ilginç ben bunu bu işi arabalara yapan karasu abiye bi danışıyım bakalım ne diyecek.
ilginç ben bunu bu işi arabalara yapan karasu abiye bi danışıyım bakalım ne diyecek.
As technician As Possible
kendimi tam ifade edememenin üzüntüsündeyim arkadaşlar ama bunu deneyecem ban bu işlerden anlarım haftasonu size sonucu bildiririm hatta mümkün olursa resimlerlede aktarırım
bolu beyi dostum bu işi tipoda denedikten soora aklıma geldi zaten arabada işe yarıyor ama ufak cc de ne yapar deneyip görecez BİZİ İZLEMEYE DEVAM EDİN
bu arada çok esprili cevaplar gelmiş herkese teşekkür ederim
FIRAT haftasonu geziye gelirsen beraber deneriz KONYA MT silleye gidecek sille bundan soora test alanı olacak
(( :KONYA MT İÇİN DOKANDIRIN : ))
BİR AĞAÇTAN BİNLERCE KİBRİT ÇIKAR , BİR KİBRİT BİNLERCE AĞAÇ YAKAR
herkesin sağlığı açısından Konya sille gezisi iptal olduRAPTOR666 adlı üyeden alıntı
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Tüh ! Sille güzel yerdi beaa ,yazık oldu, gitti güzelim Konya.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
Videoya çekin, bayadır alevli motorcu görmedim, iyi olurRAPTOR666 adlı üyeden alıntı
Şaka bir yana, denemeyin, işe yaramaz, gereksiz yere "iki tekerli alevli şey nedir" sorusuna cevap olmayın.
ben küçüklühümde mobiletime karbiretör emiş bohazından akvaryum hortumu ile aseton sıkıyordum mesela so suratinde asetonu sıktımmı deli gibi gidiyordu ama cok cabuk sekman eskitiyordu 3 4 ayda bir sekman değiştiriyordum mobilet olduğu için hem ucuzdu sekman hemde yarım saat te takıyordum o yüzden bayahı kullandım ama 4 zamanlı bir motorda nasıl tepki verir bilmem
Bende benim motora radyatör ve karbüratörden kıymalı pide veriyorum. acayip gidiyor ama çok kilo yapıyor. 3-4 ayda bir liposuction(böylemi yazılıyordu) gerektiriyor.
şaka bir yana aseton işe yarıyor. gözümle gördüm. ama hortumları eritiyor ve çok tehlikeli.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
hahahuha ay sen ölme emiBende benim motora radyatör ve karbüratörden kıymalı pide veriyorum. acayip gidiyor ama çok kilo yapıyor. 3-4 ayda bir liposuction(böylemi yazılıyordu) gerektiriyor.
yaw boşta çalıştırıp deneyecem ama normal piknik tüpüylen olmaz bu iş onun için şu çakmaklara gaz dolduruluyo ya hani sprey kutusu gibi bişiii ile hava iltresinin ordan verecem seneyo hazır
(( :KONYA MT İÇİN DOKANDIRIN : ))
BİR AĞAÇTAN BİNLERCE KİBRİT ÇIKAR , BİR KİBRİT BİNLERCE AĞAÇ YAKAR
benim de şöyle bir düşüncem vardı fikir olarak, bir iki ay önce aklıma gelmişti.ben değişik bir şekilde düşünmüştüm ama.
şimdi arabalarda yada supercharger lı amerikanlarda mantık yanma odasına daha fazla hava beslemesi sağlamak değil mi.benim de aklıma şu gelmişti.
aranızda dalış yapanlar varsa bilir, emergency mini tüpler vardır doldur boşalt tarzı(30-40 cm boyunda mini dalgıç tüpü misali, yaklaşık normal nefes alan bir dalgıca 30-40 sn hava sağlar).onu karbüratöre bağlayıp en yüksek sürate çıkıldığı zaman içindeki basınçlı hava ile karbüratöre ek hava beslemesi yapmak.tabii gene dalanlar bilir, bu karışım içeriği deneyimli bir dalgıç tarafından değişik şekilde yapılabiliyor.yani mesela bu karışımın içindeki oksiyen yüzdesi arttırılabilir(derin dalış azot karışım misali).
bende böyle bir şey düşünmüştüm, bende şu an motor olmadığı için deneyemem ama imkanı olan varsa bir denesin, sonucu söylesin, olursa bir teşekkür etsin yeterli ))
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
silleye ne yazık ki gelemiyorum. ama sanmayın ki patlayaçak diye korktuğumdan yine de sonuçu merak ediyorum.RAPTOR666 adlı üyeden alıntı
Raptor666 'cığım...
bir gün roman yazmaya karar verirsen ve kitabın yayınlanırsa lütfen haber ver! almak isterim
[B]Algı kıtlığı yaşıyorum! Lütfen bir kez olsun Türkçe derslerine giren öğretmenini onure et![/B]
yani kibarca senin olayın hikayeden ibaret diyosunbach adlı üyeden alıntı
(( :KONYA MT İÇİN DOKANDIRIN : ))
BİR AĞAÇTAN BİNLERCE KİBRİT ÇIKAR , BİR KİBRİT BİNLERCE AĞAÇ YAKAR
Luxor dedigin gayet guselmis aslinda bunun maliyetini bana soylermisin benim kafama yatti bu fikir. Ben deneyebilirim.Biraz bilgi lazim nasil bu meret nerde satiliyor baglantisi nasil vana ilemi calisiyor.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Aha. şimdide memlekette nos lu scooterlar cirit atmaya başlayacak
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-Lpgyi hava ile birlikte verilmesi olayı motosiklerde daha fazla hava emmeliki içine katılan gaz(lpg veya doğalgaz), oksijen miktarını etkilememeli ve tabiyki püskürtülen benzinin miktarının azaltılması gerekiyor.Belki olabilir. Zaten verim için yanma diyoruz .
-Bir arkadaş benzin daha yanıcı demiş hayır lpg daha yanıcıdır ve oktan sayısı Benzinde kullandığınız ve ilave katkılara birlikte 95 -97- 98 - 100 ama lpg direkt 106 oktandır...
-Ama (enjektörlü)direkt püskürten bir motor bulursan hemen hallolur ve düşük devirde yüksek torkun etkisyle tek tekere kalkarsın ama sonra inişe geçermisin bilmiyorum..
Dökümanı var: LPG - BENZİN+LPG ve DİZEL+LPG uygulamaları mevcut ve karşılaştırılması yapılmış... Artık dizellerde lpgli olacak...Şu an döküman yenileniyor galiba ama ön görünüş resmi var...
http://66.249.93.104/search?q=cache:...r&ct=clnk&cd=1
-Az kaldı bu denemelere seneye inşallah denemeye başlayacağız kendi çapımızda...
Otomot.NET Kurucusu - Tamindir.com Çalışanı - Siyahinazuma.com sahibi
Lpg benzin ve dizel karışımındaki temel sorun şudur. (Özellikle benzin-lpg) Lpg nin tutuşma sıcaklığı benzine oranla daha düşük olduğu için sıkıştırma sırasında karışımdaki lpg buji kıvılcımını beklemeden tutuşarak vuruntu denen dengesizliği yaratmaktadır.
Kaldı ki lpg nin yanması sonucu oluşan enerji benzine göre fazla gözüksede bu enerjinin önemli bir kısmı (benzine nazaran) ısıl enerjidir. Bu nedenle lpg genişleme enerjisi (pistonları hareket ettiren şey) daha düşük kalmaktadır. ve hararet problemlerine neden olmaktadır. (Hele hava soğutmalı bir motorda sonuç felaket olabilir)
Aksi olsa zaten lpgli otomobiller daha süratli olmalıydılar.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-Zaten bizlerde lpg - benzin karışımından bahsediyoruz. Sadece lpg kullandığında araçların son hallerini görüyoruz. Lpg daha silindire girmeden alev alıyor bu sorun yüksek oktanlı yakıtlardada mevcut zaten. Ama bu sorun yanlış lpg dönüşüm uygulamalarından ve araçlara gereginden fazla oktanlı yakıt alınmasından kaynaklanıyor.
- Lpgli araçlara zaten karşı olan biriyim ama doğru uygulandığında neden olmasın sürekli artan ve belimizi büken fiyatlara karşın artık şu ana kadar düşünülmemiş fikirler ortaya çıkıyor.
- Akira sonuna kadar haklısın.Ama bu sorunda doğalgazla çözecekler .Yakında fiat doblo taksiler doğalgazlı olarak dolaşacak. Belkide dolaşıyor şu anda. Opelin combosuda yakında öyle olacak.
-Ama bunları motora uygulamak ne kadar mantıklı onu bilemiyorum. Sıvıları dizginleyebiliyoruz ama gaz halindeki yakıtı nasıl dizginleyeceğiz motorlarda...
Otomot.NET Kurucusu - Tamindir.com Çalışanı - Siyahinazuma.com sahibi
İnşallah olur ama doğalgazı depolamak büyük sorundur. Tam hatırlayamadım ama nşa da doğalgazı depolamak için 150 atm gibi bir basınca veya -190 C sıcaklığa ihtiyacımız var.
Bir dönem alternatif yakıtlarla ilgilendim. Öğrenciykende bir hocamızın çalışması için bahsettiğin konudaki bir makaleyi türkçeye çevirmiştim.
Gaz ve sıvı yakıtı beraber tuabilmek için karışımın gaz fazının yoğuşma sıcaklığına getirilmesi gerekli. Yukarıda bahsettiğim nedenden ötürü bu doğalgaz-benzin için imkansız. Lpg-benzin içinse 5 atm gibi bir basınç gerekli bu yarış arabalarındaki fuel cell dedikleri sistemle gerçekleştiriebilir.
En iyisi bekleyip görmek.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/gost...rih=2005-11-10
böyle bir haber var ve bu araçlar türkiyeyede gelecek. Yakın zamanda 2008 diye biliyorum hibrit doblolar olacak yollarımızda.Eğer projeye giden kaynak tırpanlanmazsa...
Ayrıca 2004 yılında Autoshow dergisini içeriğinde doğalgazlı combolarla ilgili döküman var. Yakıt tanklarına güvenemedikleri ve bu tanklar için belge alınamadığından proje ne durumda bilmiyorum. Zaten bundan başkada haber yayınlanmadı.
Otomot.NET Kurucusu - Tamindir.com Çalışanı - Siyahinazuma.com sahibi
Lpgli araçların bile güvenliğinive kontrolünü sağlamaktan acizken. doğalzaz...
Hadi hayırlısı
Bilgi için teşekkürler heybetcom
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)