benim çok kıymetli ve değerli motorum olan kanuni power gxl söylemekten çekinıyorum tabi size karşı ama pek hızlı gitmiyor buna nasıl çözum bulabiliriz acaba çok acil cvb bekliyorum
benim çok kıymetli ve değerli motorum olan kanuni power gxl söylemekten çekinıyorum tabi size karşı ama pek hızlı gitmiyor buna nasıl çözum bulabiliriz acaba çok acil cvb bekliyorum
Kawasaki z750s O Bir Aşk
sürat felakettir ağır ağır takıl
en fazla kaç yapabiliyor
kaç cc kaç yapmak
istiyorsun.
\'NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE\'
İ.E.T.T GERİ DÖNDÜ,YAŞASIN AKBİL
Moped değil mi? Hocam 3-4 beygirlik aletten ne bekliyorsun. O senin ayağını yerden kesmek pratik kısa yolculuklar için üretilmiş. Öyle tadını çıkar, çok uğraşma modifiye işi sıfırdan pahalıya gelir çünkü ondan diyorum.
Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
Mustafa Kemal ATATÜRK
arkadaşların söylediği doğru 0 dan pahalıya gelir bu motoru güçlendirmek.ayrıça motorun kullanıçı hatalarına karşı daha duyarlı olur.yakıt sarfiyatı inanılmaz artar.bende de modifiyeli bir mobilet var ordan biliyorum.
belki de performans düşüklüğü motorun bakımının eksik olmasından oluyor.bakımdan sonra da yetmiyorsa ve "hayır ben bu motor uzerinde hız yapmak istiyorum" diyorsan saygı duyarım.
kanuni'nin elden vitesli modeli mi bu moped?bu motorlar için üretilmiş performans parçası bulamadım ben ançak puch hero marka mopetlerin parçaları belki uyar.görünüş ve motor yapısı olarak aynı duruyorlar.
en uçuz hız arttırım yöntemi arka dişliyi küçültmektir. çekişi düşer ama son hız artar.
daha da abartmak için motorun emişlerini genişletip daha büyük bir karbüratör ve de daha rahat çıkışı olan bir egzoz olabilir.ayrıça motoru alçaltmak da güvenli olmasa da hızı arttırmak için bir çözüm.
mopedlerde hız için ağırlık ve alçaklık çok önemli.bunun için genellikle moblet veya pejo tarzı motorlarla uğraşıyorlar.kanuni powerın ağır ve yüksek olması
lastiklerinin kalın olması 70cc bir motor için olumsuz bir özellik.
saygılar
pardon aynı msjı 2 kere atmışım.
orjinal motor en iyi motordur. eğer hızlı istosan motoru değiştir. daha sağlıklı ve daha ucuz olur. motoru tamamen yakarsın filan ya da pistona zarar verirsin. hiç gerek yok.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Bence de hiç gerek yok sen hız istiyosan direk motoru değiştir...
hız yapıp napacaksın ki, keyfini sürmeye bak bence,
hem scooterla zor arkadaşım o dediğin..
değerını bıl sendekı motora mesela o kadar ıtıyacım varkı
kardeşlerım cok saolun ben aydınlattınız tesekkurler sıze ama tanıdıgımdada vardı o 70 75 yapıyordu bu arada 64 cc lık motor hacmı var motorumun
Kawasaki z750s O Bir Aşk
Yeminle söylüyorum , Geçen hafta Bahçelide yokuşta Bisikletle
Kanuni moped'i geçtim hemde vitesli idi. Adam kendisi kabul etti ondan hızlı olduğumu , Kapışalımmı dedim adama , adam kabul etmedi !
Bisikletle yaptığım km: 15 ayda 2500 km (Eee motoru geçmeyi hak etmişim!)
bana yardımcı olabılecek kardeslerım nerede fıkrınız nelerdır saolun arkdaslar ben bunlar degerlendırıyorum cok tesekkurler
Kawasaki z750s O Bir Aşk
senin motorun da bu hızlara çıkması lazım.
rutin bakımları ne durumda bilmiyorum ançak buji kirli ise veya ateşlemede
avas ayarında sorun varsa hızı düşük olabilir.
Son 5 ayda , kış da dahil 750 km !motocycleboyreigns adlı üyeden alıntı
bisikletten motora terfi edecek biri olarak konuyla alaksız oluyo ama ayda ortalama 500 km :D konuyada bişi yazıyım :D bencede hiç oynama abi motorla ynaibakım dışında
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)