Konjektorumde sorunmu var ?
Reklamlar
-
Motosikleti farlar acik kullandigim zaman aku bitiyor birdahaki calistirmamda mars basmiyor vurdurarak calistirmak zorunda kaliyorum. Ama farlari acmazsam herhangi bir sikinti olmuyor. Dun konjektorden akuye giden kabloyu ayirip voltmetre ile olctum voltaj 14.4 te sabit kalmasi gerekiyor diye okumustum bilmiyorum ne kadar dogrudurt ama sabit kalmiyor gaz verdikce artiyor yada azaliyor. Sorun konjektordemidir ?
Reklamlar
-
Hiçbir kablo falan sökmeden, akünün kutup başlarındaki voltajı ölçün. Gaz verince 15V'u geçiyorsa konjektörde arıza vardır.
Motor nedir?
-
-
-
farları açmadığın zaman akün şarj oluyorsa konjektörde bişey yoktur konjektör bozuksa akün biter ve dolmaz senin doldurtman lazım
-
benimde digitalgöstergem kapanıyordu götürdüğüm 3 motorustası gösterge değişecek dedi elektrikçi abim geldi. aküye bi cihaz taktı kontağı açtım motor çalışmaz iken 12voltve hafif altına düşüyordu motor çalıştığı zaman yüksek devirde 13.7 falan elektrikci arkadaşım akün bitmiş dedi ve yeni akü aldım bütün sorunlarım halloldu... eğer konjektörün sorunlu değilse %90 aküdedir problem eğer farlarınıda yüksek waat lı olanları ile değiştirdiysen bence ya orjinal ampüllerini tak yada farı direk aküye bağlama motor çalısınca devreye girsin sıkıntı olmaz...
-
kardeşim al eline ölçme aletini. motorunu calıstırmadan bi ölç akünün şarjını. 12.5 cıvarı falan gelır 12-13 arası. sonra bı de calıstır, bı yandan bıraz gaz ver bı yandan da olc, o zaman da 13-14 arası cıkması lazım. bu sayıları alamıyorsan sorun var demektir. sen dedıgımı yap, yaz buraya hangı olcumde sorun cıktı, sana yazayım
Think Nothing! Just Twist The Wrist
-
kronik galiba. Bendeki titan es 2005 model 3-5 ay uğraştırdı benı. En son usta uydurma bitane yaptı. Bu arada bisürü çin malı konjektör yaktı. Orjinal titan es konjektörü 150 tl civarında. Haberin olsun.
-
Konjektörün ŞASE bağlantısını kontrol et. Oksit, yıpranma, kopma gibi bir durum söz konusu ise ölçümlerin yanlış olur. Aydınlatma bağlantılarını kontrol et. İrfan ağabeyin söylediği gibi farklı bir ampül veya tesisata eklemeler yaptıysan aşırı akımdan dolayı konjektörün şarj sistemi aküne yetmiyor olabilir. Bir diğer durum ise elektrik tesisatında kaçak olma ihtimalide var. motosikletin Stop halindeyken Akünün ARTI (+) ucunu sök. Araya 5 Wattlık bir ampul bağla aküye değdirdiğinde yanıyorsa motosiklette kaçak vardır. Konjektörün 5 uçlumu 4 uçlumu bunuda belirtirsen sevinirim. Çünkü kimi konjektörler Direk altarnatörden gelen elektriği 12 Volt AC olarak aydınlatma sistemine verir ki Aküden yememek için...
-
Konjektorde toplam 6 kablo var 3 tanes sari statordan gelen kablolar bagli. 1 tanesi akunun + kutbuna bagli. Diger 2 tanesi hicbiryere bagli degil, uclari bantla izoleli.
-
Benzer elektrik sorunlarını bende yaşadım aküyü şarj ettir tutmadı değiştir olmadı konjektör değiş derken çözüme ulaşana kadar bi baktım aylar geçti sıkıntılı kullanıyorum çözüm olarak elektriğe dahi ne varsa sıfırdan alıp yeniletmek kaanatine vardım birde öyle bir ustam varki arka fren lambam yanıyordu yanmamaya başladı 2 sefer gittim elektrkçiye söyledim duymamazlıktan geldi başka sorunları giderip istediğim sorunları gidermedi uzun lafın özü komple elektrik ekipmanlarını sıfırlamak diye düşünüyorum
-
bende de aynı problem vardı. konjektör değiştim düzeldi.
ölçme aletini al. çalıştır motoru farı yak. gazı ver bırak ver bırak. aradaki oynamaya bak çok fazla oynuyorsa 4-15 arası konjektör değiş
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)