o iş için tüpe gerek yok bizde başka musibetler var. (*
telefon acmadım nette araştırdım. lpg işi maksimum 250-300 halolması gerek. şahine 300 takıyorlar. ayrıca projeside hazırlanıyor. bide 10 taksit
şahine dogana takarlar hazırda koca koca tankları var. şamandıralı kibarcık bir tank bulsan oh ne ala. beyinlerde wat olarak yüksek arabalarınki motosiklet için üretilmiş beyin gerek yoksa 200 lira bile masraf yapmazsın.
http://www.32byte.com/salihlide-lpgli-motosiklet/ buyur buradan bir bak adam yapmış sonuçta ama yakışmamış be ustam. bu tesisatım maliyeti 100 lira bile değildir.
dönüşüm böyle olmalı
http://forum.donanimhaber.com/m_51786795/tm.htm
ama yasal değil.
ya bu harbiden iyiymiş. benim aklımda şu var, çelik barlarla desteklenmiş bi topcase içine konulsa bu lpg tankı;
beyin, lpg regülatörü, ıvır zıvır da koltuğunun altında yer olan motosiklerde koltuk altına konulsa...
üstelik darbe ve eğime göre kendini kilitleyen bir sistem olsa.
bence buna makine müh. odasından onay çıkar. her motora değil yani uygun olan modellere takma izni verilse süper olur
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
bence elektirikli motor üstünde dursan daha etkili olur.sonuçta elektiriğin gücü tartışılmaz,piyasadaki elektirikli motorlar hayalkırıklığı.yüksek devirlere ulaşan bi motordan elektirik üretmek çokta zor olmasa gerek siz mühendis olarak daha iyibilirsiniz benim düşüncem bu.
elektirik işile ugraşıyoruz da burada lpg yi konuşuyoruz. hasan782
çelik bara falan gerek yok ozgurakman tabiki tankın standartlara uygunsa
burada takılmışı var
burada da çelik bara falan ihtiyaç duyan çeşidi var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:53 ----------
işcilik süper olmuş standart bir lpg tankı kuyllanması güvenlik için artı bir puan almış. yakıt seçici anahtarı arkada çantada değilde önde ulaşması kolay bir yerde olsaymış çok daha güzel olurmuş.
motor yeni oldugundan mı yoksa kendi lpg tesisatıma gözül alışmış oldugundan mı benimkinden bile güzel buldum. tek eksik tankın üstündeki gaz kesici bobinin iptal edilmiş olması. cıvalı kontak ile motor 45 dereceden fazla yattıgında veya motor istop ettiğinde gazı kesmesi lazım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)