okuyorum her anlatılanı. Model hiç önemli değil benimkisi uzaktan uzağa bir hayranlık, dışarda gördüm mü ışık görmüş tavşan gibi donup kalıyorum mal mal motora bakarken buluyorum kendimi. Binmek nasip olmadı henüz. Africa Twin bana kalırsa anlatılmaz yaşanır. Sevdik mi Allah'ına kadar, forever Africa Twin.
thb
bizi eskiler tanır, yeniler örnek alır, görenler anlatır
-
02 Ağustos 2013, 10:37
#13
Eyüp Bu mitasın ölcüleri nedir 150/70-17 ölcüsü var mı?
-
02 Ağustos 2013, 11:17
#14
Buarada denk geldi, bir bakın derim
"Mitas is recalling 1,752 tubeless E-07 motorcycle tyres
Prague, 21 December 2012 – The Czech tyre producer Mitas is voluntarily recalling 1,752 tubeless E-07 motorcycle tyres from the market. These tyres were sold to customers mostly in Europe.
The tyre sizes subject to recall are,
110/80-19 M/C 59T E-07 TL MI
100/90-19 M/C 57T E-07 TL MI
110/80-19 M/C 59T E-07 DAKAR TL MI"
demiş, kaynak; http://www.mitas.eu/index.php?strank...torcycle-tyres
bu E-07 serisi için bir geri çağırma/toplatma söz konusu olmuş.
-
02 Ağustos 2013, 11:18
#15
acayüp adlı üyeden alıntı
98 model. Ve motoru kullanmak istiyordum.
Sanırım Afric twin in bir motorcu için ne ifade ettiğini bilecek kadar uzun zamandır motor kullanmıyorsunuz.
Africanın yaşı başı önemli değildir.
Şuanda kapının önünde duruyor ve hadi atlada Tibet , tanzanya , kamboçya kenya dolaşalım ifadesiyle bakıyor bana . İlginç bir şekilde o güvenide veriyor.
Yani önce AT nin ne olduğuna bakmak lazım. O zaman sanırım kafadaki bulutlar dağılır.
Sanırım şu haliylede 45 rks titanikle 19 tane sym wolf eskitir.
hatta bu 64 motoru yan yana koyarsanız hepsinin üstünden geçip yoluna gidebilir. O derece yani
Umarım anlatabilmişimdir.
parası neyse verelim argedeş yeter ki bu kadar övme matorunu...
ben Suzukiye biniyom bu kadar artiz değilim mesela...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
02 Ağustos 2013, 15:09
#16
yaklasik 5000 km dir arka lastik olarak mitas E-09 kullaniyorum, buz haric bir cok farkli zeminde kullandim, islak, kuru, toprak, tas, asfalt.. sehir ici ve uzun yol seyhatlarim oldu bu süre icinde. E-07 E-09'A nazaren daha cok asfalt agirlikli gibi geldi banada ve sanirim yeni lastik almam gerekiyor olsa profil icabi daha cok asfalt agirlikli yani E07 gibi bir lastik alirim.
bu arada 5000km'lik kullanim sonrasi profilin yaklasik ücte biri asinmis durumda.
-
02 Ağustos 2013, 16:01
#17
Siz lastik sorusu sormuşsunuz ve ben konuyla bağımsız şeyler söyleyeceğim.Hiç anlamam enduro dişli lastik filan.Öyle kendimce mantık yürütürüm sadece bu da gereksiz derecede saçma olur.
Sizden rica etsem fotoğraflarını çekseniz şöyle motosohbet kısmına koysanız? Africa Twin'cilik başka birşey ya.Bende hiç kullanmadım ama AT'cilere hayranlığım var resmen.Hiç sevmem enduro toz toprak fakat o tuhaf "kamuflajı" filan çok çekici...
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------
mete_han adlı üyeden alıntı
parası neyse verelim argedeş yeter ki bu kadar övme matorunu...
ben Suzukiye biniyom bu kadar artiz değilim mesela...
Adam AT'ci aga :D Havası olacak tabi :D
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
-
04 Ağustos 2013, 04:26
#18
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
04 Ağustos 2013, 04:45
#19
Adam kovboy Mete abi. Suzine yazık olmasın. :D
-
04 Ağustos 2013, 04:46
#20
inazumanın üzerinde fabrika çıkışı olan lastikler nedir???
merak ettim....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)