Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Racer 200 Motor Yarma.motor yenileme FULL RESİMLİ

    REKLAM ALANI
  1. #21
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    eline sağlık gene döktürmüsün


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    devamıda gelecek sırada REGAL RAPTOR DD 250 var
    işlem bitti fakat bu gece geç oldu artık
    kısmetse yarın artık...

    Teşekkürler
    cenkito bunu beğendi.

  3. #23
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    takipdeyiz eline saglık

  4. #24
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Kolay gelsin kıng...

  5. #25
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    teşekkürler arkadaşlar ;)
    cenkito bunu beğendi.

  6. #26
    TheArcheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2012
    serkan abi rulman dağınık bir şekilde kullanılırsa ne olur peki ?

  7. #27
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    dostum o rulmanlar sayesınde dişliler bir birlerine TEĞET yani mm mesafede diziliyor bu şekilde vites geçişleri rahat ve sorunsuz oluyor,
    rulman dağılmış olunca dişliler bir biri üzerine sürtmeye başlıyor vites geçişleri zorlaşıp kemikleşiyor,

    o sebepten korkulacak durumdur aslında,
    tek rulman sorun oldugu anda tamır edılmelı aksı taktırde vites dişlileri ve belkide zorlamadan dolayı hilalleride değiştirmeye mecbur bırakabilir...

  8. #28
    TheArcheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2012
    şu hyosungu bi toplayımda bu hafta , sonrada ona girişiriz artık

  9. #29
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    bak regal işini bitirdim

    biraz zahmetli oldu ama ve resimler biraz az

    http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/116871-regal-raptor-dd-250-motor-yarma-motor-tamiri-full-resimli.html#post3044387
    cenkito bunu beğendi.

  10. #30
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Kıng Reyiz konuyla alakasız ama bir cebefen olsa neler yapardın teknik veya aksesuar anlamında makinayı kişiselleştirmek adına...ama mekanik ağırlıklı ne yapardın mesela...örneğiln krank kolu bilyalarını değiştirirmiydin veya sübap sesi çözümün ne olurdu..yağ eksilmesini önlenek i.in ne yapardın kız gibi motor kullanmayıp sıkıştırararak sert kullanan ben için bir önerin varmı..dişliler için mesela kaçlık kullanırdın...lastik tercihin ne olurdu...beni hayallerine ortak et aga...

  11. #31
    thb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda wave 110i
    ustanın iyisi parça arttırandır, hiç arttığı oluyo mu usta

  12. #32

    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    cg 200 + chopper cg 150
    5 bin km deki racer 200 neden yağ yakar. psiton segman silindir hiçbir problem yok. iyi yağ kullanılıyor. subap keçelerinde sızdırma yok, piston üstünde yanma odasında aşırı krom var nedendir acaba? piston segmanların altında kalan yerde mmetrik oturuyor silindire bu onun şiştiğini mi gösterir?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------

    bir de racer 200 deki yağ pompası zinciri neden bu kadar gevşek nerdeyse dişliden çıkacak gibi

  13. #33
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı seyyid47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5 bin km deki racer 200 neden yağ yakar. psiton segman silindir hiçbir problem yok. iyi yağ kullanılıyor. subap keçelerinde sızdırma yok, piston üstünde yanma odasında aşırı krom var nedendir acaba? piston segmanların altında kalan yerde mmetrik oturuyor silindire bu onun şiştiğini mi gösterir?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------

    bir de racer 200 deki yağ pompası zinciri neden bu kadar gevşek nerdeyse dişliden çıkacak gibi
    Motor yağsız kullanılmıştır veya üretim hatası vardır. 5000km'deki motor kolay kolay yağ yakmaz. Silindir kapağında ve pistonun üzerinde kurum olması normal ama 4-5mm ele gelecek kalınlıkta olmamalı kazırsan zımparalarsan altta metal görünecek şekilde ince kurumlanmalı. Yağ pompası zincirinin aşırı bol olması da normal değil ya eskimiştir ya da o da üretim hatalıdır. Motorda başka bi sorun yoksa 100 liraya bi tane Zongshen Cg200 65.5mm silindir takımı alın keyfinize bakın.


    Alıntı thb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ustanın iyisi parça arttırandır, hiç arttığı oluyo mu usta
    Ben de parça artırmıyorum acaba kötü ustamıyım


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler