Merhabalar herkese. Sorunum yaklaşık yirmi gün önce oluştu. Ama yaklaşık 2 aydır motorun şarj edişinde bir azalma vardı. Yirmi gün önce şarjı tamamen kesti. Denemek için konjektörü söktüm, ama motorum aküsüz de çalışabildiği için, bu şekilde de çalışıyor. Konjektörü takıp bir süre gaz verince, konjektörün hafiften ısınmış olduğunu gözlemledim. Yani sağlam gibi gözüküyor. Ama aküye şarj hiç ulaşmıyor. Konjektörün orjinalini Ankara'da bulamıyorum. Motor MZ ve Honda Titan kırması birşey. Konjektorde beş kablo mevcut. Bunların neler olduğunu yazabilecek varsa süper olur... (+ giriş ve çıkış iki kablo eder ama diğerleri neler acaba?) Statörde bir sorun olsa motor hiç çalışmazdı, bujiyi denerken gayet sağlam bir şekilde çarpıldım... Statörden bujiye ve aküye olmak üzere 2 tane + uç çıkıyor olabilir mi? Fikir, tavsiye ve ya yorumlarınızı beklerim...