İlginç bir hort.
İlginç bir hort.
Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
Mustafa Kemal ATATÜRK
valla gördüğüm ikinci en eski hort bu olsa gerek.diğeri 2003 tarihliydi.
motoruna lpg takan bi üyemiz var artık,hayırlı olsun.
bende motoruma lpg taktırmak istiyorum,
ilginç olur, nerde yaptırabilirim acaba, millet taktırıyo, sanırım kendim yapmak zorunda kalacam yaparım ama lpg tehlikeli iş diye korkuyorum
Motosikletler için (scooterlar dahil) LPG sistemleri var. Bu kadar kasmaya ne gerek var piknik tüpü falan?
http://www.voltranlpg.com/Turkish/
adresinden görebilirsiniz. Bayiler servisler falanda var. Bu işin güvenli yolu böyle. Otomobilimde LPG ile 200.000 km (İkiyüzbin) den fazla yol yaptım, benzin yerine LPG kullanmaktan cebime kalan para inanılmaz boyutlarda. Çok motosiklet kullananlar, iş için kullananlar için yapılır. Piknik tüpü, ev tüpü tipi şeylerin otomobillerde kullanıldığını gördüm ama işin güvenlisi bu iş için dizayn edilmiş sistemler kullanmak.
arabada tamam da motorda ne kadar tasarruf sağlar bilmiyorum
ayrıca makineyi elimize alırsak yazık olmaz mı? ?
[B]sadece kazanmaya oynayanlar kazanır...[/B]
pıknık tupunu tegıl motoruma taknak bosunu bıle tasımam
bırakın lpg li bugun bi arabağa kattıranlar bile var ve gerçekten arabağı bozuyooo gaz hayır performas evet
YAŞAM HIZ! HAYAT HIZ! ÖLÜM HIZ!
HONDA FAN ..!
Müyendisler motor'a motör mü der acıba?
bence siz bu işleri bırakın ve kazasız nasıl sürüş yapabiliriz tartışmalarına bakın lpg çok tehlikeli bi olay bence kazasız sürüşler dilerim herkeze
BENİ BİLİRSİN TATLIM, PEŞİME POLİSLERİ TAKMADAN YAŞAYAMAM!::evil::
duzgun bir uygulama ile risksiz olabilir.ornegin otomobillerde normal benzin deposu sokulup yerine pahalı ve cok dayanıklı depolar konulabiliyor lpg depolanımı için.okuduguma göre cok siddetli darbelerde bile cok yuksek korumalı bu tanklar bunun dısında emniyet vanaları falan mevcut.bu sistemin motosiklete adapte edileni varmı bilemem.cok teferruatlı bir sistem gerekecek bu da motosiklete yewrleştirmede sorun demek.ufak scooterlarda ise imkansıza yakın.buyuk motorlarda da kim ister ki lpg yi.büyük ev devirli motorlarda lpg gibi motor aksamına zarar veren bir yakıt.ömrüde ksıaltacaktır ciddi olarak.
cok gereksiz bir hadise bence
ya birıkın yaws bırakın şu işleri siz dalga içinmi yazıyosunuz ilk leri yapalım ama saçma ilkleri değil adam gibi ilk leri neymiş tüple çalışan motosiklet allah allah başka derdin?????
Değerli Arkadaşlar,
Sitenize yeni katılan arkadaşınız olarak kendimi takdim edecek olursam, Voltranlpg Firmasın'da Kalite Güvence Müdürlüğü yapıyorum.Firmamız otomobillere gaz dönüşüm sistemleri üreten bir firma olup, ürünlerimizle ilgili danışmak istediğiniz konuları buradan cevaplamaya hazır olduğumu bildirir, araçlarınızı güzel günlerde,kazasız ve problemsiz kullanmanızı dilerim.
lpg yi sevelim sevmiyenlere acıyalım
şimdi hocam ekonomik olsun diye komur yakacak halımız yokya elbette lpg takacaz çatır çatır yakacaz
yakıtlarda verımlılık sırası şoledır katı > sıvı > gaz
piknik tüpü güvenlik tesleri
amaç piknik tüpünün güvenlik seviyesinin tespiti
3. kattan aşagıya atıldı
emniyet ventili takılaraktan limon kasaları ile çıkarılan ateşe atıldı
sonuç aşagı düşen tüp yamuldu su dolu kaba sokuldu sızdırma yok.
ateş içinde ki tüp belli aralıklarla sıkışan gazı tahlıye ettı ( patlamadı )
şimdi vatandaşı tırsıtmışlar olay basıt aslında sız bir muhendıs olarak bole bir çalışmayı lanse etmeden yapmanız ve bombayı patlatmanız lazımdı (şöyleki ) siz muhendis olarak cizim proje imza mimza işlerını halletmek için kara yolları ,trafik, sanayı bakanlıgı, ulaştırma bakanlıgı ve sanırım işin içinde birde turk standartları kurumu bunları gezmenız çalışmanızı sessız sedasız onaylatmanız ve üretime geçmeniz lazım.
mesele motora tüp takmak deyil insanların beyınlerındeki dinazoru yenmek ve lpg yi sevdırmek. ve ayrıca bürokrasıdeki engellerı aşıp lpg dönüşümlerını işlete bilmek.
siz muhendıs olarak saha adamımısınız yoksam imza adamımmısınız ? ama sahada bir suru aslan parçası var.
zatı halı hazırda lpgli motorlarıyla sörfu asfalt yapıyorlar. siz bir kıyak yapında bürokrası canavarını ve oralarda kok salmış dinazorlar zamanından kalma yetkılilerı ikna edın . lpg dönüşümünü bir şekilde ustesınden gelir millet. veya
bor maddesi ile hitrojen yaklaşık 7 kat fazla tutunabildiyi için yeni depolama sıstemlerınde kullanacaklar. yakıtların cogu hidrocarbon olduguna gore hidrojende tek başına işe yaradıgına gore sizin çalışmanız bu medoda benzer bir şekilde lpg saklanması ve taşınması üzerine olsa.
o zaman tank korkusuda olmaz vatandaşda. zira piknik tüpüne şamandıra ve emniyet valfi takılamayacagı için ve şu linkteki
http://www.tradekey.com/ks-lpg-scooter/
tanklar gibi motor için ola tanklar yaygın olmadıgından herkes lpg ye geçişi erteliyor .
bak voltran abimize
ben oradaki ürünleri bir suredir inçeliyorum ( bir zamanlar 126 bis vardı )
adamlar yapmış bilimsel olarakta standartları karşılıyor bu durumda tehlikesi minumuma iniyor
ewt akşam haberlerınde meşale gibi yanan otaları hep birlikte seyrettik.tüpden mi yani butun mesele tüpmüydü o haberlerde. eyer tum suçlu tüp se neden pikniklere giden ve bagajında tüpü olan ( cay may ısıtmak için ) patlamadı. geçelim bunları o yanan arabaların hepsi kaçak dişciler misali türüyen otogaz cılar yüzünden oluyor. herşeyın bir güvenlik sınırı var at arabasını kımse modifiye edip 100km / h lik bir hızda gıtcem diye ugraşmıyor. tankı ve diyer aparatları belli normları karşılıyorsa neden takılmasın , neden yapılmasın.
aynı haberlerde yanan koca koca otobuslerıde seyrettık hepsıde gıcır gıcırdı , demekki dizelde zamanı geldıyınde tehlıkelı olabiliyor.
sonuçda yurdum insanı kaza yerine yardıma giderken azında sıgarayla gidiyor o an yoksa bile hemen yakıyor.
sevgili voltran küçük motorlar için de tank satışı yapın
Sizin gibi LPG ye önyargısız objektif bakan insanlar çoğaldıkca LPG kullanımı daha yaygın hale gelecektir.Malesef küçük motorlar için yeterince tank talebi olmadığından, bu sektörü mevcut durumdan daha fazla genişletmek ekonomik olmamaktadır.Ne zamanki sizin gibi kullanıcılar üreticileri bu noktada sıkıştırmaya başlarlar, ozaman serbest piyasa koşulları bu noktada lokomotif görevini yerine getirecektir.
Görüşlerinizi piyasa ile paylaştığınız ve aydınlattığınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla,
2004- 2005- 2006- 2007- - - 2010 şu hortlagı gene bir dürtelim bakalım ne cıkacak
* Motor Gücü:5000W
* Akü Tipi:Lityum
* Max Sürat:115 km/s
* Mesafe / Şarj:100-120 km
* Ağırlık:129 kg
* Ön / Arka Lastik:130 / 60-13
* Frenler:Disk
* Garanti:2 yıl
Genel Özellikleri
* %100 Elektrikli
* Çevre dostu, üstelik çok sessiz
* 220V elektrik ile şarj imkanı
* Sadece 90 kuruş'a 100 km
* Hız sabitleme ve geri vites özelliği olan modeller
* Son teknoloji lityum akülü, tamiri kolay, bakımı ekonomik
* Avrupa Birliği onaylı
http://www.yonjamotor.com.tr/5000w.html
Makine mühendisleri neden bitmeyen enerji üzerinde çalışmaz ? merak ediyorum
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)