Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Motor ısnınca vitesler zor geçiyor

    REKLAM ALANI
  1. #41
    thepope - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    --
    en kötü ihtimal balatalarını söker takarım arayıp sorucam yarın rialliyi


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    thepope - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    --
    6yıldız 6 balata olanı sipariş verdim gelince bir aksilik çıkmazsa resimleri çekerek konu açmayı düşünüyorum ah birde şu yağını boşaltabilsem vidayı açamadım gitti

  3. #43
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    diş sıyırmadıysan yıldız anahtarla dene
    o olmuyorsa boru anahtarı işi çözer

  4. #44
    thepope - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    --
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    diş sıyırmadıysan yıldız anahtarla dene
    o olmuyorsa boru anahtarı işi çözer
    çeviremiyorumki elim tam girmiyor elimde 17 yıldız anahtar yok yarın alıp deniyicem ama çevircek yer kalmıyıyo yarın yapmaya çalışıcam bi şekilde bide motorun altına baktığım yağ varda yüzeysel olarak acaba kaçırıyormu?

  5. #45
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    Mert hala vites geçişlerinde sıkıntı varsa, debriyaj kablosundan kaynaklanıyor. İç dış eski kabloyu değişmek lazım. Yaklaşık beş gündür uğraşıyorum, debriyaj 125'lik motoruma göre çok hassas. Güzel bir ayar istiyor. Kabloda boşluk olunca motor soğukken bir sorun yok ancak ısınınca boşu bulamama ve vites geçmeme gibi sorunlar çıkarıyor. Belki de balatalarım bitmeye yaklaşmıştır benimde ama zannetmiyorum. Debriyaj kablonu iç dış sıfır değişip güzel bir ayar yaparsan sorun kalmayacaktır.

  6. #46
    thepope - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    --
    Alıntı Teo23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mert hala vites geçişlerinde sıkıntı varsa, debriyaj kablosundan kaynaklanıyor. İç dış eski kabloyu değişmek lazım. Yaklaşık beş gündür uğraşıyorum, debriyaj 125'lik motoruma göre çok hassas. Güzel bir ayar istiyor. Kabloda boşluk olunca motor soğukken bir sorun yok ancak ısınınca boşu bulamama ve vites geçmeme gibi sorunlar çıkarıyor. Belki de balatalarım bitmeye yaklaşmıştır benimde ama zannetmiyorum. Debriyaj kablonu iç dış sıfır değişip güzel bir ayar yaparsan sorun kalmayacaktır.
    Belki motorun yağıyla alakalı olabilir mondialin servis kitapçığını buldum bir yerinde 20-50 önermişler sonunda 10-40 yazıyor.http://www.ekilavuz.com/kilavuz/6d89...ondial/250-mct genelde sıcakta 20-50 nin daha iyi olduğunu söyleyenleri duyuyorum.6 lı balata taktım motora http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...-degisimi.html konusunu açtım burda.Benim viteslerde zaten sorun yok o kadar uğraştırmıyor artık zaten mesela 1-2-3-4-5 çok normal bir şekilde geçiyor vitesten düşme falan olmuyor ama boşu bulurken 1-2 kere deniyordum buda gayet normal.Ama balatalar gerçekten motoru değiştirdi fakat yakıta bir etkisi olmadı galiba tam ölçemedim ama.Şimdide motorun altında hafif bir yağ birikintisi oluyor bugün bayağı uğraştım bakalım yapıcakmı tekrar debriyaj kısmından değil alternatör kapağının ordan hafif bir sızıntı var galiba.

  7. #47

    Üyelik
    17 Aralık 2010
    Alıntı imza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kimse de dememiş ki '' aga bu keeway normal ''.
    bu mesaja katılıyorum sl 150 nin olağan sıkıntıları
    bunlar

  8. #48
    thepope - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    --
    Alıntı karaisa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu mesaja katılıyorum sl 150 nin olağan sıkıntıları
    bunlar
    siz kullandınızmı bu motoru ?

  9. #49
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    Ne yapalım yakalım mı yani Çin malı motorları??? (Keeway Macar malı ama o da bu sınıfa dahil diyebiliriz) Çözüm üretmek yerine böyle fikirler beyan etmek ancak bizlerde var galiba?? Yamaha'nın mobiletine binen başlıyor Çin malı şöyle Çin malı böyle... Evet öyle böyle ama fiyatı da öyle böyle... Halbuki Harley Davidson ile ilgili biraz forumları gezseler pek çok kullanıcının ne gibi sorunları olduğunu anlayabilirler. İçindeki ezikliği motoru ile gidermeye çalışanlara lafım, lütfen inin o motorlardan... Çünkü sizin gibiler yüzünden Motorcu kavramı yerlerde ve gereken saygıyı diğer sürücülerden görememekte... Motoru bas bas bağırtmakla, lastik yakmakla, diğer sürücüleri tehlikeye atmakla (kendisini saymıyorum) motorcu olunmaz. Önce kendimize saygı duyalım ki diğer insanlar da bize saygı duysun. Yanlış anlaşılma olmasın, Yazımın son kısımları forumdan ve sokaktan edindiğim izlenimler içindir, kişilerle ilgili değil...
    thepope bunu beğendi.

  10. #50
    thepope - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    --
    Sorun çözmemde yardımcı olan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)