peacesea adlı üyeden alıntı
peacesea adlı üyeden alıntı
CBR 600F Honda,
Isterseniz motora YENI RAKI verin belki ise yarar. yaramazsa vodka kakin kesin ise yarar.haa aman kaca raki falan vermeyin yazik olur motora...
arkadaşlar boyle deneyin.gidin silah çıya şaçma atan havalı tabancalar var küçük tüplü kabze ye takılıyo alın o tüpü en son 7.5 ytl di oto elektrikçidende valf alın 12voltluk.boru yardımıyla karbüratöre giren hava girişine bağlayın görün sonucu.ne o fanlar falan.nos la hemen hemen aynı sadece tehlikesi yok bunun
lpg yi bas içeri yandan da bi hortum çıkart oradana içeri üfle bi taraftan da motoru kullan o zaman öyle böyle bi performans elde etmezsin
0 Rh +
lpg gönderirseniz motor boğulur çünkü birim zamandaki harcanan karışımın hacmi bellidir. motorun oluşturduğu negatif basınç yani vakumla emilen gaz karışımı eğer fakir karışım olursa motor hararet yapar,zengin karışım olursa boğulur. patlamaz, havaya uçmaz erimez.
baba sen uçmuşun ya.vur kendini dağlara taşlara,seyyah ol,evrenin sırrını keşfet.
iyice uçtunuz lpgler,noslar,saf oksijenler....
Ho :RED
H1 :KABUL
Valla Bence Lpg Değilde Ufak Bi Oksijen Tüpü Koy Daha Fazla Bi Hava Ver Bak Ne Olacak Ancak Karbüratörün Yakit Emişini Yükseltmende Lazim Bi Dene Lpg Den Verimli Olur
Bunu uygulaman teorik olarak pek mümkün gözükmüyor. Egsoz zamanından sonra egsoz valfi kapanır; sıkışma ve yanma zamanından önce egsz. valfi kapalıyken gazı bloğa sokman mümkün değil. Eğer illa lpg ile motorumu çalıştımak istiyorsan geçen gün fuarda otogaz takılmış bir motor görmüştüm. Demekki artık motorlara da gaz takılabiliyor mantığıyla, motora otogaz taktırmanı öneririm. Fakat bu senin istediğin gibi bir yanma zamanı vermiyeceği aşikar olacağı için en iisi nos kullanman
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)