Racer 200 Motor Yarma.motor yenileme FULL RESİMLİ
Reklamlar
-
Arkadaşlar Yine bir Motor yenileme işleminde karşınızdayım
Acaba Bende ALTIN ANAHTARLI ADAM diye NİCK 'mi alsam
neyse bu işin latifesi sadede gelelim,
motoru söküp tezgaha yatırıyoruz,
sonrasında başlıyoruz dağıtmaya,
Subap ve subap piyanolarından başlıyoruz,
Bu işleme başlarken pistonu en üst ölü noktaya getirin,
sonra aynı şekilde toplarsanız aklınız takılmaz.
direct toplanabılecek kıvama gelır motor,
buradan sonra subap tablası (silindir üst kapak) çıkmış demek oluyor,
ve silindiride söküyoruz bu arada,
sırada ALTERNATÖR (statör,,sargı)
kapağın civatalarını söküyoruz ve volant (manyeto) 'yu çektirme ile çıkartıyoruz,
ve bu kısımda boşalıyor
sırada DEBRYAJ kısmına geldi,
tüm civatalar sökülür ve kapak ayırılır,
krank yağ hunısını sökmek için sökme aparatı kullanıyoruz,
debriyaj göbeğindeki 4 adet M6 cıvatalarıda söküyoruz,
burada RACER 200 lerde bulunan BALANSÖR SENTESİ bulunmaktadır,
burada VİTES MİLİ sökülüyor ve çekip çıkartılıyor,
ve işte ortalık yine bomboş
burada ANA BLOK CİVATALARI söküyoruz ve motorun ciğeri açılıyor
işte gözler önünde her şey
işte sorunlu arızalı rulman.
burada vites dişlilerindeki karıncalanma ve çizikler belirgin gözüküyor ve değişecekler.
tüm sorunlu dişliler değiştirildi,
tüm sorunu rulmanlar yenilendi ve toplamaya geçiliyor,
burada şanzuman grup dişlilerini yerine oturtuyoruz,
burada VİTES HİLALLERİ'ni yerleştiriyoruz,
ve sabitleyiciyi yerleştiriyoruz.
sırada SEKROMEÇ denilen vitesleri ayıran parça var ,
ve işlem tamam,
şimdi kapatıyoruz,
BU MODELLERDEKİ TEK SENTE (cg,agk,ve tüm subap itecekli modellerde) BU ŞEKİLDE AYARLANIR VE SONRASINDA ELLENMEZ.
iki nokta bir birine denk gelmelidir.
Evet arkadaşlar toplama işide sırası ile geri topluyoruz,
müşteri geldiğinden acele etmek zorunda kaldım ,
o sebepten toplarken resimlendremedim,
kOLAY gELSİN...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Reklamlar
-
bildiğimiz titan motoru bu aynı
-
yok la bunda BALANSÖR var
yani titanın accıkın gelişmiş hali
-
motor sanki 2 dünya savaşından kalma gibi bilmesem müzeden çıkartmışlar sanırdım
emeğine sağlık
-
serkan eline sağlık bebişim
şunun yarısını yapamayan adam ustayım diye dolanıyor.
-
Öncelikle elinize sağlık size birkaç sorum olacak işlem hususunda.
-Motoru yarmadan rulman ve dişlilerde sorun olduğunu biliyor muydunuz yoksa yardıktan sonra mı fark ettiniz ?
-Önceden teşhis ettiyseniz rulmanın veya dişlinin sorunlu olduğunu motoru açmadan anlamanın yolu yöntemi var mı varsa nedir ?
-Son olarak motor bu halde tamirsiz uzun süre daha kullanılabilir miydi,yoksa aciliyeti varmıydı işlemin ?
Kusura bakmayın çok oldu ama meraklıyım biraz
-
ustam eline saglık, cok acıklayıcı olmus
bu motorun kartel deliği,etek acıklıgı kaç mm ? bizim kiler gibi oda mı 70 mm? bakma sansınız oldumu aceba
-
psyche adlı üyeden alıntı
Öncelikle elinize sağlık size birkaç sorum olacak işlem hususunda.
-Motoru yarmadan rulman ve dişlilerde sorun olduğunu biliyor muydunuz yoksa yardıktan sonra mı fark ettiniz ?
-Önceden teşhis ettiyseniz rulmanın veya dişlinin sorunlu olduğunu motoru açmadan anlamanın yolu yöntemi var mı varsa nedir ?
-Son olarak motor bu halde tamirsiz uzun süre daha kullanılabilir miydi,yoksa aciliyeti varmıydı işlemin ?
Kusura bakmayın çok oldu ama meraklıyım biraz
rulman dağınık oldugu ve şanzumanda sorun oldugu bellıyı zaten,
rulman dagılmış oldugundan motor vuruntulu calısıyordu ve vıtes gecıslerı KÜT.KÜT sesliydi çok fazla,
şanzumanda sorun oldugu zaman motor seyir halindeyken hızlandıkça UĞULTU yapar ve kendini belli eder,
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:12 ----------
cenkito adlı üyeden alıntı
ustam eline saglık, cok acıklayıcı olmus
bu motorun kartel deliği,etek acıklıgı kaç mm ? bizim kiler gibi oda mı 70 mm? bakma sansınız oldumu aceba
70 veya 72 diye hatırlıyorum,
racer 200 silindir pistonu 62 mm veya 67mm geliyor çünki.
aklımda kalan bu çünki.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:14 ----------
satoyama adlı üyeden alıntı
serkan eline sağlık bebişim
şunun yarısını yapamayan adam ustayım diye dolanıyor.
bende usta değilim tam olarak ama
''Benim ustamda böyle derdi eskiden ''
Bu arada herkese teşekkürler arkadaşlar...
elimden geldiğince faydalanmak isteyenlere yardımcı olmaya çalışıyorum.
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
Ellerine sağlık toprağım.....
-
DARKSTAR54 adlı üyeden alıntı
Ellerine sağlık toprağım.....
ne demek toprağım inş ileride birilerinin işine yarayacak bilgiler olacaktır.
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
motor numarası 162fmj ile baslıyorsa 70 olmalı, bizim motorlarla aynı, eger acıklık 72 ve piston 67mm ise onun kartel blogunu alabilirim, modifiye için.
ondan sordum yani, bendekine ince etek 67 piston oluyor en fazla
200lük krank kapak da takılı
-
-
usta olmuşun artık sana bu şarkıyı armağan ediyorum
http://www.youtube.com/watch?v=Ob9e8tX9KSA
-
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
tam hatırlamıyorum dostum ne desem boş şimdi
bu arada sana satarmı sorimmi
madem alacaksın
şaka şaka
ustam ben motor blogunu balansörlü olarak dahada büyütmek istiyorum ama piyasada geniş kartel tabir edilen cg 250 blokları mevcut, onlara 72 pistonda takılabiliyor ama balansörsüzler.
onun için sormustum ama bloklarımız aynı racer200 le gerek yok o zaman
tesekkürler
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
dostum sada komple kelle motor vereyim RACER 200,
sorunsuz sıkıntısız yağ yakmasız...
-
benim cg ninde rulman dağınık ama eriniyom sökmeye
-
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
dostum sada komple kelle motor vereyim RACER 200,
sorunsuz sıkıntısız yağ yakmasız...
sagol benimkide sorunsuz ama daha fazla büyütme ihtimallerimi arastırıyorum, standart racer 200 den kat kat performanslıdır benim motor
genede tesekkürler
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
şu anda REGAL RAPTOR topluyorum,
bundada şanzuman rulmanı dağılmıştı,
tek bir rulmn içiin çift silindir su soğutmalu motor darma duman oldu
rulmanın orjınali yoktu,
bende alman malı rulmana burç yapıp monte ettım,
yarın toparlıyorum kısmetse,
en kısa zamanda resımlerını atacağım yine
elin değmişken benmkinide hallediver nolur yani
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler