motorumun durmadan istop etmesinden bıktım acıl yardım
Reklamlar
-
motorum dağa 1 haftalık benzını orta derece kontağı cevırıyorum ve motoru calıstırıyorum gaza basınca gıtmıyo motor ugrasıyorum ugrasıyorum gıdıyo sonra 1dk gecemeden duruyor ve gene ugrasıyorum ıstop edıp edıp duruyo bu sorun neyden kaynaklanmıs olabılır motor dağa alalı 4gun oldu 160km.. yol gıttım!
Reklamlar
-
Şu motosikletin birde markasını yazsan.
-
moreno 100 marka : motoran
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------
benzın az dıyemı oluyo servıse mı gonderıyım dağa 4 gun oldu bıde farları gece acık unutmusum akü mu bıttı
-
hocam benzin deposu hava almıyor olabilir...kapağı çıkarıp bide öyle sürüp dene bakalım
-
4 günlük motorla neden uğraşacaksınki...
götür at aldığın yere adam gibi motor verin de...
-
sımdı tekrar surmeyı denedım benzın yarınında altında benzın yuzunden olabılırmı? dun bı sorun yoktu sabahda oylen bı basladı boyle
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:59 ----------
hocam bıde sımdı tekbasıma surdugumde dağa az oluyo 10dk da 1 falan ama arkamda bırı oldgunda 2dk 3 dk da 1 en fazla 5 dk da 1 yapıo cok sınır bozucu sımdı sızın dedıgınız gıbı benzın deposu acık surucem bakalım bı değısıklık olucak mı ? bide hocam benzın deposu acıkken bı sorun olmazsa benzın deposu acık mı gezıcem hep :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------
bi değişiklik olmadı benzin de aldım teknık servıse mı gondersem
-
Hocam 1 haftalık motorunuz arızalanmış,sorunun çözümünü burada arıyorsunuz
-
1 gram benzin olana kadar öyle bir şey yapmaz. Anahtar kontaktamıydı, farlar nasıl açık kalıyor anlamadım. Akü bitse marş basmaz hocam....
Depo kapağını açın öyle deneyin. Eğer anlıyorsanız rolanti ayarına bakın.... Büyük ihtimal ikisinden birisidir.
-
bence o motorun içinde yağ yok
başka bi ihtimalde hava ayarı cok kısık.
-
14 Temmuz 2013, 00:15
#10
Ateşleme sistemi veya yakıt besleme sorunu gibi duruyor.
Hangisi olursa olsun yeni aldığın bir mal... Üretim hatası büyük olasılık vakit geçirmeden aldığın yere başvur onlar uğraşsın... Ayarlarını yapsınlar sonra kullanıcı hatası demesinler... vakit geçirme...
-
14 Temmuz 2013, 00:33
#11
konuya girip girmemekte tereddüt ettim, acaba tıklasammı dedim, belki bu sefer çinli değildir. Yine çin yine saçma sapan arıza. En çok nefret bu tür motorları satan dünkü bisiklet lastiği tamir eden ve 1 ayda usta olan, halkı kandırmaya yönelik satış yapan sözde esnaflar.
-
14 Temmuz 2013, 00:47
#12
la bindiğin motor sanki bi haltta (mikuni) arıza bu sonuçta her motor yapabilir. 100 çeşit arıza var japonuda çinide sıfırda olsa arıza cıkabılır bırakın su dar düşünceli kafa yapısını.
-
14 Temmuz 2013, 01:12
#13
Rölantinmi düsük acaba 1000 nin altındaysa stop edebilir
-
14 Temmuz 2013, 01:21
#14
hava filtresini kontrol et. Akla gelen pis benzin. Depoyu komple boşalt temiz benzin koy. Olmazsa benzin hortumunu musluk tarafından çıkar bakalım benzin geliyormu?
Ve egzostan çıkan duman beyaz renktemi?
-
14 Temmuz 2013, 02:23
#15
ya kaçtane motor kullandım boyle saçmalık gormedım sımdı 1 saat beklıyorum ve çalıstıyıroum sonra calısıyor normal sonra kontak kapatıyorum ve tekrar calıstırdıgımda farklı bır ses cıkıyor normalkı ses gıbı değıl farklı bı ses ve gaza bastıgımda ya istop edıyor yada ses cıkartıp 2sn sonra ıstop edıyor bazen nadir calısıyor 1dk gecmeden hızım ne olursa olsun yavaslamaya baslıyor artık yolda gıderken dua etmeye basladım bugun yolun ortasında durdu motor arkadakı adam bana gırıyodu bosu bosuna kufur yedım ben motordan fazla anlamam en ıyısı tamıre gonderıyım uretım hatası falandır heralde ınsalla oyalamaya calısmazlar 1 ay sonra gerı gelcek falan fılan 2yıl garantısı var zaten sımdı gece yarısı verdıgınız bılgılerı denıyorum sıteye vıdeo atılıyorsa vıdeo atarım!
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:14 ----------
tr_select adlı üyeden alıntı
1 gram benzin olana kadar öyle bir şey yapmaz. Anahtar kontaktamıydı, farlar nasıl açık kalıyor anlamadım. Akü bitse marş basmaz hocam....
Depo kapağını açın öyle deneyin. Eğer anlıyorsanız rolanti ayarına bakın.... Büyük ihtimal ikisinden birisidir.
marş ara sıra basmıyor zaten !
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:17 ----------
zaferkarizma adlı üyeden alıntı
bence o motorun içinde yağ yok
başka bi ihtimalde hava ayarı cok kısık.
300km de bakıma getırın dedıler 160km oldu bide hava ayarı yukselte bılırmıyım?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:19 ----------
alperentalas adlı üyeden alıntı
motorum dağa 1 haftalık benzını orta derece kontağı cevırıyorum ve motoru calıstırıyorum gaza basınca gıtmıyo motor ugrasıyorum ugrasıyorum gıdıyo sonra 1dk gecemeden duruyor ve gene ugrasıyorum ıstop edıp edıp duruyo bu sorun neyden kaynaklanmıs olabılır motor dağa alalı 4gun oldu 160km.. yol gıttım!
zaferkarizma adlı üyeden alıntı
la bindiğin motor sanki bi haltta (mikuni) arıza bu sonuçta her motor yapabilir. 100 çeşit arıza var japonuda çinide sıfırda olsa arıza cıkabılır bırakın su dar düşünceli kafa yapısını.
ne demeye calısıyosunuz ? Ortada bir sorun var ve ben bu sorunun ne oldugunu ogrenmek ıstıyorum motor bı halt etmese bıle
-
14 Temmuz 2013, 02:38
#16
BANA KALIRSA ÇÖZÜMÜ SERVİSTE ARAMAKTA FAYDA VAR ORASINI BURASINI KURCALAMAK YERİNE ALMIŞ OLDUGUNUZ MOTORUN SİBOP AYARLARINDAN KAYNAKLI Bİ ŞEYDE OLABİLİR NET BİŞEY SÖYLEMEK ZOR DERSENKİ SİBOP AYARINI HEMEN YAPTIRAYIM ODA ZOR ÇÜNKÜ BİLDİGİM KADARIYLA 2000 - 2500 KM YAPMADAN SİBOP AYARI YAPILMAZ DİYE BİLİYORUM SİBOPLAR YERİNE ALIŞMADIGI İÇİN YADA İÇİME SİNMİYO DERSEN BİR HAFTAYI DOLMADAN GERİ VER VEYA DEGİŞTİRSİNLER HAA ONUDA YAPMADILAR YA TÜKETİCİ HAKLARINA BAŞVUR VEYA UGRAŞAMICAM BU İŞLERLE KAFA YORAMICAM DERSEN SERVİSTE TUTANAK TUTTUR ÇÖZÜMÜN OLMADIGINA DAİR BİZ YAPAMADIK ANLAMIYORUZ ANLAMINA GELEN Bİ FORM BU GİBİ DURUMLARDA MOTORUNU YA DAHA BÜYÜK Bİ SERVİS BAKAR YADA MOTORU DEGİŞTİRİRLER
-
14 Temmuz 2013, 02:49
#17
Daha sorunun ne oldugunu bilmiyorsun ki nasıl yardım edelim
Yok stop etti yok 5 dakka calıstı yok kontagı açtım kapattım stop etti
Normal bi motor stop etmez ustaya servise felan gidin
-
14 Temmuz 2013, 03:51
#18
Jikle çekili kalıyor galiba...Çalıştıktan sonra jikleyi geri iktirmen gerekir.
-
14 Temmuz 2013, 12:03
#19
Ali Sungur adlı üyeden alıntı
Jikle çekili kalıyor galiba...Çalıştıktan sonra jikleyi geri iktirmen gerekir.
jikle nedir?
-
14 Temmuz 2013, 12:25
#20
alperentalas adlı üyeden alıntı
jikle nedir?
ilk çalıştırmada motora fazla benzin vermeye yarayan zamazingo,sendeki nasıl bilmiyorum,büyük ihtimal sol elcigin hemen attındadır,çekili kaldıysa saglıklı çalışmaz motoru,bi kontrol et,ve fazlada ugraşma götür onu,çok basit bişeyi vardır,ugraşarak daha büyük meseleler açma başına..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------
Mikuni adlı üyeden alıntı
konuya girip girmemekte tereddüt ettim, acaba tıklasammı dedim, belki bu sefer çinli değildir. Yine çin yine saçma sapan arıza. En çok nefret bu tür motorları satan dünkü bisiklet lastiği tamir eden ve 1 ayda usta olan, halkı kandırmaya yönelik satış yapan sözde esnaflar.
biz bu formda,yolda giderken arka tekeri kilitlenen o çok övdügünüz JAPON motorlarının konularınıda okuyoruz,hiç tereddütümüz olmuyo,hatta bi tarafımızla gülesimiz geliyo bazen ama kendimizi tutuyoruz,sen kendini iyi hissetmek istiyosan bi japon formu bul çıkma oradan,110 cc le içeri alırlarsa
eger kask takmıyorsan koruyacak bir şeyin yok demektir
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)