eline sağlık gene döktürmüsün
devamıda gelecek sırada REGAL RAPTOR DD 250 var
işlem bitti fakat bu gece geç oldu artık
kısmetse yarın artık...
Teşekkürler
takipdeyiz eline saglık
Kolay gelsin kıng...
teşekkürler arkadaşlar ;)
dostum o rulmanlar sayesınde dişliler bir birlerine TEĞET yani mm mesafede diziliyor bu şekilde vites geçişleri rahat ve sorunsuz oluyor,
rulman dağılmış olunca dişliler bir biri üzerine sürtmeye başlıyor vites geçişleri zorlaşıp kemikleşiyor,
o sebepten korkulacak durumdur aslında,
tek rulman sorun oldugu anda tamır edılmelı aksı taktırde vites dişlileri ve belkide zorlamadan dolayı hilalleride değiştirmeye mecbur bırakabilir...
bak regal işini bitirdim
biraz zahmetli oldu ama ve resimler biraz az
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/116871-regal-raptor-dd-250-motor-yarma-motor-tamiri-full-resimli.html#post3044387
Kıng Reyiz konuyla alakasız ama bir cebefen olsa neler yapardın teknik veya aksesuar anlamında makinayı kişiselleştirmek adına...ama mekanik ağırlıklı ne yapardın mesela...örneğiln krank kolu bilyalarını değiştirirmiydin veya sübap sesi çözümün ne olurdu..yağ eksilmesini önlenek i.in ne yapardın kız gibi motor kullanmayıp sıkıştırararak sert kullanan ben için bir önerin varmı..dişliler için mesela kaçlık kullanırdın...lastik tercihin ne olurdu...beni hayallerine ortak et aga...
ustanın iyisi parça arttırandır, hiç arttığı oluyo mu usta
5 bin km deki racer 200 neden yağ yakar. psiton segman silindir hiçbir problem yok. iyi yağ kullanılıyor. subap keçelerinde sızdırma yok, piston üstünde yanma odasında aşırı krom var nedendir acaba? piston segmanların altında kalan yerde mmetrik oturuyor silindire bu onun şiştiğini mi gösterir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------
bir de racer 200 deki yağ pompası zinciri neden bu kadar gevşek nerdeyse dişliden çıkacak gibi
Motor yağsız kullanılmıştır veya üretim hatası vardır. 5000km'deki motor kolay kolay yağ yakmaz. Silindir kapağında ve pistonun üzerinde kurum olması normal ama 4-5mm ele gelecek kalınlıkta olmamalı kazırsan zımparalarsan altta metal görünecek şekilde ince kurumlanmalı. Yağ pompası zincirinin aşırı bol olması da normal değil ya eskimiştir ya da o da üretim hatalıdır. Motorda başka bi sorun yoksa 100 liraya bi tane Zongshen Cg200 65.5mm silindir takımı alın keyfinize bakın.
Ben de parça artırmıyorum acaba kötü ustamıyım
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)