Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Fazer Hakkında

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    05 Temmuz 2013
    Selamlar.2005 Model fazer sahibiyim.Motor hakkında bikaç sorum var sizlere.İlk olarak motorda tiger marka egzoz takılı geçen farkettim egzozun tekinden sıcak hava üflüyo tekinden soğuk hava,egzoza tek boru geliyo ve ikiye ayrılıyo egzoza giren kısıma kdr heryer yanıyo fakat tekinden soğuk hava üflüyo normal bi durummu bu ? Bir sorunumda şöyle.geçenler usta tıkırtı yaptığı için ön dişlinin değişmesi gerektiğini söyledi ve sipariş etti değiştirmek için açtığında zincir dişlinin orjinal olmadığını çin malı bişi olduğunu o yüzden orjinaslinin tam oturmadığını gördük tornada biraz oynadılar ve taktılar ön dişliyi fakat yolda bayır yukarı vites atarken motordan bi metal parça sesi geldi çatır çutur bişiler oldu motor bi kasıldı beni öne attı hafif stop ederken debriyaja basıp çektim kenara bişi göremedim daha sonra tekrar yola çıktım ve bidaha sorun yapmadı burda ne olmuş olabilir açıkçası hızlanmaya korkar oldum ? Birde yakıt sarfiyaını düşürmek için co ayarları nasıl olmalı ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Gelen ses hiç hayra işaret değil, mutlaka düzgün bir ustanın kontrolünden geçirtin!!!, mümkünse yol yapmayın!!.

  3. #3
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    Bu konularda sanırım sadece fikir yürütme-varsayımda bulunabiliriz.
    Egsoz konusunda benim fikrim, egsozun en başından beri ya yanlış tasarlanmış oluşu, ya da egsoz boğazına doğru bi yamukluk kayıklık oluşudur. Birkaç milimlik bir sapma bile, atılan egsozu tek çıkışa çevirebilir. Yani bir sıkıntı yok, egsoz çıkışların yamuk-çarpık duruyor sadece...
    Ustana gidip ön dişlini açtırıp kontrol ettirir misin? Kama veya diş kırmış olabilir, şansa yürüyor olabilirsin şu anda. Ve herhangi bir durumda motoru kitletip kaç km hızla gidiyorsan git, takla atıp motorun üzerinden uçabilirsin şu anda... Bir de, ben şunu anlayamıyorum. Altınızda 100 beygirlik 4 silindirli bir canavar var. En önemli, dikkat isteyen titizlik isteyen parçalarına bile nasıl çin malı parça kullanabiliyorsunuz, nasıl bu kadar cesaretlisiniz anlamıyorum. Ben aylardır bir sinyal alıcam kendime. Çin malı almıyım, bi sıkıntı çıkar beyni yakar falan diye kafayı kurcalayıp duruyorum, hala eski sinyallerimle geziyorum bu yüzden; siz milletin "aman en kalitelisi olsun, birşey olmasın, tehlikeli parça, gidip DID alayım varsın iki katı pahalı olsun" dediği parçalara bile çin malı parça alıp takıyorsunuz. Bence biraz oturup düşünmek lazım
    Co ayarları her motora göre değişkenlik gösterir, özellikle sıfır km olmayan motorlar için.. Deneme yanılma yoluyla bulmalısın kendi motorun için ideal Co ayarını

  4. #4

    Üyelik
    05 Temmuz 2013
    Ben motoru alalı 2 ay oldu malesefki benden önceki kişi böyle bişi yapmış bu zincir dişli olayı benimde içime sinmedi en kısa zamanda değiştiricem şu an diken üstünde gidiyorum kendim açıp kontrol etmek istedim fakat gerekli alet edevat olmadığı için açıp bakamadımda.O sıcak gelen borudan sonra egzozdan nasıl soğuk hava çıkıyo bende buna kafa yoruyorum bikaç gündür fakat bulamadım..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)