tiger 250 cc elektrik sorunu
Reklamlar
-
merhabalar.
tiger motorumla yolda seyir halindeyken öncelikle devir saatinin sonuna dayandığını gördüm. daha sonra durdum ve motorumu stop ettim. tekrar kontağı açıp kapadım. bir kaç defa tekrarladım ve devir saati normale döndü. daha sonra motor çalışmadı marş basmadı ve motoru vurdurarak çalıştırdım. bir süre yolda ilerledikten sonra farların gücü azalmaya başladı ve tamamen söndü. sinyallerde 4 lüleri yaktığımda elektriği kesip motoru susturdu ve sinyalleri söndürünce motor çalışmaya devam etti. 15 km ilerledikten sonra buji elektiriği kesilerek motoru vurdura vurdura durdurdum. tekrar çalışmadı ve marş basmıyor. sinyaler ve far az ışık vererek yanıyor. durum nedir anlayamadım. bu konuda bilgisi olanlar yardımlarınızı bekliyorum..
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:33 ----------
ustatlar kimse yokmu yardım edebilecek....
Reklamlar
-
motorun şarj etmiyor aküde kalan son elektrikle motoru kullanmışsın bitince artık çalışmıyor
öncelikle konjektör kontrol edilmeli o sağlamsa sargıda sorun vardır
ama büyük bir ihtimal konjektörden
-
dostum sorun sargında,
adam akıllı bır ustana baktır,,,
-
konjektör deki sorun statörü de etkiliyo şimdi konjektörün gitmiş ilerde statöründe gidecek sana kesin çözümü söyliyim konjektör ve statörünü sıfırla değiştir paraya kıy,pek ucuz olduğu söylenemez ve tiger motoruna kesinlikle ek bi ışık kaynağı bağlama (nerden mi biliyorum çektim bende senin gibi ama çok şükür daha sonra 10bin km boyunca hiçbir sıkıntı yaşatmadı)
-
arkadaşlar bu gün bir dostumla gittik motorun bütün kablolarını kontrol ettik bir sıkıntı yoktu. ışıkları açtık ışıklar yanıyor ama güçlü değil ve marşa bastık almıyor. uzatma kablosuyla arkadaşımın motorundan marş dinomasına bastık marşa basmadan kendsi çalıştı. biraz çalıştırıp stop ettik. ama marş yine basmadı. tekrar arkadaşın motorunun aküsünden marş dinomosuna akım gönderip marşa basmadan çalıştırdık ve sanayiye götürdüm bir ustanın eline bıraktım. usta iyimidir kötümüdür bilmiyorum. arkadaşım iyi olduğunu söylüyor. bakalım ne çıkacak.
-
hacım yüksek ihtimal konjektörün arızalanmıştır oda pek ucuz sayılmaz ama ucuz bulup takmak istersen motorun elektirik yükünü kaldırırda bi sis farı bağliim led takayım dediğinde oda yanar iyi bişi bulmaya çalışmanı öneririm orjnali için aman aman iyidir diyemem ama gene en mantıklı yol bu bence.....
-
denizmtr adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu gün bir dostumla gittik motorun bütün kablolarını kontrol ettik bir sıkıntı yoktu. ışıkları açtık ışıklar yanıyor ama güçlü değil ve marşa bastık almıyor. uzatma kablosuyla arkadaşımın motorundan marş dinomasına bastık marşa basmadan kendsi çalıştı. biraz çalıştırıp stop ettik. ama marş yine basmadı. tekrar arkadaşın motorunun aküsünden marş dinomosuna akım gönderip marşa basmadan çalıştırdık ve sanayiye götürdüm bir ustanın eline bıraktım. usta iyimidir kötümüdür bilmiyorum. arkadaşım iyi olduğunu söylüyor. bakalım ne çıkacak.
problem akü de değilse kesinlikle konjektör tiger ın elektriği oldukça zordur ustanın elektrikten iyi anlaması gerekir ...
-
arın sıkıntısı neymiş öğreneceğiz bakalım.
birde regal raptor spyder 350 cc ile tiger 250 cc tercih edilmek istense ve bu durum uzun yol kullanıcısı için düşünülürse hız olarakta 110-120 km ortalama denilse titreşim, vs gibi etkenlerde hangisi daha öne çıkan olabilir. bu konu hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum....
-
usta aküden diyor ama akü neden şarj olmazki sonuçta başka motordan marş yapaqrak çalıştırdık ve binerek götürdük ustaya kadar ve marş yinede basmadı. akü bitmiş olsa şarj etmezmiydi takıldım bu konuda??
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------
adonis84 arkadaşım statör yanmış. nerden bulabilirim. bilgin varmı. yardımcı olurmusunuz...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:41 ----------
70 lirayada statör var 180 lirayada ne almalıyım
-
22 Temmuz 2013, 15:31
#10
denizmtr adlı üyeden alıntı
usta aküden diyor ama akü neden şarj olmazki sonuçta başka motordan marş yapaqrak çalıştırdık ve binerek götürdük ustaya kadar ve marş yinede basmadı. akü bitmiş olsa şarj etmezmiydi takıldım bu konuda??
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------
adonis84 arkadaşım statör yanmış. nerden bulabilirim. bilgin varmı. yardımcı olurmusunuz...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:41 ----------
70 lirayada statör var 180 lirayada ne almalıyım
Akü konjektör yandığı için şarj etmez. Başka motordan güç alarak sadece anlık olarak elbette çalıştırabilirsin. Statör,konjektör ve aküyü değiştir komple çözülsün. Yoksa ileri de tekrar bu üçünden biri patlak verip olay tekrarlanacak. Başıma geldiği için biliyorum.
4 Teker bedenimi, 2 Teker ruhumu taşır
Yanlamak biz de ata sporu!
-
22 Temmuz 2013, 15:48
#11
denizmtr adlı üyeden alıntı
usta aküden diyor ama akü neden şarj olmazki sonuçta başka motordan marş yapaqrak çalıştırdık ve binerek götürdük ustaya kadar ve marş yinede basmadı. akü bitmiş olsa şarj etmezmiydi takıldım bu konuda??
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------
adonis84 arkadaşım statör yanmış. nerden bulabilirim. bilgin varmı. yardımcı olurmusunuz...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:41 ----------
70 lirayada statör var 180 lirayada ne almalıyım
yeni üretilen konjektör ve statörler sıfır hata ile üretiliyo ve hiçbir problem vermiyo kanuninin kendi sitesinden kdv dahil peşin 173 liraya alabilirsin statörü taksit de yapıyolar karta başka yerden de alabilirsin tabi ama bence orjinalini al kafan rahat olsun
-
22 Temmuz 2013, 18:14
#12
Bence bir yerlerden fiş çıkmış durumda.Koltuk altı,far içine iyi bakın.Sorun devir saati olduğuna göre far içinden olma ihtimali yüksek.
-
23 Temmuz 2013, 10:20
#13
statör siparişi verdim sadece. konjektör siparişi vermemiştim. ozaman hemen birde konjektör siparişi vereyim.....
peki kabloları değiştirmeme gerek varmıdır? şase yapan biryer yada sorun filan düşünülürmü? yada konjektörü değiştirmeden bir otoelektirikçiye götürüp kontrol mü ettirsem? bu konulardaki görüşleriniz nelerdir??
-
23 Temmuz 2013, 23:35
#14
kablolarda fiziksel tahribat yoksa gerekmez, yanlızca bağlantı pabuçlarını kontrol et oksitlenmişlerse pabuçları değiştir . temassızlık yaparsa ( bağlı olduğu yere göre değişir ) ark yapıp tekrar arıza sebebi olabilir. o kadar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler