yok daha neler..
fahricin adlı üyeden alıntı
heheheh
çok iyi yaaa. acayip güldürdün beni.
sevgili zeta bu aralar foruma pek uğrayamıyorum diye senin soruna da cevap veremedim ama şimdi cevap veriyorum işte.
bahsettiğim tüpü her türlü dalış malzemesi satan yerden temin edebilirsin.hava çıkış kısmı standart olarak regülatör şeklinde ama ufak bir değişiklik ile motora uygulanabilir hale gelebilir sanırım.fiyatı da benim en son bildiğim 75-90 dolar arası birşeydi.
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
Benim LPG li bir Flashım var ve LPG de benzine göre daha iyi gidiyor, hatta 4 sene önce bir 3.18 BMW vardı bende o da LPG ile daha iyi gidiyordu.Akira adlı üyeden alıntı
Race´in ustasıyım, ARN´nin hastasıyım :)
Gokcell
dostum sen hava yerine lpg verirsen o motorla hiç birsey yapamazs1n oksijeni azalt1yosun o motor çal1smakta zorluk yasar 4 zamanl1 motor için okey ama yak1t yerine lpg verirsen ama oksijen yerine lpg veremezsin
dostum sen anlik guc artisi istiyosan cross motorlarinda ENERGY INJECTION diye bi sistem var.belli devirde normal benzin-hava karisiminin yaninda kendi icinde depoladigi benzin-hava karisimini yanma odasina gonderiyo.sen bu sistemi eski crosslardan bul.(yamaha dt 125'te var kesin eminim)sanirim 3.500 devirde sistem atesliyo kendini.sistem atesleyicisini devire gore degilde ayri bi dugme ile yap.istedigin anda anlik kuvvet elinde sanirim {bu sadece dusunce ama yaza Turkiyeye doneyim deneyecegim bunu}
Motoru lpg'ye çevirmek mümkün. Ama ondan da performans bekleme, aksine düşer performası. Tam karbüratörün hava giriş kısmına bir aparat yapıp gazı oraya verdin mi olur. Bunun için motorun yüksek hızda olması da gerekmiyo. Ama benzin gitmicek motora. Lpg'li bir motorun olur, tek fark tüp bittiğinde benzincilerde değil aygaz, likidgaz vb. yerlerde doldurman olur.
Hız ve performans istiyorsan motora turbo veya nos takabilirsin. Ama bu sefer de çok masraf etmen gerekir. Eğer motora nos takacak olursan pistonları segamları değiştirmen lazım. Çelik piston segman takmalısın. Takmama gibi bir şansın da var ama kısa zamanda motoru yersin, pistonun erimeye başlar.
arkadaş hava alışından gaz lpg vermek demiş.
lpg zaten gaz değil mi, gaz lpg nası oluyo?
LPG: Liquid Petrol Gaz demek.
bu konuda başka bişey yazmaya gerek yok, defalarca cavabı verilmiş ve yeterince tartışmışsınız zaten.
cause suicide is painless / It brings on many changes / And I can take or leave it if I please, /
and you can do the same thing if you please
arkadaşlar hava alışından gaz lpg vermek değil de daha önce de dediğim gibi açık hava filtresi ve 8 cm lik bilgisayar fanı ile bir deneme yaptım çok fazla fark etmemesine karşın fark yarattı bunun da sebebi bilgisayar fanının tabiki çok ta fazla kompresyon yapamaması fakat güzel bi takometre ile max hız deneyi yapıp videosunu koymaya çalışacağım max hızda ne kadar fark ettiğini görücez
bunun dışında tahminimce optimum bi devirde yakıt sarfiyatında dişe dokunur bi ekonomi sağlar bence fakat o optimum devri bulmak ve o değerde kullanmak lazım fakat yeterli kompresyon sağlayabilecek bir fan veya emici üfleyici bi sistem oldukça fark yaratır yalnız bu da uzun kullanımlarda motorun ömrünü kısaltır
her şey mümkün değil
hiç bir şey de imkansız
Bunlara GERENK yok ! , LPG falan filan !
sen supercharger benzeri bi sey yapmayi denemisin.keske fan'i biraz daha devirlendirseydin o zaman gozle gorulur fark yapardi.cgl125 adlı üyeden alıntı
abi o da çözüm değil çünkü motorun sıkıştırma oranı belli olduğundan kompresyon yapacağı hava yüksek sıkıştırma oranlı motorda yani orjinal motorda fazla benzin vuruntuya sebep olacaktır ve motor boğulacaktır bence...zeda3000 adlı üyeden alıntı
bırakalım arkadaş tüpü bağlasın arkaya da bi tane mutfak tüpü bütün zevkleribi anda yaşasın yolda giderken motor patlasın o da hızın doruklarındayken uçsun havaya doğru
o kullandığın gazın yanında saf oksijende gönderirsen belki motor hızlanır ama illa hissedilir bi hızlanma istiyorum diosan nitrojen dene
etrafına bir baksana evrendeki herşey sana hizmet etmek için yaratılmış.........
o kadar ufak hacimli bi alet NOS kaldirirmi yaa ?adamin motoru elinde kalcak
valla yazılanları okudum bende bişeyler yazmazsam eksik kalacamı hissettim arkadaşım aklına takıldı isen yap içinde kalmasın ama dikkat et açık havada yap garajda falan deneme alimallah gaz sızı verir artı gazı yakmadan çiğ olarak motor eksozdan atar ise eksozdaki kıvılcımla yüksek patlamalı artçı şoklar yaşayabilirsin eksozdan dan oluverirsin walla ama adrenealini arttırmak için denemeye değer
hee!!! aklıma gelmişke söyleyeyim büyükbabam 64 model 6 silindirli mercedesini kışın çalıştırmak için beze döktüğü benzini emişten motora koklatıyodu ve motor canavar gibi çalışıyodu sonra ne mi oldu motorbi keşedöndü ve koklatmadan çalıştırmaz oldu ve motorun ayarı kaçtı hehe sonrada arabayı sattı iyi fikir ama denemeyin .............( isterseniz deneyin ttabi merak eden varsa))
Adana toroslarındaki amcam da aynı şeyi fiat 50nc kamyonete eter spreyi koklatarak çalıştırıyordu ama o spreyi nerden buluyordu onu bilmiyorum.
ALLAH akıl fikir feraset versin
AMİN...
[B][COLOR="Red"]AĞIRADAM...[/COLOR][/B] [COLOR="Blue"][B]SAVAŞ BİÇER İSTANBUL A Rh (+) HONDA TRANSALP XL 650V[/B][/COLOR] [COLOR="Red"][B]SAVAŞ-BARIŞ-ULAŞ KURTULUŞA KADAR SAVAŞ....[/B][/COLOR]
abi şunu denedikten sonra sonuçları yazabilecek durumda olursun inşallah
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)